Pýtal som sa preto, lebo sa tu písalo že mala prísť už minulý pondelok. Ale práve som si všimol nový update takže ani som na tú fotku nemusel dlho čakať ?
S tými 18m SOR-mi to dúfam nemyslíte vážne! Akože nič proti ale že by rozdiel v cene medzi "normálnym" 18m autobusom a týmto "akože autobusom" znamenal krach mestského rozpočtu tak to si naozaj nemyslím......
A tiež si nemyslím že by takýto autobus vydržal nápor cestujúcich aký je v BA..
A nezabúdajte že BA nie je v rozvojovej krajine a určite sa nemusí spoliehať na tie najhoršie a najlacnejšie riešenia.. ?
Jedno čo musím uznať tým Credo a-busom je to, že maju už lepšie prepracované dvere ako SOR-ky.
Myslím, že problém môže byť v mene-známosti firmy. Motor síce majú rovnaký ale dôležitá je kvalita prevedenia, spracovania jednotlivých dielov... (aby to nedopadlo ako niektoré Novoplany) Možno keby prišli na testovanie do SR ich a-busy.
No co by tam asi robila? Hasici nou chladia kolajnicu, aby zmiernili efekt tepelnej roztaznosti, aby sa kolajnica stiahla na povodnu dlzku, a mohli ju napchat nazad do zliabku
Prispevok z dna: februar 12, 2006, 12:36am.
(jednoducho si to tam najdite:-) )
Typek z Londonu tam praskol fota K2, celkom
slusne sa o nas vyjadruje (dily, diky, diky...).
Zaujimava je jeho info, ze Koncar Zagreb
a mesto BA chcu poriesit NP tram :-)))
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KLF
http://www.kravtex.hu/termekek_bn12.php
http://www.kravtex.hu/termekek_bn18.php
Mne sa to velmi paci a kladiem si otazku, preco to nemozme mat v BA ???
No cakam reakcie. (ale len seriozne)