Re Stare supravy v Petrzalke: Urobil som si audio nahravku toho stretnutia. Nemam poriadne zachytenu otazku, lebo pani nehovorila v tom momente na mikrofon. Ale citujem Durkovskeho: "...asi je tu male nedorozumenie. Kolega co spominal tie linky, jedna sa o linky. To neznamena ze sem chceme pustit tie iste elektricky..." To som pochopil tak ze by mi pod oknom mali jazdit len nove supravy. Ci budu stacit supravy v plane je ina otazka. Mozno Durkovsky moc nevedel.
Re #57790: Ako som to pochopil o trolejbuse do ovsista sa uvazuje, ale bolo to prezentovane ako drobna hra tymu okolo p. Ing Mikusa. Ale rata sa s tym. (Este som to nenasiel, tak neviem citovat.)
Odkedy mame 39 15Tr? To uz si pocital aj tie z BB? ? : 6601 - 6638 bez 6616 - 37 vozov.
14Tr transparentné: Trnávka: 6232, 6282, 6284, 6285, 6286, 6289, 6290, 6291 (bude údajne TrM, momentálne sa robí), 6293 - 6297, 6299, 6301, 6310, 6312 - 6314.
Hrobustovo: všetky premávajúce - t. j. 6207 (mimochodom včera na 207 (to je skôr do dispečera)), 6249 - 6253, 6256 - 6272 (6265 údajne odstavený, čaká na prestavbu na TrM), 6304 - 6308.
Ak dobre počítam 45 vozov.
Transparentné vrakosy B732+741 (+ Re: #57771 TeBeCe):
1320 - 1322, 2320 - 2323 - 7
1213, 1301, 1306, 1307 - 4
4200, 4202, 4204, 4207, 4209, 4210, 4214 - 4218 - 11
1101, 1128, 1134 - 3
2109, 2119, 2137 - 3
3020, 3185(momentálne údajne v ohrade - odstavený), 3187, 3189 - 4.
4089, 4098 - 2
spolu 34.
Re #57776 TeBeCe: "Aby priestory kaviarne ladili s dopravným prostredím, sú vytvorené z dvoch generálkovaných Ikarusov Z 80" ? - to nie sú náhpodou ikarusy 280?
ahoj, dlho som tu (v BA) nebol (2 roky), teraz som prisiel a neviem najst vyhladavac spojenia, to ho na tejto stranke uplne zrusili? ako si mam vyhladat spojenie ked sa tu pomenili linky?
Pás mi minule vodič nanútil aj v diaľkovej Vrakose... Ale keď tam sú tak prečo ich nepoužívať.
Re #57781 tr3mp: To by ma zaujímalo ako to je, ale v diaľkových busoch v ktorých pásy sú, tak sú skoro vždy nápisy, že sa podľa zákona musíš pripútať. ?
Fuj^2 ?. Tak tie šedé boli krajšie. Viem ako to na východe chodí, ale montovanie látkových sedadiel do busov s rokom výr. 2002-2004 namiesto slizkej koženky by ich snáď nezruinovalo.
Inak nchápem to odbavovacie zariadenie, to na tej tyči je čítačka na čipovú kartu? ?
pridavam sa k nazoru, som zvedavy, ako sa budu tvarit nie ze po roku, ale po mesiaci v prvy den v robote som aj ja vzdy usmievavy. aj KLF urcite bol, ked ho prvy krat posadili do kokpitu elektricky ?
Škoda, mě to nejde otevřít, ale nechce se mi věřit té Paříži- není to blbost? To je přece odjakživa království Renaultu a maximálně si tam "vrzne" nějaký ten Heulieuz, ale Ikarus?!
Jinak o Americe vím, v San francisku to dokonce jezdilo jako trolejbus, ale podílela se na tom nějaká firma NABI a vypadalo to hodně jinak, než jsme ze střední Evropy zvyklí! Nějaké Ikarusy taky jezdí v Tunisku, o emirátech jsem nevěděl, ale věřím tomu. Ale levostraný Ikarus 280, to se mi opravdu nějak nezdá...
Zákon 315/1996 Z.z. o premávke na pozemných komunikáciách v § 5 Povinnosti niektorých vodièov a spolujazdcov okrem iného hovorí:
"(3) Osoba sediaca na sedadle vozidla povinne vybavenom bezpeènostným pásom je povinná byť poèas jazdy týmto pásom riadne pripútaná."
Èo je však miesto POVINNE vybavené bezpeènostným pásom? Je to každé miesto vybavené bezpeènostným pásom? Potom by predsa staèila formulácia "... sedadle vozidla vybavenom ..." - bez slova povinne. Na miestach, ktoré nie sú povinne vybavené bezpeènostnými pásmi (ale sú nimi vybavené nad rámec zákonnej povinnosti) sa teda netreba pripútať.
O tom, ktoré miesta sú povinne vybavené bezpeènostnými pásmi nieèo naznaèuje SMERNICA 2003/20/ES EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY z 8. apríla 2003, ktorou sa mení a dopåòa smernica Rady 91/671/EHS o aproximácii právnych predpisov èlenských štátov týkajúca sa povinného používania bezpeènostných pásov vo vozidlách s hmotnosťou menšou než 3, 5 t:
"Vo svojej rezolúcii z 13. marca 1984 Európsky parlament prednostne rozhodol o povinnom používaní bezpeènostných pásov na všetkých cestách bez oh¾adu nato, èi ide o cesty mestské alebo mimomestské. Vo svojej rezolúcii z 18. februára 1986 zdôraznil potrebu povinného používania bezpeènostných pásov všetkými cestujúcimi vrátane detí, s výnimkou vozidiel verejnej osobnej dopravy."
Jaképak fuj? Je tam zcela jednoduše a prostě totéž, co si dovezli z Maďarska v Ikarusu 435: http://10ap.ruz.net/1k_435.htm ?
Celkově bych řekl, že v těch krajích je povědomí o standardu cestování na zcela jiné úrovni než u nás a něco podobného dodal slovutný běloruský producent Belkomunmaš i do Rigy ještě v roce 2001! Fotky bohužel neexistují- v těch trolejbusech jezdí velmi bdělé děžurné (z valné části ruské národnosti), které dodnes fyzicky brání západním imeprialistům (nejen) ve fotografování ?
elll: ok, tak miest je 14, ale zvysok plati. Marsrutkami sa vozim len tam kde je to vyhodnejsie, napr. z Meden Rudnik do centra, ale na Slovensku nemam dovod. Navyse teraz by to pre mna bolo aj krajne nepohodlne.
A jízda tím je ještě úchvatnější- kodrcá to hůř než RTO a sedadla taky nejsou nejpohodlnější... Připadal jsem si jak kolchoznice jedoucí na sibiřské pole ?
Díky za informace, je toho opravdu docela dost! Přiznávám, že v provozu jsem to nějak extra nesledoval a každopádně je to cesta dobrým směrem- jen tak dál!
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jezo
Re #57790: Ako som to pochopil o trolejbuse do ovsista sa uvazuje, ale bolo to prezentovane ako drobna hra tymu okolo p. Ing Mikusa. Ale rata sa s tym. (Este som to nenasiel, tak neviem citovat.)
Ak som nieco poplietol sa ospravedlnujem.