Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KLF #57772:
Aha... zrejme si myslel K2S + K2G.
Reakcia na: Ámos #57770:
K2 - 23 vozov ? Nieco mi uniklo ?
Reakcia na: Ámos #57769:
min 40? a nie 16? ?
Reakcia na: tomas1 #57751:
Podľa plánu má byt 300 vozidiel s pohonom na CNG. Nie ze 300 vozov bude K 741 / 732 CNG.
Reakcia na: SZKV #57717:
Ktoré busy majú BUSE
Ik 400 - všetky čiže 143 vozov.
TAM 232 - všetky - 11 vozov.
SORy - všetky - 33 vozov.
Ik283 - 14 vozov zo 17.
K 741 CNG - všetky - 58
K 732 CNG - všetky - 60
T6 - všetky - 58 vozov
K2 - 23 vozov
T3 - 67 vozov
15 Tr - všetky - 39 vozov
14 Tr - 15 vozov
21Tr - 1 voz
TAM 272 - 1 voz, lebo pôvodné transparenty boli poruchové a boli odpájané.

+ K741 a 732 ktoré sa mi nechcelo hladať v katalógu. min. 40 vozov.

dohromady - 563 vozidiel z 850. - 66%
Tento rok by malo pribudnut 22 Solarisov, 6 Citelisov a 10 14Tr a 2 MB Sprinter. Neurcený pocet elektriciek.
Dnes udajne marsrutky vozia aj zadarmo!
Reakcia na: KLF #57765:
Ak si chcú tu za takú cenu nejakých zákazníkov udržať, tak to bude musieť vyzerať minimálne tak dobre ako teraz 😃
Reakcia na: Z #57762:
A ten bezpecnostny pas aj niekto pouzil ... a musi sa vobec pouzit? ?
Reakcia na: Z #57762:
Uvidime, ako to bude vyzerat po roku...........................................................................................................
Reakcia na: tomas1 #57752:
Technická chyba je napríklad zlyhanie bŕzd alebo rôzne iné mimoriadne neočakávané technické podmienky.
Reakcia na: Nal Sehel #57759:
1 mld.
Takze minuly a tento rok.
Solarisy - 203 mil.
SORy - 28 mil.
MB Sprinter - 7mil.
Citelisy - 105 mil.
reko Obchodná - 204 mil.
reko Kapucinska - 125 mil.
reko Radlinského - cca 40 mil.
trať DD - 50 mil.
2 x T6 - 20 mil.
Reko 2 x K2 - 24mil.
Reko trolejbusy (15 k. tento rok) - cena este nie je známa.

Ale tie ynáme ceny už teray robia sumu viac ako 780 mil.
Takze 1. miliarda jednoducho nestačí.
Ad: Nezávislé hodnotenie rannej cesty "maršrutkou" ?

Ako jedna z prvých cestujúcich som sa ráno mala česť odviezť novým druhom dopravy. Tu je osobné hodnotenie nezávislého pozorovateľa:


Maršrutka pribrzdila na zastávke. Stačilo zvihnutie ruky-okamžitá reakcia vodiča, úsmev, milé privítanie "na palube". Vystavil mi cestovný doklad, po zaplatení som sa pohodlne usadila a vyrazili sme. Mikrobus je značky Opel, má 14 miest na sedenie, vnútorné vybavenie je s vysokým bezpečnostným štandardom. Protišmyková podlaha, každé sedadlo má bezpečnostný pás. Jazda pohodová, pri každej zastávke (smer stanica) pribrzdenie a záujem. Jazda na stanicu od Holíčskej do 8 minút, poďakovanie, na každú otázku vysvetlenie o fungovaní novej dopravy. Vozidlo čistučké, voňajúce novotou, komfortné odvezenie sa.

Iba toľko.

?
Reakcia na: hroch #57760:
"a ja vravim, ze kazdemu co jeho jest a proti gustu ziaden disputat. na jednej strane mozem ist dodavkou za 25 korun, na druhej strane mozem mat celosietovu elektricenku a vyuzivat vsetky druhy mhd v meste, s cestovnym poriadkom, bez cakania a mavania na dolmus, neplanovanych obchadzok a zachadzok a bez klaustrofobie. "

A pre nás kancelárske krysy aj bez nutnosti sedieť aj v dopravnom prostriedku po presedenej pracovnej dobe v kancelárii ?
Reakcia na: elll #57758:
a ja vravim, ze kazdemu co jeho jest a proti gustu ziaden disputat. na jednej strane mozem ist dodavkou za 25 korun, na druhej strane mozem mat celosietovu elektricenku a vyuzivat vsetky druhy mhd v meste, s cestovnym poriadkom, bez cakania a mavania na dolmus, neplanovanych obchadzok a zachadzok a bez klaustrofobie.

Re: #57756 Kami a ktokolvek, kto nie je zavrety v kancli 🙂 : ake dodavky to vlastne nasadili na tie dolmusaky?
Diskutujeme o ludskom faktore, ten ale zapricinuje aj pohoda vodica za volantom a hlavne tech. stav vozidiel. S akymi vozidlami premavaju / voz. park DPB je katastrofalny. /netraba vysvetlovat. DPB dava male karosy prerabat na plyn a hoci by stacilo priplatit par tisic Sk na montaz automatickej prevodovky dava sa mechanicka. Stlacit spojku pocas sluzby 1500 krat a niekedy aj viac vie o com to je. Stare Ikarusy + Karosy s mech. prevodovkov by v tomto meste uz davno nemali byt, kde to je este v EU. Zliner Zlin ponuka pri GO na plyn klimu za asi 35000 Sk ale vedeniu DPB za to javi ako luxus - ake by to bolo fajn v lete, ked je v kabine 60 stupnova teplota. Zly techniky stav vozidiel, chybajuce hyg. zariadenia na konecnych, neustale sa vyhrazanie veducich pracovnikov, ze kazdy omyl vodica je hrube porusenie prac. disciplyny s naslednym prerusenim prac, pomeru a v podstate, ze za vsetko je v DPB vinny vodic sa podpisuje na psychyke vodicov ktori potom pod tymto tlakom nie su schopni vykonavat pracu vodica 100% a nastavaju zlihania oznacene ako ludsky faktor. Pokial kompetentni tohto mesta nedaju na zlepsenie MHD minimalne JEDNU miliardu SK, vsetko bude len a len latnie ktore nic neriesi. ❓
Reakcia na: Kami #57756:
Ak nevieš rátať tak sa vráť do školy, alebo sa poriadne pozri na tie marsrutky, určite niesu 8-miestne.
A keď už ide o to tak ja som velmi rada takejto novej dopravy, už mám po krk Bratislavskú MHD. Prerátala som si cestovné v marsrutkach a porovnala s električenkou a bude ma to stáť rovnako! A to budem cestovať v peknom, čistom, pohodlnom bez smradu a tlačenice. Tak nemusím dlho rozmýšlať.
Reakcia na: Martin Fundárek #57738:
No hlavne ,ze uz bola na Nobelovej vylepena na zastavkach info o predlzeni do vozovne Krasnany.

Trasa Nobelova -Vozovna Krasnany trva 2 min. no skor sa asi ohradili vodici ,ktory uz teraz chodia na Nobelovu z meskanim 2-10 min. aj mimo spicky. Okrem 2+2 prestavky kde maju nahradu 51/3 sa tocia s 5 min.pauzami medzi kolami.
Tak a uz nam premavaju marsrutky. Su uplne klasicke 8-miestne a stoja (marne) na zastavkach. Klasika.
V Dúbravke narazili do seba električky, nikto sa nezranil
http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2591672
Reakcia na: tomas1 #57753:
Uvidíme čo budú robiť z ikarusmi v budúcnosti.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.