Ktoré busy majú BUSE
Ik 400 - všetky čiže 143 vozov.
TAM 232 - všetky - 11 vozov.
SORy - všetky - 33 vozov.
Ik283 - 14 vozov zo 17.
K 741 CNG - všetky - 58
K 732 CNG - všetky - 60
T6 - všetky - 58 vozov
K2 - 23 vozov
T3 - 67 vozov
15 Tr - všetky - 39 vozov
14 Tr - 15 vozov
21Tr - 1 voz
TAM 272 - 1 voz, lebo pôvodné transparenty boli poruchové a boli odpájané.
+ K741 a 732 ktoré sa mi nechcelo hladať v katalógu. min. 40 vozov.
dohromady - 563 vozidiel z 850. - 66%
Tento rok by malo pribudnut 22 Solarisov, 6 Citelisov a 10 14Tr a 2 MB Sprinter. Neurcený pocet elektriciek.
1 mld.
Takze minuly a tento rok.
Solarisy - 203 mil.
SORy - 28 mil.
MB Sprinter - 7mil.
Citelisy - 105 mil.
reko Obchodná - 204 mil.
reko Kapucinska - 125 mil.
reko Radlinského - cca 40 mil.
trať DD - 50 mil.
2 x T6 - 20 mil.
Reko 2 x K2 - 24mil.
Reko trolejbusy (15 k. tento rok) - cena este nie je známa.
Ale tie ynáme ceny už teray robia sumu viac ako 780 mil.
Takze 1. miliarda jednoducho nestačí.
Ad: Nezávislé hodnotenie rannej cesty "maršrutkou" ?
Ako jedna z prvých cestujúcich som sa ráno mala česť odviezť novým druhom dopravy. Tu je osobné hodnotenie nezávislého pozorovateľa:
Maršrutka pribrzdila na zastávke. Stačilo zvihnutie ruky-okamžitá reakcia vodiča, úsmev, milé privítanie "na palube". Vystavil mi cestovný doklad, po zaplatení som sa pohodlne usadila a vyrazili sme. Mikrobus je značky Opel, má 14 miest na sedenie, vnútorné vybavenie je s vysokým bezpečnostným štandardom. Protišmyková podlaha, každé sedadlo má bezpečnostný pás. Jazda pohodová, pri každej zastávke (smer stanica) pribrzdenie a záujem. Jazda na stanicu od Holíčskej do 8 minút, poďakovanie, na každú otázku vysvetlenie o fungovaní novej dopravy. Vozidlo čistučké, voňajúce novotou, komfortné odvezenie sa.
"a ja vravim, ze kazdemu co jeho jest a proti gustu ziaden disputat. na jednej strane mozem ist dodavkou za 25 korun, na druhej strane mozem mat celosietovu elektricenku a vyuzivat vsetky druhy mhd v meste, s cestovnym poriadkom, bez cakania a mavania na dolmus, neplanovanych obchadzok a zachadzok a bez klaustrofobie. "
A pre nás kancelárske krysy aj bez nutnosti sedieť aj v dopravnom prostriedku po presedenej pracovnej dobe v kancelárii ?
a ja vravim, ze kazdemu co jeho jest a proti gustu ziaden disputat. na jednej strane mozem ist dodavkou za 25 korun, na druhej strane mozem mat celosietovu elektricenku a vyuzivat vsetky druhy mhd v meste, s cestovnym poriadkom, bez cakania a mavania na dolmus, neplanovanych obchadzok a zachadzok a bez klaustrofobie.
Re: #57756 Kami a ktokolvek, kto nie je zavrety v kancli : ake dodavky to vlastne nasadili na tie dolmusaky?
Diskutujeme o ludskom faktore, ten ale zapricinuje aj pohoda vodica za volantom a hlavne tech. stav vozidiel. S akymi vozidlami premavaju / voz. park DPB je katastrofalny. /netraba vysvetlovat. DPB dava male karosy prerabat na plyn a hoci by stacilo priplatit par tisic Sk na montaz automatickej prevodovky dava sa mechanicka. Stlacit spojku pocas sluzby 1500 krat a niekedy aj viac vie o com to je. Stare Ikarusy + Karosy s mech. prevodovkov by v tomto meste uz davno nemali byt, kde to je este v EU. Zliner Zlin ponuka pri GO na plyn klimu za asi 35000 Sk ale vedeniu DPB za to javi ako luxus - ake by to bolo fajn v lete, ked je v kabine 60 stupnova teplota. Zly techniky stav vozidiel, chybajuce hyg. zariadenia na konecnych, neustale sa vyhrazanie veducich pracovnikov, ze kazdy omyl vodica je hrube porusenie prac. disciplyny s naslednym prerusenim prac, pomeru a v podstate, ze za vsetko je v DPB vinny vodic sa podpisuje na psychyke vodicov ktori potom pod tymto tlakom nie su schopni vykonavat pracu vodica 100% a nastavaju zlihania oznacene ako ludsky faktor. Pokial kompetentni tohto mesta nedaju na zlepsenie MHD minimalne JEDNU miliardu SK, vsetko bude len a len latnie ktore nic neriesi.
Ak nevieš rátať tak sa vráť do školy, alebo sa poriadne pozri na tie marsrutky, určite niesu 8-miestne.
A keď už ide o to tak ja som velmi rada takejto novej dopravy, už mám po krk Bratislavskú MHD. Prerátala som si cestovné v marsrutkach a porovnala s električenkou a bude ma to stáť rovnako! A to budem cestovať v peknom, čistom, pohodlnom bez smradu a tlačenice. Tak nemusím dlho rozmýšlať.
No hlavne ,ze uz bola na Nobelovej vylepena na zastavkach info o predlzeni do vozovne Krasnany.
Trasa Nobelova -Vozovna Krasnany trva 2 min. no skor sa asi ohradili vodici ,ktory uz teraz chodia na Nobelovu z meskanim 2-10 min. aj mimo spicky. Okrem 2+2 prestavky kde maju nahradu 51/3 sa tocia s 5 min.pauzami medzi kolami.
Pardon 300 plynofikovaných autobusov, teda sa tam nerátajú len Karosy. Ale zrejme to budú väčšinou len prestavby. ? ☠
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
Takze minuly a tento rok.
Solarisy - 203 mil.
SORy - 28 mil.
MB Sprinter - 7mil.
Citelisy - 105 mil.
reko Obchodná - 204 mil.
reko Kapucinska - 125 mil.
reko Radlinského - cca 40 mil.
trať DD - 50 mil.
2 x T6 - 20 mil.
Reko 2 x K2 - 24mil.
Reko trolejbusy (15 k. tento rok) - cena este nie je známa.
Ale tie ynáme ceny už teray robia sumu viac ako 780 mil.
Takze 1. miliarda jednoducho nestačí.