Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: api1 #57582:
V karte sú udaje uložené.
zdravim

neviete ci su na elektricenke osobne udaje o ludoch?

lebo dnes ma chytil revizor .... prvy krat v zivote ... 10 rokov mam elektricenku a som si kupil naposledy na prve pasmo lebo do druheho som nechodil a dnes som bol v druhom a mal som
to stastie ze ma chytil ..najprv som mu dal elek a som bol prekvapeny ked mi povedal ze nie je platna ? ...
potom si pytal odo mna obciansky, alebo nejake doklady ...
nic som nemal tak si pytal ulicu a rodne cislo ... tak som mu povedal zle udaje ..

chcel by som vediet ci my viete povedat ze ci ma tie udaje v tom stroji?

?
Reakcia na: Andy #57539:
Ja co som si dnes vsimal na zastavkach tie E tak vodici vzdy zastavili prednymi dverami presne, ale ostante dvere nesedeli k tym 'vykopanym' pechodom

Re #57543 KLF: Ja by som isiel odhrnat tie zastavky keby bola nejaka takato brigada (ak neratam to ze mam jednu ruku v sadre)
Reakcia na: d3k0 #57575:
zastavka petrzalka centrum by bola zhruba kde sa presekave zeleznica s cestou na stary most (teda smerom na vychod od auparku, a na zapad od bosakovej).

a o to smutnejsie to je, keby mesto nebolo tvrdohlave a spolupracovalo, ze by sa tam dal rovno urobit prestupny bod zeleznica/elektricka na petrzalskej strane, ked uz mesto nastoji na petrzalskej radiale 😉

to iste sa tyka aj zastavky nivy.

Re #57576 tr3mp: na to som myslel, planovalo sa to (co ja viem) normalne po janikov dvor, ale presne v koridore starej zeleznice ako "docasne" riesenie.
Reakcia na: Andy #57578:
Prvdu mala, to hej, ibaže adresát bol nesprávny. ?
Reakcia na: Emo #57577:
Ja by som jej na to asi odpovedal "Veru, máte pravdu.." ? ?
Reakcia na: KLF #57538:
Áno, vodič je pre substrát vždy prvý na rane. Aj ja som raz zažil, ako jedna babka narevala na vodiča, že L29 má dlhý interval... ?
Reakcia na: aquila #57574:
"nezavadzam, tunak chcu ako som pochopil vsetci urovnove elektricky" - Tak tu je asi zásadný problém, zle si to pochopil. Rozhodne nie všetci na tejto stránke chcú úrovňové električky ako riešenie dopravnej situácie v Bratislave. ?

"kedysi tadial viedol koridor a alternativne sa pocitalo aj s tym" - Veď práve, že "kedysi". Dnes ten koridor vedie inokade, takže mesto z hľadiska ochrany koridoru NS koná správne (POZOR: tým nechcem povedať, že koná správne vo všetkom - zdôrazňujem to, keďže je tu tendencia chápať veci inak, ako boli povedané 😉 ) Osobne si veľmi dobre pamätám časy koncom 80-tych rokov, keď sa (vzhľadom na obrovské problémy s realizáciou definitívneho tunelového riešenia popod Dunaj) navrhovalo dočasné riešenie v koridore bývalej železničnej trate s ukončením na Mlynských nivách, kde malo byť aj depo (blízko križovatky Karadžičovej a Bazovej). To depo tam malo byť preto, lebo petržalská strana rýchlodráhy bola skrátená na tuším dve zastávky, teda neviedla až na Janíkov dvor. Skúsim to nájsť doma v archíve a napíšem viac.
Reakcia na: aquila #57574:
Zastavka Petrzalka centrum bude kde? Pri Auparku? Alebo v Kopcanoch? Prestahujeme tam vsetky panelaky? 😃 Pokial viem, vsetci tvrdia len to, ze urovnova elektricka v meste je vzdy lepsia ako ziadny nosny system v Petrzalke.
Reakcia na: galiyosha #57564:
nezavadzam, tunak chcu ako som pochopil vsetci urovnove elektricky, vid oficialny pamflet tychto stranok a schvalovanie elektricky urovnove krizovanie v meste ?

dovolim si tvrdit, ze ak sa postavi zeleznica a aj zastavky nivy a petrzalka centrum, tak zeleznica bude viac nosnym systemom ako elektricka 🙂

lebo tak ako ju planuju je to vsetko mozne, len nie nosny system a hlavne sa tesim na tie problemy na safku 🙂 to bude posusnanicko ! 🙂

Re #57565 tr3mp: kedysi tadial viedol koridor a alternativne sa pocitalo aj s tym 😉

Re #57566 SZKV: tunak nejde ani tak o metro, ako o dorvany plan napojit elektrickovu radialu na safku urovnovo! vsak to musi schvalit len debil ... o ktorych zase na mestskom zastupitelstve nie je nudza, to je fakt 🙂
Reakcia na: d3k0 #57572:
O čo sa snažil to nehovorili. Ja sa prikláňam k verzii, ktorú som popísal v #57493 ?.
Reakcia na: tomas1 #57571:
Trosku "nezazivnejsia" fotka toho busu je na adrese http://www.mosbus.msk.ru//6/046051.jpg 🙂 Nepovedali ti zdroje, o co sa ten vodic s tym busom vlastne snazil? 🙂 Dotycny Ikarus 435.17 je z roku 1997.
4 SZKV a tých, ktorých to zaujíma...

O tom videu s tým Ikarusom 435 v tuneli - keď tu Z začal rozprávať o sarkastickej montáži, tak mi to nedalo a opýtal som sa našich východných bratov. Ho**o montáž! ? Že vraj to bolo v naozaj Moskve, nedávno, túto zimu. Ale bolo to bez substrátu, služobná jazda (cez ten tunel nejazdí žiadna MHD linka).
By the way... ev. číslo toho busu je 04605.
? ? ?
Reakcia na: Mikimaus #57567:
zrejme tam medzitym dali nove cislo BN 🙂
Reakcia na: Mikimaus #57567:
No co, chybička se vloudí... Ale stejně je zajímavé, že i když je to něco jiného, tak je to pořád o MHD!
Reakcia na: KLF #57525:
ja sice nie som novacik, ale aj tak si ma prekvapil. hoci toto vysvetlenie uz aspon tomu vyjadreniu dava trochu zmyslu. spravat sa k jednotlivym cestujucim ako k zakaznikom, ktorych nechcem stratit je zakladom. ale suhlasim s tebou, ze cestujuca verejnost ako dav vie byt svina a ze nie kazdemu sa da vyhoviet. robim na staznostiach jedneho velkeho podniku a hoci primarnym heslom je spokojnost zakaznika, tiez sa toho nedrzim za kazdu cenu. lebo niektorym ludom pomoct nemozno... chce to len obrnit sa pancierom a ignorantov nevnimat, oni si totiz neuvedomuju, ze jednotlivy vodic za globalnu situaciu nemoze. takze len tak dalej, a snaz sa ani v buducnosti nikomu neublizit. ?
Reakcia na: SZKV #57563:
Neviem si to vysvetlit ? V case pridavania prispevku na tom linku tam pisali o trati ?
Reakcia na: aquila #57558:
No vida, zase trocha naděje! A máš asi pravdu, že když to bude realizované, tak budete nejspíš mít ten vysnívaný "nosný systém", ovšem železnice je páteřním systémem MHD leckde (např. v Curychu nebo Stuttgartu) a nikdo se nad tím nepohoršuje. Ta električková radiála bude mít v systému vždy své nezastuputelné místo a bude zajišťovat zcela jiné přepravní vztahy než železnice! Shrnuto- když se to povede podle plánů, bude mít Petržalka kapacitní dopravu do zbytku města dvěma způsoby, zatímco kdyby se postavilo metro, tak jen jedním...
Reakcia na: aquila #57561:
Pod poisťovňou vedie koridor metra? ?
Reakcia na: aquila #57561:
Áno, tam, kde bude vylúčená ostatná doprava, tam bohate stačia úrovňové električky. Zase zavádzaš: všetcia tu chcú segregovaný koľajový systém.

Re #57562 aquila: Nemalo. Z petržalskej radiály, kde budeš mať zastávky pomerne husto a blízko zástavby, sa dostaneš na nanajvýš jeden prestup do všetkých ostatných končín mesta, kam premáva električková doprava. Porovnaj s tým, čo by aspoň teoreticky mohla byť schopná zachytiť železnica aj s tými zastávkami. Keď k tomu ešte pripočítaš interval, ktorý z toho nevyhnutne vyplynie...

Železnica môže byť v Bratislave elegantný doplnok -- napríklad integráciou prímestských vlakov. Ale nosným systémom vzhľadom na rozmiestnenie tratí, bohužiaľ, nikdy nebude...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.