Trosku "nezazivnejsia" fotka toho busu je na adrese http://www.mosbus.msk.ru//6/046051.jpg Nepovedali ti zdroje, o co sa ten vodic s tym busom vlastne snazil? Dotycny Ikarus 435.17 je z roku 1997.
O tom videu s tým Ikarusom 435 v tuneli - keď tu Z začal rozprávať o sarkastickej montáži, tak mi to nedalo a opýtal som sa našich východných bratov. Ho**o montáž! ? Že vraj to bolo v naozaj Moskve, nedávno, túto zimu. Ale bolo to bez substrátu, služobná jazda (cez ten tunel nejazdí žiadna MHD linka).
By the way... ev. číslo toho busu je 04605.
? ? ?
ja sice nie som novacik, ale aj tak si ma prekvapil. hoci toto vysvetlenie uz aspon tomu vyjadreniu dava trochu zmyslu. spravat sa k jednotlivym cestujucim ako k zakaznikom, ktorych nechcem stratit je zakladom. ale suhlasim s tebou, ze cestujuca verejnost ako dav vie byt svina a ze nie kazdemu sa da vyhoviet. robim na staznostiach jedneho velkeho podniku a hoci primarnym heslom je spokojnost zakaznika, tiez sa toho nedrzim za kazdu cenu. lebo niektorym ludom pomoct nemozno... chce to len obrnit sa pancierom a ignorantov nevnimat, oni si totiz neuvedomuju, ze jednotlivy vodic za globalnu situaciu nemoze. takze len tak dalej, a snaz sa ani v buducnosti nikomu neublizit. ?
No vida, zase trocha naděje! A máš asi pravdu, že když to bude realizované, tak budete nejspíš mít ten vysnívaný "nosný systém", ovšem železnice je páteřním systémem MHD leckde (např. v Curychu nebo Stuttgartu) a nikdo se nad tím nepohoršuje. Ta električková radiála bude mít v systému vždy své nezastuputelné místo a bude zajišťovat zcela jiné přepravní vztahy než železnice! Shrnuto- když se to povede podle plánů, bude mít Petržalka kapacitní dopravu do zbytku města dvěma způsoby, zatímco kdyby se postavilo metro, tak jen jedním...
Áno, tam, kde bude vylúčená ostatná doprava, tam bohate stačia úrovňové električky. Zase zavádzaš: všetcia tu chcú segregovaný koľajový systém.
Re #57562 aquila: Nemalo. Z petržalskej radiály, kde budeš mať zastávky pomerne husto a blízko zástavby, sa dostaneš na nanajvýš jeden prestup do všetkých ostatných končín mesta, kam premáva električková doprava. Porovnaj s tým, čo by aspoň teoreticky mohla byť schopná zachytiť železnica aj s tými zastávkami. Keď k tomu ešte pripočítaš interval, ktorý z toho nevyhnutne vyplynie...
Železnica môže byť v Bratislave elegantný doplnok -- napríklad integráciou prímestských vlakov. Ale nosným systémom vzhľadom na rozmiestnenie tratí, bohužiaľ, nikdy nebude...
K jaké trati? Vždyť je to o těch patnáctimetrových Solarisech?!
Ale jedna věc mě tam zaujala- cituji: "Tretím prínosom je zníženie poruchovosti a prestojov vozidiel, pretože nové vozidlá budú jazdiť bez porúch". Ten pán má křišťálovou kouli? ? Něco takového bych neměl odvahu pouštět do světa, aby to náhodou nedopadlo jak s pendolíny- nejdřív celou ČR pokryly bilboardy "lepší než jste čekali" a nakonec jsme se dočkali jen mezinárodní ostudy...
p.s. ak by mesto nebolo sproste (co je) tak si presadi zastavku nivy a petrzalka centrum, a malo by to podstatne vacsi prinos pre NDS ako petrzalska radiala ..
Držím tomu projektu palce. Obávam sa však, že pre MHD vrámci mesta veľký prínos mať nebude. A dúfam, že si mesto dá pozor na to, aby táto výstavba definitívne nepochovala možnosť podzemného NDS MHD v centre...
tak s filialkou a tunelom pod dunaj to vyzera zase o kusok realnejsie
tipujem, ze zeleznice urobia schopnejsi nosny system ako veldajsi produkt tejto investicie, ako je ta temer nic neriesiaca petrzalska elektrickova radiala
Najdrahší dopravný projekt v slovenských dejinách začnú projektovať už tento rok
Možnosť, že pod Dunajom povedie tunel, je pravdepodobnejšia.
Prepojenie parížsko-bratislavského koridoru so severoeurópskou železničnou vetvou územím Bratislavy má finančné krytie.
EÚ dala na projektovú prípravu koridorov vyše 10,5 milióna eur (410 mil. Sk).
„Znamená to, že projekt sa bude definitívne realizovať,“ prízvukuje riaditeľ odboru železničnej infraštruktúry ministerstva dopravy Jozef Goláň.
Projekt počíta s predbežným rozpočtom vyše 14 miliárd korún, z ktorých väčšinu by mal pokryť príspevok z EÚ.
Jeho súčasťou je elektrifikácia trate z Devínskej Novej Vsi do rakúskeho Marcheggu a druhá koľaj úseku Petržalka – Kittsee, prepojenie viedenského Schwechatu a Letiska M. R. Štefánika má vyriešiť nový železničný terminál na bratislavské letisko.
Najväčšiu časť rozpočtu zhltne výstavba hlavnej železničnej osi, ktorá z väčšej časti povedie pod zemou.
Zo stanice Bratislava-Predmestie pôjde koľajová trasa, ktorá vkĺzne pod zem a vyústi v Petržalke neďaleko Auparku. Výstavba by sa podľa železničiarskych plánov mala začať v roku 2008 a bude trvať päť až šesť rokov.
SZKV:
Já těch skutečně pozitivních věcí vnímám více.
"které rozhodující část dne nepreferují"
preferují!
"pokud máme DP s s výraznými rysy balkánského přístupu k cestujícím i zaměstnancům (jak Praha tak Bratislava)"
Jděte se už konečně léčit. Každý soudný člověk ví, že jste idiot. Zvracet umí úplně každý a vy jste toho naprostým příkladem. Přijdu sem vždy po několika týdnech a v každém vašem příspěvku je jen hnůj a neustálé svinstvo na adresu Prahy. Za toto vás většina na k-rep. nakopala do zadku. Zameťte si před vlastním prahem. Máte asi veliký komplex, možná z dětství, ale tady mi připomínáte chronicky nadávající pivaře, kteří umí akorát plkat a špinit lží. To umíte dobře, ale přiložit ruku k dílu, na to jste až příliš deformovaný. Nemusíte reagovat, stejně to číst už nebudu. Sbohem
no, to su realne situacie nie len pre vodicov mhd. v obdobnych “pribehoch” ucinkovali viaceri ludia…nevinne. ale to neznamena, ze budem pausalizovat cestujucich ako “substrat”, ktori nicomu nerozumie, hlupaci, ktori len frflu a chcu nieco, co nie je v moci vodica. to tu bude stale, stale bude nejaka nespokojnost. a vyholene hlavy a hlupaci, ktori maju na vysokych miestach svojich kamossov…tak nastastie ich tu dnes mame malinko menej a snad ich bude ubudat…ale nikdy sa ich nezbavime…to je snad na celom svete…niekde menej, niekde viac. a snad pride cas, ked bude aj vodic mhd v ociach ludi fundovany a vazeny. lenze to uz nie su ani ucitelia… a skoncil by sme pri socialnom jave, zmene spolocnosti, kulture a pod., co sa samo tiez odraza v kulture cestovania (ako zo strany zamestnancov dpb, tak aj zo strany cestujucich.)
a tiez by som mohol pisat pribehy z vlastnej o tom, ako som nastupoval do autobusu, smikol som na nejakej handre co trcala spod sedadla (asi na “upratovanie”) a este mi sofer vynadal, ze ci necumim pod nohy. atd. takze ono to bude asi fifty-fifty.
aspoň písať by som sa mohol naučiť a hlavne čítať to po sebe, než to odošlem... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
galiyosha
Re #57562 aquila: Nemalo. Z petržalskej radiály, kde budeš mať zastávky pomerne husto a blízko zástavby, sa dostaneš na nanajvýš jeden prestup do všetkých ostatných končín mesta, kam premáva električková doprava. Porovnaj s tým, čo by aspoň teoreticky mohla byť schopná zachytiť železnica aj s tými zastávkami. Keď k tomu ešte pripočítaš interval, ktorý z toho nevyhnutne vyplynie...
Železnica môže byť v Bratislave elegantný doplnok -- napríklad integráciou prímestských vlakov. Ale nosným systémom vzhľadom na rozmiestnenie tratí, bohužiaľ, nikdy nebude...