ale mozu takto je riesienych zopar tunelov v alpach doknca cestny vs. zeleznicny tunel
aby jeden druhemu plnili zachrannu funkciu nie je apriori nutne aby isli vedla seba. nie som sice projektant, ani stavbar, ale o projektoch co to viem z tej druehej strany a ako som povedal, ani krizenie tunelov pod dunajom nie je problem.
A na hentom pláne nie je naznačená reko križovatky Trenčianska - Miletička. aj tam má byť CSS, a teda aj zmena zastávok, budú zrejme položené za križovatku.
Na tolkych miestach by mohol byt kruhovy objazd...
Napr. na Hodzku nad podjazdom
alebo v Petrzalke pri esso pumpe
pri Shop.C Avion (obe svetelne krizovatky dopravu viac brzdia ako jej pomahaju.
Na krizovatke Osuskeho - starohajska, Bosakova - Sustekova, Sustekova - Mamateyova, Halova - Rusovska,
Pri Tescu by ju bolo potrebne uplne zrusit. Dopyt nie je taky velky aby bolo treba CSS. A ludia aj tak behaju po ceste a na semaforom riadeny prechod seru.
Ináč s tým zdržaním z bočných smerov neviem - neviem, lebo za posledné obdobie tade jazdím asi každý tretí deň, a to v relácií Pajštúnska - Romanova a na odbočenie nejako extrémne dlho nečakám, a to aj počas špičky...
Pri tom Techopole by ten kruháč mal aj výhodu, že by sme mohli ušetriť peniaze za obratisko busov, ktoré by sa točili na ňom. Stačilo by len zriadiť výstupnú zastávku na Romanovej pred križovatkou.
Mna skor zlosti CSS Racianska - Pri vinohradoch, ktora skutocne netusim naco komu bude dobra, kedze tym odbocenim premavam denne, a nikdy tam problemy nie su. Jediny zmysel tejto CSS je dalsie zdrziavanie elektriciek, pretoze som si takmer isty, ze tu bude fungovat rovnako uzasna "preferencia" ako vsade inde v meste. A samozrejme, aby Siemens zarobil. Mam chut kompetentnym spravit nieco zle.
Ta krizovatka pri Technopole je uz momentalne na hranici unosnosti so zdrzaniami z a do vedlajsich smerov, takze tam CSS nevidim ako az tak uplne zbytocnu. Hoci suhlasim s tebou, ze kruhovy objazd by bol asi vhodnejsi, lenze to by Siemens nezarobil.
Viete co ma serie najviac. CSS Kutlikova - Romanova. Neviem naco to buduju. Keby radsej postavili kruhovy objazd ale to by Siemens nezarobil. No zarobili by stavbne firmy a mam pocit, ze tie dnes ovladaju primatorske kreslo...
Bude to len dalsi yrdyiavac dopravz v krizovatke na ktorej nie su vacsie problemy. A ak aj niekto do niekoho vrazi nevytvaraju sa tam zapchy, takze globalne vzato su to prachy do luftu.
áno plán je stále aktuálny. Samozrejme do konca februára, kedy sa začne stavať môžu nastať menšie zmeny, ale zástavky sa meniť asi nebudú. Čo sa týka spoločnej zástavky s električkami tak to je ťažko povedať, no je to dosť pravdepodobné.
Ja to chápem nasledovne, rozšírenie na štvorpruh bude v úseku Líščie nivy - Jégého (po rezervovanom priestore popred sporiteľňu) s električkou v stredovom deliacom páse. Potom asi nová CSS Záhradnícka - Jégého. Zvyšný úsek má v súčasnosti čiastočne štyri pruhy (ak rátam aj zastávku trolejbusov). Zastávku je teoreticky možné presunúť aj za križovatku. Veď uvidíme.
Lepšie by to bolo ako píše fobust v #56274, tým by sa zlepšili aj priestorové pomery na povrchu. Akurát pokračovanie z druhej podzemnej úrovne Trnavského mýta by som viedol v smere Račianske mýto - Hlavná stanica a cez centrum na Starý most (výjazd z podzemia na Šafárikovom nám.).
Čo sa týka úpravy križovatky Miletičovej a Košickej, v minulosti existovala aj myšlienka predĺžiť Košickú nie na Záhradnícku ale cez Jégého na Trnavskú.
Mimochodom, po úprave križovatky Miletičovej a Košickej sa zastávky MHD dostanú do jej blízkosti. Nestálo by za to zradiť novú zastávku Jelačičova na Miletičovej?
Na tom pláne som rozoznal, že zastávka MHD smer Trnavské mýto (Ružinov) má byť pri trhu. Terajšia zastávka - tá spoločná s električkovou - zanikne, alebo ostanú obidve? V opačnom smere som si všimol, že sú naplánované 2 zastávky tesne za novou križovatkou - to sa mi nezdá najlepšie riešenie, ale asi to ináč nejde. Je ten plán stále aktuálny?
Tramvaj zakopať pod povrch! Od podjazdu by pokračovala a zavŕtala sa do zeme (zastávka Slovanet podpovchová). Pozemne na Miletičku, pokračovať podzemou na Trnko do podzemnej stanice (v druhom podzemnom podlaží. Tam by stupala na povrch smerom do mesta a vyšla by tesne za križovatkou s Legionárskou tak, aby sa napojila na súčasnú povrchovú zastávku na Krížnej. Smer na Vajnorskú radiálu detto.
Rozumieme, ale aj keby sa to zrealizovalo podľa Tvojho návrhu, ešte stále je tu ten "úsek pred Sporiteľnou". A ten ma zaujíma, ako to chcú vyriešiť.
Re #56271 Puki: Vzhľadom na neustálu zapchatosť daného úseku, ako aj to množstvo nehôd na križovatke pri zástavke Mraziarenská, viem, prečo to chcú robiť. Skôr by ma zaujímalo ako.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Puki