Reakcia na: si #56071:
To mi chces nahovorit,ze 1000mm je ako 1435mm asi tazko.Keby to bolo jedno tak su dnes na celom svete zeleznicne trate s rozchodom 1000mm.Ale asi chceli mat stabilitu voznou lepsiu a tym sa da aj zvysit rychlost.Ci nie?Ani 1000 mm rozchod ti nebrani jazdit po trati viac nez 100 kmh.Toto uz je vela aj na mna.Mozno tak na skusobnej trati ktora je po celej dlzke 100% rovna bez jedinej zatacky a klesania.Tam by si mohol roztiahnut voz na 100km/hod.Mne ale nejde az tak velmi o rychlost ideal by mi stacilo aby vlak(elektricka) isiel(a) 70-80km/hod.a aby mal(a) stabilitu.a nie ze natrafi na sneh a uz je vykolajeny(a).
aquila
Re #56052 inTony: 2. dobre ked ma byt most definitivny, pre mesto blokuje zbytocne tunelovy koridor pre stanicu filialka ?
Re #56053 inTony: s takymto pristupom mesta hej ibaze s takymto pristupom mesta sa nebude ani zakopanie elektricky pod povrch nebude diat ..
ak mesto hned na zaciatku projektu sa nebude snazit mimourovnovo vyriesit safko, tak je to o nicom.
p.s. ako som tu spominal, najvacsi mytus co sa tu predklada je, ze ked sa bude stavat most, tak sa z usetrenych penazi bude stavat nieco ine.
ja len poviem, ze take nieco ako usetrene peniaze neexistuje. ked sa postavi petrzalska radiala, tak nebude nejaky dalsi zvysny balik penazi proste bude hruba ciara a ked mesto bude chciet nieco znovu budovat uz sa nikdo nebude ohliadat na to ze sa nieco usetrilo.