Reakcia na: Ámos #55473:
prave preto by bolo vhodne sa dohodnut so zeleznicami na budovani dvojtunelu.tunel by stal zopar miliard navyse ale bolo by to konecne riesenie a nemuselo by sa riesit docela problematicky bod na safku.
je to vzdy vec dohody, mesto - ZSR - stat.
ale na bratislavskom magistrate su v tomto maly a nedokazu prekrocit svoj tien.
ale hlavne ze si mesto zobralo v roku 2005 uver 6 miliard korun na dopravu a pritom metro sa zacne stavat najskor v roku 2007, ak vobec.
tento rok je zase vyclenenych 120 milionov na dalsiu dokumentaciu. 180 milionov zhltne urokova sluzba .. cize do metra uz boli vrazene 2 miliardy korun a nestoji ani meter trate.
a takto to bude pokracovat dalej, mesto rozfrfle peniaze z uveru a metro v BA aj tak nebude lebo mesto si chce presadit svoje, aj ked samo na to nema
Ámos
Lebo:
Neviem kto ti dovoli postavit cestny podjazd 100 metrov od Dunaju. Vies co by tam robili spodné vody?
Chod na Hodzko pozriet aky vie byt cestny podjazd nechutny a kompletne rozbije priestor. Ja viem, ze sa to da spravit aj elegantne, tak ako napriklad v KE pri Jakabovom palaci. (Tam je to proste genitalne ze auta vlezu nizsie kvoli chodcom a nie naopak.) Ale to nie je tento pripad.
To ze most bude vyssie nepovazujem za dovod, aby sa tam nejako predlzoval ten najazd. Opat zakryjes umelku a FiFUK. Je to 100 metrov s vascim prevysenim, myslim ze to by kazda elektricka mala zvladnut. Chod kuknut Prahu co tam elektricky zvladaju.
Ja by som to videl v totalnom obmedzeni prejazdu Dostojevskeho - nabrezie (a to predlzenim pesej zony na Mostovej az k Dunaju a zaslepenim nabreznej autostrady z oboch stran) a klasickej urovnovej krizovatky s preferenciou. Skutocne uz ziadne najazdy, estakady a podjazdy v centralne mestskej zone. To su veci, ktore mesto strasne spatia. Samozrejme Safko pesia zona a Stary most bude bez aut alebo len Vajanskeho nabrezie - Arena.