Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mego #55263:
e-mailom, adresu najdes v Kontakty - > Kontakt na imhd.sk
JA sa chcem spztat ze ked ma niekto navrch na sci:fi moze ho sem dat????
Siemens dodal väčšinu vlakov ľahkého metra pre ZOH Turín 2006: http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1033
Reakcia na: Sommelier #55258:
Je to síce ukradnuté z K-Reportu ale veľmo sa mi to páčilo:
Takže, Tebe aj celému zvyšku DF iMHD prajem príjemné Sviatky mŕtvych rýb!
Takže vážený, mám pre sebou letáčik Porschetry.

Dĺžka je 30250 mm (31060 s vytiahnutými spriahadlami)
pre porovnanie: K2: 21346 mm, T3: 15104 mm, T6A5: 15542 mm

Navyše, Porschetra má nad podvozkami úplne idiotsky vyriešený interiér, sadne si tam 6+6 ľudí a v tej uzučkej chodbičke môže stáť ďalších 6, viacej už nie. Vodič má predimenzovanú búdu, čo zasa uberá platz. OK, Porschetra je čiastočne NP, súhlasím.

V žiadnom prípade však nemá väčšiu obsaditeľnosť ako 2xT3! Neverím tomu, dokiaľ to niekto experimentom so skutočným substrátom nedokáže. ?
Reakcia na: S499.1023 #55255:
tym salinam si po jednom metri tusim pridal. Jo a porsche je o 4 cm uzsie. ?
Reakcia na: S499.1023 #55256:
Dakujem za reakciu, nezaobisiel by som sa bez nej, ale som rad, ze tentokrat uz namas ine namietky voci mojmu prispevku. ? Merychrismus. ?
Tak vam prajem prijemne Vianoce a stastny Novy rok 2006 ! ? ?
Reakcia na: Sommelier #55250:
No, ona 14T tiež nie je zrovna celonízkopodlažná...
Reakcia na: fobust #55249:

1) Nevyzerá to krajšie ako Poršetra. Tá sa mi síce zdala byť zo začiatku hnusná, ale postupnje osm si na ňu zvykol a naživo vyzerá podstatne lepšie ako na fotkách.
2) Poršetra kapacitne SAMOZREJME nahradí 2*T3. 2*T3 je 15 m, šírka 2,5 m, 4 skosené čumáky. Poršetra je 33 m, šírka 2,4 m, 2 skosené čumáky. A je viac NP, takže nemusíš odpočítavať toľko schodov.

Cenu Wane tu kdesi spomínal PvvS, ja si to už nepamätám, tak si nechcem vymýšľať.
Reakcia na: Red-Hawko #55241:
Ale aká je Poršetra veľká? Poršetra je o kúsoček dlhšia, než súprava 2*T3.
Reakcia na: Emo #55239:
V otáčaní kĺbákov nie je žiadny problém. Stačí sa pozrieť na Trenčiansku. Dosť často som tam mal problém otičiť sa s krátkym vozom (hlavne staršie kusy s riadením ZF-Csepel mali akýsi malý rejd) ale nikdy som tam nemal problém otočiť sa s kĺbákom, ani so Samsonom, ani s 15Tr.
Problém je len v tom, že je tam príliš veľká premávka na otáčanie autobusov. Aj krátkych. Vozy by sa mali otáčať na obratisku, nie na štvropruhovej komunikácii. Trenčianska má tú výhodu, že nie je príliš frekventovaná.
Reakcia na: Ámos Keynes #55232:
Je to síce škaredé ale ten vzhľad kazia hlavne tie príšerné okná v NP časti. Keby sa s tým pohral nejaký designér, mohlo by to byť celkom k svetu. A myslím si, že by sa malo rekonštruovať tak 50 súprav, vždy waňa na papieroch zo starého voza + progres z novších sérií "esúčiek". A súčasne dopĺňať novými vozmi.
Reakcia na: fobust #55249:

cenu bokom
T 14 je moderna salina, kvalitu overi cas. Je to priama podpora novych studii, vysledky prace vyskumu a badania. Da sa to povedat aj o vsetkych generalnych aj totalnych rekonstrukciach, alenovy voz je novy voz a pri generalke nikdy natolko nevyuzijes rozvojovy potencial noveho produktu.

obsaditelnost - ako sa to vezme a ako to pocitas. T 3 ma kapacitu rozdielnu. Od T 3 MOD - 110 obcanov (pri 24 sediacich) az po single T 3 - 163 (pri 23 sediacich) obcanov.
Jednoznacne to svedci o tom, ze normy co do obsaditelnosti vozidla sa museli zmenit alebo sa jedna o preklep.
T 14 uvadza 279 (pri 69 sediacich).
Cisla kontroverzne, ale podme dalej.

Pri zohladneni dalsieho faktu -
dlzka T 3 je 14 m.
T 14 - 32 m
4 metre rozdiel v prospech Ferdinanda Porsche.

Nizkopodlaznost voza - opat dalsie miesta plus oproti 2 x T 3 (nehovorim o polonizkopodlaznej moznosti wane).
Este stale si toho isteho nazoru ?
Reakcia na: Red-Hawko #55241:

Stále to vyzerá krajšie ako Porschetra a za cenu jednej Porschetry máš možno aj osem waní. Na tomto mieste prosím niekoho (napr. S499.1023) aby doplnil, neviem presne cenu Wane. Navyše, kapacita Porschetry ti nenahradí 2xT3, takže o akom nevyužitá a zmenšovaní intervalu píšeš, navyše keď sa interval zmenší, tak vozy by jazdili častejšie, človeče, čitaj po sebe čo píšeš.

Fakt mám pocit že sem prispievajú najmä sopľavé decká, ako tu už niekto podotkol. Už si spomínam, prečo som sem prestal chodiť a objavil som sa tu iba sporadicky.
Reakcia na: Tomi #55246:
plati sa za to prirazka v podobe miestenky, ktoru si musis kupit aj na nakladny vlak ?
Reakcia na: TeBeCe #55245:
O pár sekúnd si ma predbehol. Tak tu bude ten link 2x. ☺
Reakcia na: mrcheef #55244:
Všetko sa dozvieš tu:
http://www.slovakrail.sk/generate_page.php?page_id=758
Kúpiť sa dajú lístky len na niektoré vlaky a prirážka sa za to neplatí. ?
Reakcia na: mrcheef #55244:
na tejto adrese sa dozvies vsetko podstatne http://www.slovakrail.sk/generate_page.php?page_id=758

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement