Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mrcheef #55244:
na tejto adrese sa dozvies vsetko podstatne http://www.slovakrail.sk/generate_page.php?page_id=758
Btw; Chcel by som sa spytat,ci by mi niekto neporadil. Ako prebieha nakup cestovneho listka na vlak, ak ho chcem kupit cez internet. Co odo mna budu chciet a co k tomu potrebujem? Plati sa za tento nakup nejaka prirazka naviac? Vopred dakujem.
Všimol som si, že DPB sa vrátilo k lepeniu CP lepidlom.. Najmä teraz v zime je to hádam najlepší nápad aký im mohol napadnúť.. Magori. A ešte k tomu to je okopírované otrasne.
Reakcia na: Andy #55225:
Podľa tohto článku ešte nemusí byť Viedeň vybraná, rozhodne sa o tom v januári.
http://www.tvojepeniaze.sk/sk_pludia.asp?r=sk_pludia&c=A051222_151407_sk_pludia_p01
Reakcia na: fobust #55230:
Neviem, podla mna by sa do Blavy uz mali kupovat iba tie dvojclankove, a z vonku sa mi to nepaci, vyzera to ako premalovana T3 ale je to NP takze..., mne sa skor pacia tipy ako Porschetra ale ta ja asi moc velka ( ci by bola naplno vyuzivana) http://www.tramfoto.com/images/vozy/anitra/ ale keby sa zmensily interaly tak by bola v pohodke, a ak si dobre pamatam vychadza na 75melonovSK a zase pri tej cene...
kolko stoji normalna nejaka K2S ? Pripadne nejaka ina 2 clankova NP ?
Reakcia na: Mego #55180:
Man tu už nie je.
Reakcia na: slovanista21 #55160:
Pri Technopole by bolo treba najskôr vybudovať nové obratisko, toto nevyhovuje jednak tým, že autobusy by stáli na ceste a jednak údajne primalým uhlom na otáčanie kĺbákov. A navyše otáčanie na 4-prúdovej ceste samo o sebe nie je veľmi bezpečné.
Reakcia na: Ámos #55236:
Ja sa obavam, ze tentokrat je to (jednak kvoli tomu, ze je to zahranicny investor a cezhranicna koncentracia) prilis tazky oriesok aj na PMU, kedze je to tak prespekulovane a netransparentne, aby im fakt nic nemohol... Dufam, ze PMU nieco zmoze, ale...vyzera to byt prilis dobre prespekulovane, aby to bolo dostatocne zahmlene...

Zbohom budte, lacne lety z BTS...
Reakcia na: fobust #55235:
No ved prave na tej fotke sa mi to tak zdalo. Tak som asi zle videl. Tak potom fajn. ☺
Reakcia na: Beus #55229:
Ja by som este neplakal.
1. Posledne slovo ma protimonopolny urad a unia, ktora to musi schvalit tiez.
2. Ak boli podmienky urcene tak ako boli, a Viedeň to vyhrala teda ziskala najviac bodov, potom mohli len ju oznacit za vitaza a nikoho ineho, lebo by SR hrozili sudne spory, arbitraz o usli zisk,... lebo sa nestala vitazom aj ked ziskala najviac bodov. A inak sa tie podmienky nedali urcit, lebo nemozes nikoho vylucit z tednra na zaklade domienky, ze z BA spravia Cargo pristav. Je to sice zdlhave, ale ak aj stat by si prial niekoho ineho tak najprv musi vyhlasit za vitaza TwoOne, potom pockat na PMÚ a ak ten rozhodne, ze tato koncetracia poskodi trh, co uz sam avizoval, ze s tym bude mat problemy, mozu dat letisko niekomu inemu.
Ak vsak teraz bude PMÚ drzat hubu a krok, je jasne, ze bol politicky ovplyvneny a vcerajsia navsteva z rakuska bola uspesna.
Jednoducho treba pockat co bude dalej a nevynasat rychle sudy. Aj ked priznam sa, aj mna to nasrdilo a neprajem si koncentraciu tychto dvoch letisk. Sice sa tu o zlych zahranicnych investoroch, ktori chcu rozkradnut nase krasne Slovensko napisalo uz mnozstvo bludov, ale zo Swechatu mam strach aj ja.

V Trende pisali, ze DPB dostal od OBB za posledny oktobrovy tyzden 200 Eur. Rocne by to teda mohlo byt 10400 Eur, co je 395 tisic korun.
Reakcia na: Ámos #55234:

Tie dvere sú rovnaké, iba strop je nižšie, však kukaj fotky. ?
Reakcia na: fobust #55230:
Ale nechapem preco tie dvere urobili take strasne vysoke. Teraz v zime musi byt pekna klednra vtom voze. Keby dali klasicku vysku, bolo by to lepsie.
Reakcia na: Ámos Keynes #55232:

Kto tu vraví že by sa to potom ihneď vyradovalo? 🙂 Skôr ide o to, aby sme najprv mali dosť súprav aby sme pokryli aspoň jednu linku na každej radiále, potom by bolo dobré mať všetky súpravy s jedným NP vozidlom. Keď toto dosiahneme, tak potom nám začnú dožívať K2S a tie už nahrádzať plne NP vozmi s tým, že keď budeme mať veľa vozov, tak staré T3 reko šrotovať a Wane spájať do súprav a okolo roku 2070 vyraďovať aj Wane. ?
Reakcia na: fobust #55230:
Je to skarede ako fras, ale isty pocet na kazdu linku, kvoli garantovanym poradiam by bolo svadbou z rozumu, ktora by mohla dobre vypalit.

Ale nemyslim si, ze najprv investovat do vsetkych suprav a potom ich zacat razom nahradzat je spravne a ekonomicke riesenie.
Mam taky dost neprijemny (aspon premna) postreh. Vsade kde sa pise o novom rozpocte mesta sa hovori aj o financiach pre DPB o 200 mil. na busy, o peniazoch na reko elektrickovych trati, ale akosi sa nehovori o peniazoch na stavbu trate na DD - 40 mil. a nakup NP troflov v cene 105 mil.

Inak, ta cena je zaujimava, lebo pri ramcovej zmluve na nakup tychto troflov, vtedy na 15 kusov, bola vitazna cena 209,9 mil. cize za kus 13,9 mil.(Predpokladana bola 240 a druha ponuka bola 232) A uz pri nakupe vozov bola cena za sest vozov 104,9 mil. cize 17,5 mil. za kus. Tak bud pride tych vozov viac alebo tomu absolutne nerozumiem. Vie mi to niekto vysvetlit. Jedine co ma napada, ze cena bola navysena poziadavkami na interier, technicke vybavenie, silnejsi motor, agregat atď.

Vysledok busov na uvo.gov este stale nie je. ?
Ľudia, nechceli by ste toto v BA?

http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/liberec/18122005/index.php

Ja by som to bral, v týchto istých súpravách. A keby sme mali všetky súpravy takéto, potom fungl nové vozy, plne NP.
Reakcia na: Andy #55225:
Poprosim vsetkych zucastnenych o minutu ticha, ako uctenie si pamiatky prave pochovanej moznej slubnej buducnosti osobnej dopravy na letisku M.R.Stefanika a jeho moznemu priamemu konkurovaniu Viedni.
Privitajme (prosim vypiskat) letisko Vieden Filialka, pravdepodobne v buducnosti cargo terminal Viedne. ? ? ?
Reakcia na: slovanista21 #55208:
K tomu len toľkoto:
1. Keby si si prečítal audit, ktorý bol spravený tento rok, zistil by si, že je na L 13 navrhnutá K2 s intervalom 7,5, resp. 8 min. A nič proti tebe, ale dopravní inžinieri vedia toho viac ako ty.
2. Uvedom si, že pri skrátení trasy je možné, že časť cestujúcich z KV, Dúbravky a od Lafranconi si nájde iný spôsob cesty na stanicu.
Taký malý prepočet: kapacita teraz 324*5=1620 osoôb/hodina, pri tvojom návrhu 226*15=3390 osôb/hodina ❗ Môj návrh 162*7,5=1215 osôb/hodina. Teda sa zníži kapacita oproti súčasnosti o 405 osôb za hodinu.
Reakcia na: Mego #55226:
staci citat spravy na hlavnej stranke, kde o 6207 info uz davno je (6204 uz davno nie je), pouzivat vyhladavanie v starsich spravach, citat popisy vozidiel, pouzivat vyhladavanie v katalogu vozidiel a pod. ?
Reakcia na: Beus #55222:
Aha takze nemam pisat veci co uz davno viete ale jak mam vedet ze to co mam na mysli uz davno viete????

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.