No neviem, ja si dovolím tvrdiť, že na tú jednotku bohato stačí interval 8 min. so sólom.
Re #55203 inTony: No dúfam, že v tých 100 mil. je aj šesť krát 25Tr a zostane pre elektrické dráhy na obnovu vozidiel skoro nič.
nie myslel som to tak, kde je potrebná výššia kapacita zvýšenie, kde je zbztočne veľká tak zníženie. Zober si víkend. cez víkend by boli intervaly 12min. a napr. pri Poluse je súčasný interval 6,6min., následne by bol 6min. Na Zlatých pieskoch je súčasný interval cez víkend 10min., potom bz bol 12min.
Linkové vedenie tu už bolo vyriešené TeBeCem, nie je potrebné porichádzať s ďalšími návrhmi. A už vôbec nie s takými, ktoré nerešpektujú klesajúci dopyt na koncoch radiál.
ja by som to rád spravil, ale nemam na ten pamatnik miesto ? ale ked si už pri EČS, tak nie že by neboli pekné, ale mne sa viac páči 81-71 ? btw, ty si nechystaáš kupit dakú staru laminátku ako modlu pre seba?už je navyšší čas na ich vyradenie ? ? ?
No, tak ja by som povedal asi tolko. Ohladom sviatočného utlmu budme ešte radi, že sme nedopadli ako v Nitre. Tvrdim, že vždy je lepšie vyrazne obmedzena doprava ako žiadna, ako je to v pripade genialnej Nitry /ona je vo vela veciach revolucná ? ? ? /Čo sa týka nočákov, tak to su dost zaujimave otazky, ja len asi tolko, že na rok 1992 si uz tiez moc nespominam ako to bolo, len viem, že ako roky utekaju, vykonavane vozokilometre sa bohuzial znizuju, takze sa to neustale zhorsuje. Dnešny stav nočnej dopravy v BA je proste ubohost. Kedysi bola omnoho lepšie riešena doprava, malo by sa to vratit k povodnemu stavu. Denné linky aby jazdili až do polnoci, dobre intervaly nočákovo celu noc a obnovenie dopravy MHD napriklad do Stupavy a pod.
Už ma to fakt nebaví. Desiatky ľudí tu predniesli, prečo metro nebude (lebo NIE SÚ PENIAZE!!!!!) a prečo môže električka splniť úlohu NDS) ale pár ľudí tu bude kolom-dokola len omieľať slovíčko METRO. Ty si kúp niekde vyradenú Ečs, postav si ju na betónový podstavec a denne sa k nej modli!
Ale nemôžeš dať jednu llinku napr. z Dúbravky cez Karlovku. Keď napr. v Dúbravke stačí 4min. interval, v Karlovke to už nestačí, pretože Dúbravčania sú už tam, boli bz potrebne 2min., aj tak bz boli potrebne kapacitnejšie vlaky.
aj tak sa dá ? Ak by sme predpokladali v tomto systeme aj so samostatnou linkou Hl.st. - st.N.m. /teda bez zachadzania "radialových" na jednotlive stanice/ tak by mohla ist kludne aj takouto obklukou - daco na sposob L99 v Petržalke. Tvorila by dobre spojitko v centre mesta medzi ostatnymi linkami, čo by bolo určite dobre, napriek predpokladanemu prestupnemu terminalu. Ako som pisal, boli by dve linky, čo by spajali 4 radialy a 1 linka, ktora by isla povedzme cez mesto a spajala by tieto stanice na trase napriklad: Hl.st. - Obchodná - Tunel - Náb.Arm.Gen.L.Svobodu - Šafárikovo nám. - Kamenné nám. - Americké nám. - Trnavské Mýto - Polus City Center - ŽST Nové Mesto a spat. ? + 2 linky na 4 radialy, takze dokopy 3 linky, dobre intervaly a uspore vozokilometrov uz ani nehovorim ?
Jéminé, koľko nových príspevkov... Bol by som rád, keby ste reagovali aj na moje príspevky #55148 a #55162 , kde mám nejaké zistenia, návrhy, ale najmä otázky ohľadne vianočnej, ale aj nočnej dopravy. Dík ?
Keby neexistovala trať na Hlavnú stanicu, by stačili 3 linky.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA
Re #55203 inTony: No dúfam, že v tých 100 mil. je aj šesť krát 25Tr a zostane pre elektrické dráhy na obnovu vozidiel skoro nič.