Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
LUK:A TAK SOM ZISTIL ZE TO NENI RTO ALE RO LEBO TAKU ISTU FOTO NAJDES TAM PRI RO
? ?
LUK:No ja som si to cital ze sa modlia alebo ze ich nekto opravi lebo ja som uz davnejsie v dubravke vydel to RTO a mal uplne iny stil dvery a mal aj ine okna ? ?
Reakcia na: S499.1023 #54848:
Ale houby rusit. Len troska obmedzit intervaly L42, lebo chodi prazdna.
PittoICPersing: A zase trepeš momotiny. Žiadne mestské trasy sa nebudú rušiť. m@rtin: Jasně,že přijdu.Já tam chodím každé úterý?.
Reakcia na: barbie #54846:
Presne ako si napísala.
to AAA: to znamena, ze pre L 37 si oznacim pri Tescu.
dakujem, aspon to mam potvrdene 🙂
Inak L21 sa dá dostať s lístkom na 1. pásmo aj do Devínskej Novej Vsi po Štefana Králika.
Reakcia na: barbie #54841:
Áno, električenka ti platí po Pridánky.
Reakcia na: barbie #54841:
Ano platí ti až na Pridánky ale len ak ideš L 30.
,,Držiteľ pásmového predplatného cestovného lístka má právo dojazdu do prvej zastávky nasledujúceho tarifného pásma. Ak spoje linky nezastavujú na hraničnej zastávke, hraničnou zastávkou je nasledujúca zastávka tejto linky."
Ked mam elektricenku len na 1. pasmo a cestujem napr. smer Lamac, tak si mam oznacit listok na Mokrohajskej (ma napisane 1.pasmo) alebo az na Pridankach (to je uz 2. pasmo)? A ked chcem vystupit na Pridankach (2.p.) tak mi elektricenka plati? Myslim ze ano, len si to chcem overit 🙂
Ja som si pozeral foto a chcem sa vas spytat ale je to nemozna odpoved je toto rto-cko ???? ktore bolo rekonstruovany ???? ?
S499.1023:
Přijdeš v úterý na sraz?
Reakcia na: Red-Hawko #54831:
Mam pocit, ze Porschetra (14T) nemoze byt dvojicka. Lepsiu elektricku zial nepoznam. Ale keby bola trat do Petrzalky, tak sa nejake mestske trasy zrusia alebo presunu do Petrzalky. Zvysia Ti nejake T6-tky a T3-ky.
Reakcia na: BigMac #54833:
Inak, čo sa týka plného zálohovania EDB vzduchom - bohužiaľ v záujme pokroku niekedy aj fyzikálne zákony treba zmeniť, takže napr. ES499.0 (350) reko 160: P=29 t, P+E=89 t. Ony by totiž bez tej EDB nevyšli brzdiace percentá na 160, takže keď EDB nechytí (čo práve u ES 499.0 nie je až taký zriedkavý jav), tak sa v lepšom prípade spisuje mimoriadka o prejdení návestidla v polohe Stoj!
Reakcia na: BigMac #54833:
Bohužiaľ sa ukázalo, že ani hrbatá E479.0 ( 130) EDB nemá. Vlastne jediné hnacie vozidlá ČSD s EDB z predperšingovej éry sú pantiaky (hyperkorenktný slovenský ekvivalent panťáku ? ) EM/SM488.0 (460/560) a vreckové bobinky E422.0 (100). Dôvody - istý ing. Maruna a argumentácia: EDB by mohla vynechať, tak radšej nech sa na ňu fíra nespolieha.
Však ani len čiste posunovacie žehličky nemajú EDB a tam sa teda nejakých špalkov (kua ani 100 jazykovedných ústavov ma nedonúti hovoriť klátiky) spáli. O vedľajšom efekte zasrania a zasmradenia všetkého naokolo (ten typický železničný smrad a patina na všetkom je práve liatina zo špalkov) ani nehovoriac.
Reakcia na: fobust #54829:
Som zvedavý, ako to súdruhom z EVPÚ bude, alebo nebude brzdiť, hlavne elektrodynamicky. Taktiež mi už vôbec nie je jasné, ako ktosi v Schadefabrik Pilsen mohol vyprojektovať hnacie vozidlo pre horskú rampu bez EDB. Ad2: priamy predchodca radu 131 je 130. Elektricky sú trakmer totožné a 130 (E479.0) EDB má. Nakoľko sa jedná o odporovú mašinu s fechralovými (trvalo zaťažiteľnými) odporníkmi sa pýtam: skutočne potrebujú modré gumky zvlášť odprník pre reguláciu rozjazdu a zvlášť pre EDB? Súdruhovia, nestačili by vám tak zo štyri kombinačné stykače naviac? Alebo tyristorový regulátor EDB rovnakého princípu, ako má 350 (ES499.0) a prepínač jazda-brzda? Inak v čase prvopočiatkov elektrifikácie na Slovensku a v čase vývoja 140 (E499.0) sa poradcovia pre konštrukciu a prevádzku, či už z bývalého ZSSR alebo Švajčiarska domáhali EDB už do tejto mašiny, ale veľký brat Modrá Guma usúdil, že majú veľa skúseností, tak sa žiadne dynamika nekonala. Argument číslo jeden bol, že to nie je odskúšané, čo nebola pravda. Argument číslo dva bola možná nespoľahlivosť, čo taktiež nebola pravda. Navyše EDB je u železnice plne zálohovaná tlakovzdušnou brzdou, takže keby aj jej spoľahlivosť bola 5%, tak sa na rozdiel od električky nič nedeje. som veľa zvedavý, či to súdruhom z Dubnice bude rekuperovať, ak áno ako a koľko. Inak zatiaľ je rad 131 štatisticky prevádzkovo najspoľahlivešia elektrická lokomotíva jednosmernej sústavy u ex. ŽSR
Reakcia na: F.M. #54819:
No je to mozne, vodic sa ma sice pozret do zrkadielka ze ci nikto nevystupuje... atd.. ale ak chlapec pocul signal nevystupovat nema sa tam co pchat !

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.