Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #54380:
Vedel by som o zvrátenosti, kde aj normatív dĺžky dodržíš: T3S+K2S. To prvé ako klasické sólo s viacnásobným riadením, káčera ako aktívny vlečniak bez búdky s dvoma panelmi. pomocným a ešte pomocnejším zadným. ESW medzi vozy, pražské kuple vpred a vzad. Nevýhoda: 2/3adhézia vleku, rovnako ako u klasikokáčera.
Reakcia na: BigMac #54379:
Pod podmienkou, že nie je zopnutý kontakt Zr10:-D.
OT:
"Tu je ale hnusně!"

"Hm, Praha."

Z bežného večerného rozhovoru 4. decembra 2005 v Prahe.
? ?
Reakcia na: S499.1023 #54380:
Samozrejme 3*T3 malo byť. THX to LUK.
Reakcia na: 81-71 #54375:
Takúto súpravu si mohol vidieť, ale jedine tak, že jedno vozidlo bolo aktívne a druhé bolo ťahané alebo tlačené, obsadené brzdárom. Vozidlá K2 ani K2S nemajú výbavu pre dvojčlenné riadenie. Ani by to nedávalo zmysel, lebo ak ny sme neboli limitovaní zákonom na 40 m, tak môžeme prevádzkovať súpravy 2*T3 s rovnakou kapacitou a výrazne lepšími trakčnými vlastnosťami.
Reakcia na: tulenique #54376:
na 75. a menšom stupni (palci)
Podla mna by boly lepsie na tie dve linky dat taketo minibusy a nie tie co kupili. ?
http://www.bustreff.de/bushandel/?d=3882&mid=140821
Reakcia na: 81-71 #54375:
Supravy 2xK2S by teoreticky mozne boli, az na to ze by si to, ak sa nemylim, vyzadovalo iste upravy vyzbroje kvoli umozneniu viacclenneho riadenia. Okrem toho doinstalovanie spriahacich zasuviek, a prevadzkovat by sa to muselo bud na 2 zberace, alebo dorobit do vozov 600V prepoje, medzivozove stykace, a 3-polohovy odpojovac, a okrem toho zasa poposuvat povelove a odblokovacie kontakty vyhybiek 😉
A mam pocit, ze tie upravy by stali prilis vela, nez aby sa na ne niekto podujal. Nehovoriac o tom, ze by sme si takym spriahnutim znizili pocet vypravitelnych vlakov, a nezabezpecili by sme ani sucasnu vypravu.
Ci by aj vyzbroj K2 bola schopna viacclenneho riadenia, to fundovane povedat neviem. No ak aj ano, tak tiez az po upravach. A kedze K2 v povodnom vyhotoveni je dnes uz neperspektivne vozidlo, do neho uz nikto investovat nebude, okrem GO spojenych s modernizaciou.
Reakcia na: S499.1023 #54266:
Kedy sa vlastne rozsvieti kontrolka zrychlovac v T3?
Chcem sa dakoho skuseneho opýtat, ak by nebolo tej ebilnej vyhlášky o pozemných komunikáciách, či je možné preváckovať v bežnom provoze súpravy 2xK2 respektíve 2xK2S alebo tak. Videl som už takuto supravu, ale iba na presune medzi vozovnami. Bolo by toto v bežnom provoze reálne?
Reakcia na: S499.1023 #54367:
Hej, ale tu fotku neviem nájsť,tak som chcel chalanovi ukazat aspon to, že dlhšie klobásky ako sú v Ba bezproblémov existujú ?
Reakcia na: luky133 #54372:
Takto to dáko vizerá, len tuším v bielom budú tie bratislavské.

http://www.bustreff.de/pic_h/thumbs/140821_2085.jpg
Nevie niekto či niesú niekde obrázky tých nových minibusov mercedes??? ❓ ?
Reakcia na: beautifulgirl #54358:
ahoj, toto nieje chat, ale diskusia od MHD ?
Reakcia na: Tomi #54360:
mne sa uplne bridí 44 cez Klenovú a Magurskú akobz tam nebola dostupnosť na MHD... ? ..Inak cez ten Revín a Jaskov rad je super... Zasa máme na Kramároch linku 44 ? .
A čo sa týka 42, od Valašskej to nieje bohviečo, možna bz bolo lepšie od Šulekovej cez Timravinu, Havlíčkovu na Prokopa Veľkého.. Ale v pohode ?
Pripúšaťam, že napr. Stará Dúbravka alebo okolie Železničnej ulice vo Vrakuni je tam vačšia ploch bez MHD.. Ale zas si porovnaj nejkú dedinu.. Kľudne aj takú Záhorskú Bystricu musia na zastávku šľapať ďaleko, niesú takí leniví ako tu .. ?
Reakcia na: galiyosha #54364:
Samozrejme, že môžu byť spraihnuté a aj to tak v Liberci budú robiť. Jediné dôvody, ktoré ma napadajú, sú:
1) Waňa je o niečo drahšia.
2) VarCB3 sú už objednané.
3) Niekomu z makromodelárov v DPB sa Wane nepáčia, tak si povedal, že Wane nie.

Osobne by som videl riešenie v nakúpení vaní a rozdelení aj existujúcich súprav a pospájaní do súprav Waňa+Var.

Btw., zmenil si číslo mobilu? Chcel som Ťa líkať minulý či predminulý víkend na ivo a nedovolal ani nedoSMSkoval som sa.
Reakcia na: Red-Hawko #54351:
Aký brutus? Akých 500-800 ľudí? Vezmi si rozdiel medzi kapacitou sóla a klobásy (čiže kapacitu vleku) a pripočtaj si ho ešte raz ku kapacite klobásy. Uvedom si, že kapacita 30 m dlhej KT8D5 je podľa najbrutálnejších noriem okolo 300 ľudí a toto má max. 24 metrov a ešte to musí mať sedením 2+2 obmedzenú obsaditeľnosť, aby nedochádzalo k prekračovaniu povolených nápravových zaťažení.
Reakcia na: 81-71 #54350:
Tuším si pôvodne hovoril čosi o autobuse so šiestimi kĺbmi, dlhšom než 40 metrov. To, čo teraz prezentuješ na fotkách, sú autobusy s dvoma kĺbmi o dĺžke 22-24 metrov.
Vysvetli mi niekto, preco v niektorych plynakoch ked sa rozbieha alebo ide v motorovom priestore nieco hlasno buchne??
Minule to bolo take hlasne ze mi z toho zalahlo v usiach ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.