2 SZKV: suhlasim s tym, ze ohladne bratislavy je to jednym slovom, katastrofa.
jednak co sa tyka dopravy sa v meste od revolucie temer nic nespravilo a nebyt velkych projektov typu D1 senecka - miero, pristavny most - viedenska cesta, D2 - lamacska cesta - stare grunty + most apollo tak si neviem predstavit ako by to fungovalo ...
dalsi z radu absurdit je vazna myslienka na urovnovu elektricku ci uz v petrzalke, ktore je korunovane uplne debilnym napadom vyustenia na safarikovom namesti. to moze vymysliet len magor, ktory by mal byt zbaveny hlasovacieho prava, ktory nema paru co je to nosny dopravny system, ktoreho pointa je byt preto nosny, ze aj ked je vsade inde problem, tak NDS funguje ...
panom na MsU by som odporucal sa pozriet ako to ma vyzerat do viedne na ich U6 co je len mimourovnova rychloelektrickova trat, kde este stale jazdia klasicke elektricky aj ked drtiva vacsina uz sa pomaly obmiena za nizkopodlazne vozy.
a taku perlicku, ze v pripade rozumnej spoluprace mesta, ZSR, MPDaT sa rysuje vynikajuci projekt centralnej stanice filialka s tunelom pod dunaj radsej ani nebudem hovorit. lebo to je vrchol, ked si mesto dovoli odmietnu 12 miliard korun z fondov EU!
navyse keby rozmyslali, tak su projekty na spojene budovania rychloelektricky az po nivy a filialku na styl Wien mitte a rennweg t.j. podzemne stanice s administrativnymi budovami nad nimi a prepojenie, zeleznicnej, elektrickovej a autobusovej dopravy. proste perfekty zaklad IDS ...
mesto by mohlo usetrit doslova miliardy, keby sa stavalo napojenie spolocne ... o zdarma vybudovani napojenia na letisku ani nehovrim ...
jo a uplna kliniec programu je to ze mesto si zobralo niekolkomiliardovy uver s tym ze nema absolutne ziadnu dalsiu koncepciu co s tymi peniazmi. rychloelektricku zacnu stavat najskor v roku 2007 ak vobec. pritom hrozi ze opomenu taky detial, ze je mozne si aj na rekonstrukciu stareho mosta si zobrat eurofondy ..
ako skoda slov co sa bratislavy tyka ... v tomto je praha na mile daleko aj co sa koncepcie tyka. o brne a ostrave ani nehovorim
aj ked stale verim, ze sa projekt filialka patricne pretlaci, ked uz aj BSK na to reaguje a bude to fajn
Neviete inac niekto stranku na JCDeaux? jcd.sk/cz ani jcdeaux.sk/cz to nieje
Re #53645 m@rtin: co takto tie foto trosku zmensit a hodit ich pofedzme na fotoalbumy? Mne to ani nenacita
? To nemyslíš vážne? Takže podľa teba sa máme obávať toho, že štáty Afriky a východnej Ázie vytvoria úniu ktorá sa dohodne na potravinovom embargu na Európskej úniu, s cieľom potrestať krajiny EÚ za neviemčo, budeme v prúseri a nebudeme mať čo žrať. ? ? ?
To som teda nečakal, že 16 rokov po bude ešte niekto veriť žvástom o potravinovej sebestačnosti pre prípad 3. svetovej. ?
Drvivá vaečšina serióznych ekonómov sa zhoduje na tom, že ušetríme oveľa viac ako minieme na riešenie následných sociálnych problémov, takže takýto argument neobstojí.
Ale zase to netreba brať tak, že po zrušení dotácií slovenské poľnohospodárstvo zanikne.
"Pardon, ale to už je fakt silná káva! Že se od bolševika nic nezměnilo, to by mě ani ve snu nenapadlo! Bohužel ne všechny změny byly dobré a hlavně tu celou dobu tvrdím jedno- na to, že náš DP má na hlavu dotace asi jako Paříž (resp. ještě nedávno měl) je to UBOHÉ"
Tak za 1) DP nemá na hlavu dotace takové jako RATP a za 2) Jestli vám připadá MHD v Paříži výjmečná či bůhvíjaká, tak mě rozhodně ne.
-Špinavé rozhrkané metro
-autobusové linky bez jakýchkoliv jízdních řádů
-nulové hlášení jak v metru tak v autobuse
-minimální informace o výlukách či změnách
-takřka nulová tramvajová síť.
Děkuji nechci, k tomu abych byl spokojený nepotřebuji metro bez řidiče a davy Citybusů proplétající se zacpanými ulicemi Montmarteru.
M@artin, SZKV:
Chodťe sa hádať niekam inam!!!! Kto to má čítať???? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
JCX16