To je v poriadku. Tiež Ti bolo povedané niečo, ty si vravel že poznáš mieru. Bolo to v tramvaji myslím na 13ke u BMka, pamätáš? No ... tá miera skončíla trvalým vylúčením z prepravy.
Inak ak chceš, tak BigMac občas jazdí na trolejbuse, myslím, že je to verejne známe, takže sa spýtaj jeho
Dnes sa zaobchádza s vozidlami MHD dosť zle ... Ik280 síce jazdia, ale zrovna kandidátov na zachovalejšie historické vozidlo tam nie je. Je to ohromná škoda, vzhľadom na výkony, ktoré tu tento typ za tie roky odkrútil.
Nové 15-metrové autobusy by sa mali nasadiť na linku č. 50 (zhustenie RANNÉHO intervalu na 8 minút); linku č. 88 (zhustenie intervalu na 5-minút ráno v čase zvýšených náporov študentov) a linku č. 96 (zachovanie intervalu).
Ušetrené autobusy by sa vyradili (50 percent) a zvyšok by sa použil na zhustenie intervalu linky č. 21 a na iné spoje s nedostatočnou kapacitou.
Nám robí mestotvornosť Yk 280 a T3 ako aj dalším 150 mestám .... Ale ja osobne by som bol rád keby sme mali viac tých mestovorných 280-tiek .... a menej T3-iek ale KT8-miny...
V BA sa mi nepáčia hlavne 435-ky....
Ale myslím že nejaké ASTRY alebo ANITRY by našu mestotvornosť
určite dosť kladne ovplyvnili....
Ad: Duwagy vo Viedni
Čo som začal čítať literatúru stále som sa pozastavoval nad tým ako ľudia zaobchádzali s vozidlami MHD v minulosti....
Keď si zoberieme že máme len tuším 7 historičákov a koľko vozidiel z ktorých historičáky mohli byť sme mali....
Viď 280-ky a T2-ky ...
A toto je jedna z vecí ktoré ma na DPB dosť štvú.....
Ešte jedna vec ma zaujíma aký význam malo preradenie a prečíslovanie po novom - 4957,58 a aj ostatných vozidiel....
To je možno pomimo ale ja osobne som za to aby :
nasadzovali
na L92 ikarusy 280
a na 96 karosy kratke a v pripade potreby klby v spicke...
Ale to je moj nazor.....
neviem ci to je technicky mozne....
Moj osobny názor je že kíbové autobusy by sa využili efektívnejšie a v prípade potreby by sa mohli využiť aj na linkách kde je potreba krátkych autobusov ale naopak krátke autobusy sa tažko využijú na linkách s potrebou dlhých veľkokapacitných autobusov.....
Čiže kíbové sú efektívnejšie jednoznačne....
A čo sa týka obratnosti jednotlivých autobusov : Určite sa dá lepšie manévrovať s kíbovým autobusom ktorý je rozdelený v pomere 2:1 ako s o tri metre kratším 15 metrovým autobusom ...
Osobne si myslím že by pomohlo keby DPB kúpilo autobusy so zatáčacou zadnou nápravou alebo ako sa to hovorí viď 280 (Ik)
lebo keby ten 18 alebo 15 metrový poslali na OD Slimák dosť tažko by mu bolo... Ale ja neviem čo konkrétne chce DPB kupovať takže nebudem do toho kecať
To máš napr. tak - vo Viedni sú staré Duewagy určite mestotvornejšie ako ULF - to myslím Vážne, tie vozy tam majú svoju históriu, k historickému centru sa hodia a pod., avšak tzv. "mestotvornosť" (ak som tento termín teda pochopil v správnom slova zmysle) nevyjadruje nejaký koeficient použiteľnosti v hromadnej preprave substrátu.
Nejaké takéto úpravy vyučovania síce pripúšťam, ale začiatok vyučovania by sa mal riadiť primárne požiadavkami žiakov a podľa vedeckého pozorovania kedy je z biologického hľadiska najlepšie začať s tankovaním vedomostí. Prečo by sme mali všetci doplácať na neschopnosť určitých indivíduí a prispôsobovať sa im? ?
Aj ked ja mam z toho celeho dojem, ze na magistrate su v tomto nevinne a chybnost mysle nastala na Olejkarskej. A preco? No prve info z magoriatu boli o dotacii 200 mil. na nakup klbovych autobusov a az potom prisli info z DPB o nakupe najprv 22 parkov neskor sme sa dozvedeli z vyhlaseneho tendra, ze je to bohuzial pravda a ani ten maly fakt, ktory nas mohol aspon trochu uspokojit, ze ich bude o dva viac zmizol a bude ich 20.
Fakt je ten, ze diskusie o tom, preco nie parky ale klobasy su teraz uz zbytocne. Treba si este pockat na cenu a ked bude nejaka skandalozna(oproti zverejnenej cene za Suchoje18 pre KE), sa da este ozvat aj ked predpoklad uspesnosti zvratenia daneho stavu je uplne rovnaka ako predpoklad ze diskusiou tu nieco zmenime. Nema to zmysel. Ludia na Olejkarskej su presvedceny o svojej neomylnosti a o tom ako to robia vsetko spravne a najlespie ako sa da.
Podme skor rozobrat vec, ze mame 20 15m vozov, kam s nimi?
96 + sedlo 92, klbove zalozaky?, nova linka do DNV, 88,...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos Keynes
Fakt je ten, ze diskusie o tom, preco nie parky ale klobasy su teraz uz zbytocne. Treba si este pockat na cenu a ked bude nejaka skandalozna(oproti zverejnenej cene za Suchoje18 pre KE), sa da este ozvat aj ked predpoklad uspesnosti zvratenia daneho stavu je uplne rovnaka ako predpoklad ze diskusiou tu nieco zmenime. Nema to zmysel. Ludia na Olejkarskej su presvedceny o svojej neomylnosti a o tom ako to robia vsetko spravne a najlespie ako sa da.
Podme skor rozobrat vec, ze mame 20 15m vozov, kam s nimi?
96 + sedlo 92, klbove zalozaky?, nova linka do DNV, 88,...