Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tomas1 #52967:
Ale každopádne aj ja, tak ako Sommelier, doporučujem stiahnuť si to GoogleEarth - to je dokonca 3dimenzionálne. Teda sa dá meniť uhol pohľadu a hory sú plastické ? ?
Reakcia na: Emo #52959:
Tu máš
http://maps.google.com/maps?ll=48.136767,17.116699&spn=0.117972,0.264187&t=k&hl=en
V tom žltom pruhu v pravo je tlačítko "link to this page", ktoré umožňuje zobraziť adresu konkrétneho miesta a potom ju trebárs dať do DF. ❗
Neviem ci to tu bolo ak ano tak si to nevsimajte:
Petrzalcania vraj musia vela prestupovat:
http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2457792
Reakcia na: Sommelier #52964:

2 x 50 pred Slimakom...
Je to dost nakazlive, uz to vypinam, skuste si pozriet take Mochovce, alebo Jaslovkse Bohunice..... ?
Reakcia na: Emo #52959:

V pravom hornom rohu su 3 tlacitka -
Map Satellite Hybrid
www.maps.google.com

Vzadu na Vysehradskej parkuju nejake 3 busy. Elektricky je hrozne slabo vidiet koli sedym strecham - hrozne splyvaju. Na racianskej stoji jedna pred zvaracakom a dalsie 4 na obratisku...
Reakcia na: AAA #52948:
interval by bol aj na výchosných radiálach 12min. cez víkend. (variant s 2-3 linkami na radiále)
napr. pri Poluse je teraz celkový interval 6,6min., potom by bol 6min.
Na Zlatých pieskoch je teraz cez víkend interval 10min., potom by bol cez víkend 12min. Pri Poluse je skôr potrebné zvýšenie kapcity, na Zlatých naopak zníženie kapacity.
Reakcia na: Technopol #52951:
Nie. Optimálny je variant s dva linkami. Jedna po Karlovu Ves a druhá po Dúbravku, jedna pojde po nábreží, druhá cez tunel. Muselo by to byť tak aby bola zachovaná kapcita. Spravil som nejaký koncept kde je 6 liniek, z toho 1 špičková.
1 Hlavná stanica - Šafko
2 Hlavná stanica - Nové Mesto
3 Rača - Šafko
4 Karlovka - Zlaté piesky
5 Dúbravka - Ružinov
7 Vinohrady - Ružinov (špička)
Spravil som k tomu aj amatérske CP, tak aby boli v preklade, napájali na seba so zachovaním až zvýšením kapacity.
Reakcia na: Red-Hawko #52960:
Díky, ale nejak sa mi to nechce stiahnuť.
Reakcia na: Emo #52959:
Stiahni si rovno Google earth http://dl.google.com/earth/GoogleEarthSetup.exe ma to 11Mb a je to dost dobre, ja si tam napriklad v Blave hladam cyklotrasy na Kolibe.... ale stiahni si to, stoji to za to
Reakcia na: Sommelier #52942:
Jak sa prepína na ten satelitte??? Nemôžem to tam nájsť...
Reakcia na: AAA #52944:
Mne sa zdá, že viac vozokm by bolo práve pri tom prvom variante.
Reakcia na: matej #52956:
Ziadne, to su 'reklamne triky' sak ked nebudu kupovat busy...

Re #52954 Beus: Aha, tak potom reagujem na to ze som videl zle obsluhovat trolejbus ?
Sorry, zabudol som do minulého príspevku:

Čo myslíte, aké konkrétne zmeny chystá DPB z tých 1300 podnetov?
Reakcia na: Kami #52941:
Ja viem, že by to mali od zastávky Sad Janka Kráľa bližšie, lenže ako vravíš, tie panicky ani nevedia, že tam nejaká zastávka je. Proste sa vezú zo Šafka a vystúpia vtedy, keď autobus zastávi a keď už videli Divadlo Aréna (že ho už prešli). No preto som to povedal tak, že nejaký kolektív paničiek ochkal, že musia na vysokých podpädkoch chodiť za tmy (na večerné predstavenie v zime resp. z neho aj v lete) cez Sad Janka Kráľa z/do Auparku.
Reakcia na: Red-Hawko #52937:
Chaaapeeem... len ty si asi neporiadne cital, pretoze keby ano, tak by si si vsimol, ze som tam napisal "...pri spravnej obsluhe..." 🙂 Co bohuzial nie vzdy je zachovane, a preto si obcas mal moznost vidiet to, co si videl. A nikde som nepopieral, ze si to videl. Rozumieme si? 🙂
Reakcia na: Jezo #52950:
Aj ja dúfam, že našporené pôjde na to, na čo sa šporilo. Takýmito minimálnimi záplatami na doterajšej situácií sa nič nedosiahne, treba čo najrýchlejšie vybudovať tú električku. Samozrejme, ani to nebude úplné riešenie, no myslím si, že to nevyjde navnimoč.

Re #52951 Technopol: Podľa mňa, by ten variant s jednou električkou na radiále bol lepší. Táto nová trať totiž snáď bude kvalitná a tak by na nej mali premávať nové električky, ktoré sú možno lepšie a trať pokazia za dlhší čas (neviem, či je to tak, no myslím si, že hej). Petržalkčania bývajúcej pri tej dráhe sa nebudú sťažovať na hluk (snáď).

Re #52952 Red-Hawko: No, tých 90 miliónov sa mi nezdá takých nereálnych, aj keď neviem, či to bude tak veľa.
Reakcia na: matej #52949:
No, ak bude vobec nejaka trat v 5trzke tak ak som dobre pocul tak sa ma kupit 20 elektriciek kazda za (famfary.... tam da da daaaa) 90 milionov ❗ ❗
(samemu mi to znie divne tak dufam ze si to dobre pamatam)
Reakcia na: matej #52949:
NO maju premávať aj nové ale aj stare eliny do Petržalky a vidíš že predsa len jednu novu konečnu treba
Re: inTony a AAA a nebol by najlepší ten variant čo tu už predtým niekto spomínal iba s jednou linkou na radiale ?
Reakcia na: matej #52949:
To by aj mna zaujimalo, co a ci tu bude jazdit. Bo peniaze co zhanal magistrat (5 mld) vychadzali tusim len na stavebnu cast. Ak sa pletiem tak sa ospravedlnujem.

p.s.: A dufam ze uz nebudu dalej ukrajovat aspon z tej trochy penazi co maju, ale zacnu aj cosi robit.
Reakcia na: AAA #52948:
Aj ja som čítal, ale ten počet nízkopodlažných vozidiel čo chcú kúpiť by na to nestačil. A čo by šlo do Petržky? Hrdzavá T3? Aj to je riešenie, no čítal som aj to (a viac krát) že do petržalky budú premávať NOVÉ NÍZKOPODLAŽNÉ električky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement