Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: inTony #52945:
Podla mňa by potom možno bolo lepšie zaviesť 12 aj cez víkend v čase cca 07:00-20:00 s 15 min. intervalom. Lebo pri tvojom návrhu by sa nedal robiť prekald na východných radiálach, pokiaľ by si na linkách 2 a 3 neskrátil interval na 12 minút.
Re #52946 matej: Linky z Petržalky by mali premávať aj na iné radiály podľa všetkých návrhov čo som čítal.
Reakcia na: fobust #52931:
No šak ja som to čítal, bol som zvedavý na názor ostatných ?
Reakcia na: Technopol #52934:
No vieš, ale nad tým by som uvažoval až keď bude isté, že električka bude postavená.

Podľa výrokov ľudí z DPB by sa mail terajšie trasy MHD upraviť iba kozmeticky. Podľa môjho názoru by sa zriedil interval 95, ktorá zostane naďalej potrebná pre zastávky, kde električka nebude zastavovať. Zrejme príde aj k mneším zmená v trasách a na niektorých linkách k miernemu zriedeniu intervelu, nakoľko by električka mala mať hustejší interval ako linka č. 95 teraz (deklarovaných 90 sekúnd).

Čo sa týka možného obratiska pri Tupolevovej, s tým by som súhlasil, aby linky prichádzajúce od Bradáčovej nemuseli ísť až na Holíčsku. Táto konečná je bez tak len pre 2 linky (pre 3 by to bol menší problém, no niak by sa to dalo, že nejaké vozidlo by stálo na ceste).

Podľa mňa totiž linka z Petržalky pôjde len na Šafko a nebude pokračovať na niektorú z ostatných radiál. Preto by nebolo vhodné obmedzovať Petržalské linky, ktoré do týchto oblastí premávajú.
Reakcia na: AAA #52944:
Tak cez víkend by mohli dať 12min. interval na každej linke (variant s 3-ma linkami), 15 vlakov/hod., celkový interval 4min.

Pri variante s 2-ma linkami by každá mala 7,5min. interval, celkový interval by bol 3,75min., 16 vlakov/hod.
Reakcia na: matej #52916:
Podľa mňa 50 pôjde zo Starého mosta cez Aupark, Aupark ju totiž myslím v úseku šafárikovo nám.-Aupark platí. Z Auparku pôjde cez Einsteinovú na Rusovskú. Keďže miestne pomery nepoznám, či je tam niekde vyhovujúce miesto na otáčanie, ak nie pôjde buď:
1. pokračovať Rusovskou cez železnicu, ďalej Jantárovou na starý most.
2. podľa mňa menej pravdepodobný variant (viac vozokm) na Kúpalisko Matador. Odtiaľ cez Rusovskú a Viedenskú na Starý most.
Ak by otáčala na Rusovskej pôjde pravdepodobne naspäť Viedenskou na Starý most.
Re #52936 inTony: Iba si zabudol, že na tejto radiále dôjde k zhoršeniu cez víkend, teraz 5x3=15 vlakov/hodina (linkový interval 20 min), ponovom linkový interval síce 15 min. no iba 3 linky teda 3x4=12 vlakov/hodina.
Reakcia na: Sommelier #52942:


97 sa smochce do Petrzalky po Kovovej ?
86 na Tomasikovej na kr. s Prievozskou v oboch smeroch
3 vozy na Zochovej

a 50/70/89 na dostojevskeho rade 2 x
Pre tych, ktori nepoznaju:

http://maps.google.com/

Prepnite na Sattelite,

Search for Bratislava (ulicu Vam to nezoberie)

Plne weekendove vozovne zo satelitnej perspektivy a omnoho viac...

Su to tak 5 rokov stare zabery, ale potesi...
Reakcia na: Beus #52912:
ad 25 Tr - spravia to co pri pripadnom zaloznom trolejbuse. Palit naftu na otocke bude externy zdroj - tahac LIAZ. 😃

Re #52916 matej: panicky na opatkoch ktore nevedia pouzivat znamenie vodicovi na zastavke Sad Janka Krala pouziju taxik. 😛 Ako doteraz.
provizee: Nemal by. Mne sa stalo ze 96 z Prokofievovej nesla 15 ale 10 a tak som ho nestihol.
kontrolna otazka: moze si vodic dovolit odist z konecnej o 3 minuty skor, nez ma uvedene v cestovnom poriadku?
Pani, bol som v Prahe, ale tak "sjety gumy" som nikdy na BA busoch nevidel. Par krat som sa zamyslel nad bezpecnostou dopravy, najma ked dezen bolo ledva vidiet... Tykalo sa to najma starsich Karos, ale stav bol dost zalostny aj na Citybusoch.
Reakcia na: matej #52926:
Ked spanu troleje tak vodic hned zabrzdi, vyztupi, nahodi troleje a ide dalej.

Re #52930 Beus: No a ja som uz vela krat videl ze zberace spadli z trolejov a strhovak ich nestrhol do nizsej polohy, a raz ked trolejbus isiel rychlo tak mu vypadli zberace z trolejov a drbli do tej tyce (z lampy) co drzia troleje. Chaaapeees?
Reakcia na: matej #52838:
To záleží podľa počtu liniek. Čím menej tým lepšie..

príklad:
KARLOVA VES
poobede (jeden smer)

5 liniek (každá 12min. interval), celkovo 2,4min. interval (predpokladaný, pretože pri takom počte liniek sa nedá zabezpečiť pravidelnosť), 25 vlakov/hod.
"Dnešný stav."

3 linky (každá 7,5min. interval) + 2 linky špičkové (každá 15min. interval v preklade aby tvorili 7,5min. interval), celkovo 1,9min. interval, 32 vlakov/hod.
"Podľa návrhu a môjho zamyslenia 🙂 ktorý bol zverejnený na začiatku leta čo predpokladá zvýšenie hodinovej prepravnej kapacity."

2 linky (každá 4min. interval), celkovo 2min. interval, 30 vlakov za hodinu
"Optimálny stav."
Reakcia na: Beus #52912:
Presne ako pises. K babke sme tam chodili od malicka, tak tu zastavku poznam naspamat !
Reakcia na: matej #52920:
no načo postaviť nove obratisko? po stavbe električky bude väčina liniek končiť v strede petržalky kde prichádza do uvahy jedine obratisko Holičská ktoré už teraz nestačí.
Aj keĎ ja by som to obratisko staval niekde v okolí zastávky Tupoleovova resp prebudovať obratisko Holičská na konečnu L68,93,94,96
Reakcia na: matej #52920:
Pretože to, ktoré tam je jednoducho nestačí. Autobusy museli stáť na ceste a niekde som čítal, že ten oblúk, ktorý museli "vybrať" pri otáčaní bol pre kĺbáky veľmi ostrý a že im to skrátka škodilo.
Reakcia na: fobust #52931:
Ja som mal tuto knihu volakedy pozicanu a moc sa mi pozdavala. Aj bych si ju kupil len som ju dllho nevidel. Neviete kde by sa dala zohnat? Vdaka ?
matej & Red-Hawko: Uz vam to tu ostatni dobre dlho naznacuju, a vy ste to stale nepochopili (na com sa ostatni urcite z chuti chechcu), tak vam to teda poviem priamo:
TROLEJ je ten drot, zaveseny nad cestou, v ktorom je elektrina, a po ktorom sa smykaju zberace trolejbusov (elektriciek).
To, co ma trolejbus ukotvene na streche, a cim zbiera prud z trolejoveho vedenia - tie "palice", sa nazyvaju ZBERACE. 🙂
Takze keby ste chceli niekam navinut trolej, mali by ste dost problem, kedze dalsi trolejbus po vas by uz tade nepresiel vobec 😉
A navyse, nenavijaju sa zberace (to by som sa pozrel, ako by sa ten niekam navijal) 🙂, len lana od nich. A tie veci, kam sa navijaju, sa nazyvaju strhovaky, pretoze (pri spravnej obsluhe) v pripade vypadnutia zberaca z troleja je zberac strhnuty do vyrazne nizsej polohy, prave preto, aby netrhal nosne lana trolejoveho vedenia 🙂
Reakcia na: Beus #52927:
okolim sa to nepodoba na ziadnu inu zastavku, takze ano ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement