neľudsky rozdelená Petržalka koľajovou traťou?! A v Karlovej Vsi, Dúbravke, Rači, Novom Meste, Ružinove... to je jak rodelené.. šak aj tam sú rozdelené, a nieje to preblém... Ale samozrejme to yb bol preblém len v Petržke... ?
Presne tak, prechody pre chodcov cez koľajovú trať, by nemali byť svetelne riadené. Je to hovadina.. keďže niekde chodí elina aj v pešej zóne. No ale zebru na koľaje nanamaľuješ...
Pani, je to vazne pozitivne, najma ked mi niekto nehovori prilis casto do tyzdna "opat naskoro".
Ale predsa sa len zvolebnievalo a zvolebnieva... Maju to holt dobre naplanovane. Uz sa tesim na nove pozitivne prekvapka o 4 roky... ?
Ale caka nas Einsteinka, Tunel pod Sitinou a nabrezie...
Len neviem kam to pojde s tou zivelnou vystavbou tych architektonickych skvostov, ktore mozno prirovnat k defloracii tohto mesta.
tam to moze ovplyvnit to ze po prazdninach pribudol most a trocha sa pomenili trasy aut, ale napriklad u nas na sidlisku su v rannej spicke zacpy stale rovnake ako pred prazdninami (akurat v piatok akosi neboli a aj trolejbus bol citelne prazdnejsi, zeby prazdniny ? )
v podstate sa nem myslienky o tej estakade uberaju rovnakym smerom.
A co sa tych aut tyka, spominam si na ranne peklo pred prazdninami a myslim, ze sa to decentne ukludnilo.
Len vzhladom na skutocnost, ze najvacsi problem pri mojom rannom cestovani bola krizovatka MN - Dostojevskeho rad, ktora sa pekne odocpala, som mozno trochu subjektivny.
Ale vazne mam pocit, ze tych aut je v meste menej...
za to ze petrzalski debilni poslanci to chcu na estakade za to ja nemozem a je to (z tych navrhovanych) to najhorsie mozne riesenie... (a s tym suhlasim ze toto by to sidlisko opticky hnusne predelilo...)
podla mna optimalne riesenie je zapustit tu trat (s vynimkou useku stary most - farskeho) mierne pod uroven terenu a krizujuce cesty trochu dvihnut, cim sa dosiahne mimourovnove krizovanie, svahy zvazujuce sa k trati spevnit vysadbou stromov ktore spolu so zahlbenim maju zaroven aj dobry odhlucnovaci efekt...
Jeden z architektov sa vyjadroval na anti mestotvorne riesenie radialy. Ak si videl graficke studie, mozes si urobit obraz o tom ako to bude fungovat. Co je pod zjazdami zo vsetkych mostov do Petrzalky ? Bezpecne miesto na vecernu prechadzku ?
Predstavitel DP sa vyjadril o 7 % naraste (!) predaja cestovnych listkov po zdrazeni pohonnych hmot. By the way sa da tomu verit vzhladom na neuveritelne posilovanie rannych odchodov spojov.
je trochu pravda, ze bose deti s celou osadou vitaju prichodzi autobus... Je to trochu drsne, ale oproti takym juznoamerickym predmestiam je Lieskovec OK. Je pravda, ze som sa na chvilu necitil ako v BA.
Ja by som povedal, , že ak by mali super starostlivosť prízančnú pre DPB tak by hnili akurát tak vo vozovni, ak by pravda DPB neuplatil nejakých úradníkov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si
podla mna optimalne riesenie je zapustit tu trat (s vynimkou useku stary most - farskeho) mierne pod uroven terenu a krizujuce cesty trochu dvihnut, cim sa dosiahne mimourovnove krizovanie, svahy zvazujuce sa k trati spevnit vysadbou stromov ktore spolu so zahlbenim maju zaroven aj dobry odhlucnovaci efekt...