#51715 AmosKeynes: Napríklad také K2 určite pred rekonštrukciou neboli 15-ročné, ale o dosť staršie..
Takže vedel by som si to predstaviť tak že by som namiesto rekonštrukcií K2(určite neboli lacné) kúpil fungl nové NP električky ktoré by mali oveľa väčšiu kapacitu ako tie K2 ktoré sú tu teraz a pre BA kapacitne nestačia.....
Takže nie len kvôli nízkopodlažnosti, ale aj kvôli zvýšeniu kapacity.
T3 by som samozrejme nevyhadzoval, proti tým nič nemám ?
Ináč keď už je tu diskusia o BN12 tak sem dávam link že ako vyriešili "hrb" v Mercedese....Ide o autobus MB Low Entry....
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=1432
Takisto aj SOLARIS Low Entry......
K diskusii o Novoplane: je to asi tak strašný autobus ako BN12......V tomto Karosa u mńa jednoznačne vyhráva.......
Takže vedel by som si to predstaviť tak že by som namiesto rekonštrukcií K2(určite neboli lacné) kúpil fungl nové NP električky ktoré by mali oveľa väčšiu kapacitu ako tie K2 ktoré sú tu teraz a pre BA kapacitne nestačia.....
Takže nie len kvôli nízkopodlažnosti, ale aj kvôli zvýšeniu kapacity.
T3 by som samozrejme nevyhadzoval, proti tým nič nemám ?
Ináč keď už je tu diskusia o BN12 tak sem dávam link že ako vyriešili "hrb" v Mercedese....Ide o autobus MB Low Entry....
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=1432
Takisto aj SOLARIS Low Entry......
K diskusii o Novoplane: je to asi tak strašný autobus ako BN12......V tomto Karosa u mńa jednoznačne vyhráva.......
galiyosha