tusim sa v Tvojich prispevkoch zacina prejavovat pricaste pouzivanie IGK, kua som volajaky pohorseny... Ale k veci: slo by to uplne bezkolizne a jedine zabezpecovacie zaridenie, co na to potrebujes, je len kus betonu, ktory fyzicky oddeli IGK pruh od telesa elektricky. Mostovky beztak potrebujes vymenit za nove a piliere sa tak, ci tak betonovat budu. Moznosti je viac
Papyr
b] tesne po prichode na petrzalsky breh by ta elektricka aj tak zmizla z cesty pre IGK a nabehla by na svoje vlastne vyhradene teleso, k comu jej dopomahaj semafor,
c] most sa da v smere do Petrzalky udrziavat semaformi volny tak, ako sa udrziava volny Strahovsky tunel, cize IGK a rychlodraha KLUDNE mozu koexistovat na tomto 800 m dlhom useku,
d] pocital som s fyzickou zabranou oddelujucou pravu a lavu polovicu vozovky, aby IGK nemohli vystrcit nos zo svojho pruhu, takou, aka je napriklad na Narodni tride,
e] obavas sa kolizii, a myslis si, ze ak nastane havaria na Safarikovom namesti, ze to nevyradi z prevadzky celu milenu rychlodrahu? Vyradi, pretoze zaustenie rychlodrahy bude normalnou krizovatkou v mieste, kade budu aj nadalej jazdit IGK (Safarikovo nam.)
f] v prvom rade a HLAVNE mi slo o odpoved na otazku, ci je pozostatok po tratovom zvrsku vlaku vobec vyuzitelny pre elinu smer stare mesto, alebo nie, a nie o to, ze som *****, lebo strkam IGK do drahy rychlodraznej elektricke. Slo mi len a vylucne o to, zachovat Stary most pre IGK a ZAROVEN na nom umoznit bezproblematicky prejazd rychlodrahy.