Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: my4 #51337:
Dobre vravis
Reakcia na: marko #51335:
nechcel som sa vyjadrovat, ale to je fakt taky problem 1 x prestupit?
Chcel si tu Hlavnu stanicu a ASMN -
93 po Luky II a odtial 99 - je v tom taky problem?
88 po Ekonomicku univerzitu a odtial 98 na Bzovicku, odkial je to na Antolsku kusok

A preco vlastne tolko obhajujes Antolsku? Z 95 jeden jediny prestup na 99, to predsa nikoho nezabije. Podla mna.
K Antolskej: Presmerovanie niektorych jej spojov k Antolskej alebo Dolnozemskej by L95 zatraktívnilo a to hlavne v jej koncovej casti, kde to treba ako sol. Okrem toho na L95 nespravili zastavku na urovni sidliska (myslim Luky VIII - Jasovska a okolie). Lucanka je moc predsunuta a Vysehradska je uz moc za rohom. Ved ked tam bude raz elektricka urcite nebude treba tak daleko slapat.
mali by sa kupit nove autobusy, stare ikarusy sa mi nepacia, he inak tato stranka je fajn 🙂
Reakcia na: S499.1023 #51326:

Osobne tipujem skor KT4D nez T4D, tam si v ramci unikikacie viem predstavit klasicky aky je v Tr37. Mimochodom, KT4 mali MGcko pod vodicom, cize tam niekde bol asi aj zrychlovac, aspon taky mam pocit. Zaujimava konstrukcia, ale jazdit by som s tym veru nechcel, sediet na huciacom MG nemusim. ?
Reakcia na: S499.1023 #51324:
Reagujes presne tak, ako som uz pisal - na reakciu. Co tak si precitat cely clanok co som navrhoval s L99, L98, L59 a inymi.
A este k Antolskej: ma viac ako 1200 zamestnancov. Par desiatok chodi do prace autami, ale co zvysok? Ma minimalne taky isty pocet pacientov ako zamesnancov - lozkovych + navyse ambulantni (kedze je tam aj poliklinika) + navstevy k lozkovym pacientom. Takze som zvedavy ake cislo mi das z Vysehradskej (kolko ludi za den tam nastupi na bus a predel to dvomi - 93/95) a potom uvidime co je efektivnejsie.
A len tak naokraj, jasne ze v rannej spicke nebude vytazeny spoj z nemocnice, ale ze skor bude plny opacnym smerom ?.
Reakcia na: AAA #51327:
L21 Od Sokolskej po ASMN ide rovno pod vedenim, takze narast vozokm=0. A co taka L49...
Reakcia na: marko #51300:
Toto som už niekde kedysi čítal.
Reakcia na: Andy #51329:
Nehovorím že zlé 🙂 ... iba reagujem na to, že náš tarifný systém može byť ešte o 200% chrumkavejší a o 150% čokoládovejší, ako ten terajší 🙂
Reakcia na: S499.1023 #51323:
A co tako > kto ma na liedadlo ma aj vlastne auto...
Reakcia na: Spectre #51297:
a co by nepochopili? sak bi len v nohaviciachkabelkach nosili karticku a o nic ine by sa nestarali
Reakcia na: Spectre #51297:
Čo je na našom tarifnom systéme zlé?
Reakcia na: marko #51152:
Napríklad preto, lebo by si musel obchádzať cez Kramáre, teda by sa zvýšili vozokm?
Reakcia na: fobust #51325:
Neviem, tiež som nevidel. Hádam je to zrýchľovač pre T3/4D alebo pre KT4...
Boris Cefer z DPO bude určite vedieť...
Reakcia na: S499.1023 #51322:

Presne tak. To je co za konstrukcia, este som take nevidel?
Reakcia na: marko #51308:
Na akom oddelení? S akou diagnózou? Odkiaľ konkrétne boli? Mali po dve barly? Si si istý, že prichádzajú do Bratislavy práve vlakom? Ide z ich obce priamy vlak do BA? Pokiaľ nie, netreba takýto zriadiť? Čo potom cestujúci z autobusov? Nie sú diskriminovaní? Netreba zaviesť aj priamy spoj ASMN-Antolská?
Reakcia na: tomas1 #51312:
NN používa argumenty typu "Kto má na lietadlo, je elementárne povinný mať aj na taxík". To je plne porovnateľné.
Reakcia na: fobust #51307:
Čo? Že má len jednu kladku?
ja netvrdim, ze je vsetko v petrzke a okolo antolskej zle, Boze chran! ;o) len poukazujem na to, ze dnes uz nemozem ratat s nemocnicou v jednej casti mesta ako so spadovou nemocnicou. rajonizacia ambulancii ako sme ju poznali este do nedavna uz nie je. dnes vas z jdnej ambulancie poslu do druhej na opacny koniec. pripadne ak xcete nejake specializovane vysetrenie, zasa cestujete. a antolska patri medzi tie, ktore ponukaju sluzby aj ambulanciam ktore nie su priamo v petrzke atd.

a na margo letiska. lietadlo na slovensku uz nastastie NIE JE EXOTICKY dopr. prostriedok. niekto tu pomali zaspava dobu. alebo tam uz dlho nebol alebo dlho neletel. ano, M.R. Stefanik nie je J.F. Kenedy, ale ani Ruzyne. ale uz to nie je ani provincne letisko pre vetrone. a obsluzna kapacita realne stupa z roka na rok, pokial sa nemylim. netvrdim, ze tam teraz musia hned postavit elektricku, ale tiez nezabudat, ze tam treba dobre spojenie a mysliet na to, ako na vstupnu branu do mesta. a btw, ja v 61 stretavam stale ludi s kuframi.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.