Neviem či ste už počuli o hnutí VPRED ktoré má kandidáta na župana Ivana Švejnu. No ale k podstate - majú vo volebnom programe že Lacnejšiu a rýchlejšiu dopravu
Častejšie a lacnejšie spoje hromadnej dopravy nemusia
stáť viac peňazí.
Vpustením konkurencie do dopravy vzniknú nové spoje.
V najčastejšie využívaných
spojoch a dopravných špičkách
tak po dlhom čase konečne
bude môcť klesnúť cena
cestovných lístkov.
Takýto postup je bežný vo
svete a začal sa využívať
aj na Slovensku. Iba VPRED
má však odvahu presadiť ho
aj v Bratislavskom regióne.
Lepšie životné prostredie
pre skutočný život
Tak čo si o tom myslíte? Prosím odpíšte!
Re #50822 Andy: Vidím, že intenzívne hľadáš dôvody, prečo niečo, čo práve Ty nepreferuješ, nejde .... mne je to v podstate jedno, ja Ťa na žiadnu aktivitu nepresviedčam BTW, zatiaľ v každej firme, čo som robil, bola sprcha
Ak pripustíš 60 halierov nad, tak napríklad AA Taxi Euro za 12,60 Sk/km je jedna z tých serióznejších (aspoň podľa mojich skúseností). 16 022, prípadne 0903 a 0907 807 022. Potom je tu množstvo ešte lacnejších (Nai, Caribic's, Super a podobne). Ešte možno existujú aj taxi služby, ktoré majú nástupné len 20 Sk...
Re #50722 Papyr: Ja. A dobrovoľne sa priznávam, že na niektoré cesty do školy, najmä ráno, keď sa mi nechce vstávať, používam IAD. Moju reláciu Lietavská - Mlynská dolina (FMFI UK) nie som schopný MHD spraviť pod 40 minút (v sedle niekedy aj hodina), autom je to "all inclusive" pod 15 minút.
Naopak, do centra okrem neskorých večerných a nočných hodín autom prakticky vôbec nejazdím.
Re #50758 Andy: S parkovaním na školskom vŕšku sa to s každým semestrom rapídne zhoršuje. O chvíľu to už problém bude...
Re #50812 m@rtin: V Bratislave je prahov popri koľajách veľmi málo, keďže prakticky všetky trate sú na samostatnom telese alebo sa s IAD aspoň nedelia o jazdné pruhy. ? A nestraš, TESCO krabice tu za 40 rokov hádam už stáť nebudú. Veď to snáď nemá ani takú životnosť.
No vodičák som získal už dávnejšie.. Ale MHD ma proste začína čoraz viac štvať. S tými niektorými mestami máš možno pravdu, ale bezďáci boli aj v Prešove.
Ja asi nebudem zaťažený proti autu, keď ho mám a jazdím s ním:-P. Ale konkrétne u Andyho mi to príde skôr ako také nenávistné pľuvanie človeka, čo práve získal vodičák.
napriklad cele obdobie ked je sneh a lad a ked prsi chces povedat ze je "par dni v roku" ??
Re #50808 marko: a ako im chces zabranit v nastupe? To ako ze vodic vystupi na zastavke zo svojej kabiny a zacne nejakemu bezdaovi dohovarat na zastavke? Sak by mu ten bus medzitym slohli, a este to zdrzanie...
Re 50818 marko: dvere kde je dotycny? A to ako ked je na zastavke 50 ludi tak to chces ako vyriesit? A fizli ti kvoli bezdakovi nebudu hukat po meste a pridu za 3 minuty, by si sa nacakal takych 15 minut alebo by si tam aj zostarol
Často sa stáva, že je sucho, a sú kaluže. To si mám ráno skúmať, či vonku je tak sucho, aby bolo isté, že nie sú kaluže? A obchádzať sa niekedy nedajú, najmä ak idem po krajnici a vedľa 50 cm odomňa je kamión.
Ale tu nejde o sociálnu skupiny, ale o to, že proste v obleku si neviem predstaviť, ako by som šlapal na bicykli a navyše by som do práce prišiel riadne spotený.
Tak mne stačí ísť na zastávku cez pracovný deň a hneď strenem v lepšom prípade len troch, v horšom dvadsiatich narkomanov. Nastúpim do trolejbusu a tam z Dolných honov cestujú cigáni, a so mnou nastúpia narkomani. Vystúpim na ASMN, kde čakám na 70ku a tam zase otravujú žobráci. Potom z 70ky vystúpim pod Novým mostom, kde v prístrešku bezďák zaberá celú lavičku. Aby toho nebolo dosť, tak oproti v bufete sa ožierajú ožrani.
A co tak neotvorit tie dvere kde je dotycny. Casto totiz pri homelesakov nikto nie je.
A ja by som radsej pockal par min.na mestskych policajtov ako cestovat s tym smradom a inymi "dobrotami".
Ajhla, Mlynske Nivy, podvesna zjazdova pseudoK&M from ELV Kremnica sa nam vytrubkotrolejovala. A kedze nenieje k dispozícii trubka spravnej dlzky, tak nastava mohutne trieskanie kladivom. Co uz, kde konci zdravy rozum, tam zacina hruba sila. Co sudruhovia Para a Vodnak, co Vy na to? Ze by pravidelne vyluky pre pravidelne revízie? Presne tie, pre ktore nemoze v noci elektricka trakcia jazdit?
Luk, marko: re bezdaci: spravna pripomienka, ale vymysli, ako im ma vodic zabranit vstupit do vozidla! Slovne? Bud vyzvu respektuje, ak nie ako dalej? Fyzickym odporom? Nic ho na to neopravnuje a teda by jednal protipravne; navyse asi ani jeden vodic netuzi dostat svrab. Vykrikat do voza, ze "pokial si tento pan nevystupi nejdeme dalej"? Ale to robis rukojemnikou z platiach zakaznikov. Tak ako dalej?
Som sa viezol po račianskej pseudoradiále smerom od centra a pred pseudopreferenciou pri ŽpST Vinohrady sme stáli o5 minimálne dve minúty. Takže prečo by sa Siemens nemal čím chváliť? Mýslím, že už prešla dosť dlhá doba testovacej prevádzky. A ešte mi povedzte, komu mám napľuť do xichtu za program križovatky Landererova - Dostojevského rad. Plechovka L88 pri ceste na Landererovu stojí, potom prehrkoce 60 metrov a zase stojí, stojí a stojí... ?
_________________
Inak to vyzerá, že o chvíľu bude na iMHD BA diskutovať iba istý čech.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
galiyosha
Re #50722 Papyr: Ja. A dobrovoľne sa priznávam, že na niektoré cesty do školy, najmä ráno, keď sa mi nechce vstávať, používam IAD. Moju reláciu Lietavská - Mlynská dolina (FMFI UK) nie som schopný MHD spraviť pod 40 minút (v sedle niekedy aj hodina), autom je to "all inclusive" pod 15 minút.
Naopak, do centra okrem neskorých večerných a nočných hodín autom prakticky vôbec nejazdím.
Re #50758 Andy: S parkovaním na školskom vŕšku sa to s každým semestrom rapídne zhoršuje. O chvíľu to už problém bude...
Re #50812 m@rtin: V Bratislave je prahov popri koľajách veľmi málo, keďže prakticky všetky trate sú na samostatnom telese alebo sa s IAD aspoň nedelia o jazdné pruhy. ? A nestraš, TESCO krabice tu za 40 rokov hádam už stáť nebudú. Veď to snáď nemá ani takú životnosť.