Ono je to tak, lebo "ti hore", ktori rozhoduju o veciach, nemaju ziadny dovod pouzivat MHD (z dovodov vypisanych v 50800) a "ti dole" sa nijako nevzopru, lebo jednak Slovaci su narod holubici, a jednak si protestovat voci comukolvek ucinne za komunizmu odvykli.
- pokud cil cesty lezi v miste, kam MHD smi a IGK ne (centra, pesi zony) anebo IGK tam nelze zaparkovat (zakazy zastaveni, zakazy stani, zona parkovani na rezidenstkou kartu, plne obsazena parkoviste),
- pokud uzivatel nevlastni ridicak,
- pokud uzivatel z biochemickych duvodu nesmi vest pohyblive stroje,
- pokud uzivatel z duvodu nizkeho, resp. vysokeho veku, pripadne zdravotniho postizeni nemuze vest automobil,
MHD je vyhodnejsi:
- pokud je cesta z A do B rychlejsi a/nebo vyrazne levnejsi MHD nez IGK,
- pokud zacatek i cil cesty MA V TESNE BLIZKOSTI stanici MHD,
- pokud je uzivatel fandou MHD.
Rozeber si Bratislavu: jit chlastat do mesta za pouziti MHD nema smysl, neb neni kvalitni nocni doprava. Pro deti, starenky a chude lidi MHD je, ale tim se stava sockou. Autobusy stoji v zacpe stejne jako IGK, cili tam nelze hovorit o vetsi rychlosti. A znalci vedi, kde v centru zaparkovat, mesto dela minimum pro to, aby individualni doprave zneprijemnilo vjezd do centra.
Myslis zabitie sa rukou vlastnou za pouzitia MHD? Napriklad v Prahe velmi oblubene skoky pod metro?
No na to nadava kazdy. Vyluka useku aspon na dve hodiny, cestujuci nastvani, DP nastvany, lebo organizacia NAD, hasici nastvani, lebo vyprostit mrtvolu spod nastupnej hrany a spod supravyne tazke, nastvani sudni lekari, lebo telo treba poskladat z toho, co sa naslo
Ty počuj a Ty si ma videl, že stále sedím. Po 1 použivam predplatný kupón. Nie som náročny na gumokol a starších či deti pustím na sedadlá. V ďaľších prípadoch nesedím prenechám slečne a som odkázany a na tie návali. Pozri ak si myslíš, mysli si ale trtka si odpusti. OK múdry? ?
Nekdy se v aute zabijes v realnem case. A nekdy si jenom stojis na zastavce MHD, vytacejici tramvaji vyleti zadni podvozek a smete te z ostruvku primo pod kola Avie. A zabijes se jako cestujici MHD, ktery jeste jenom cekal na spoj. Viz 22 na Karlaku letos v breznu.
Cili zabit se muzes u obou, ale u MHD vetsinou ne vlastni vinou.
no, tak to sme sa trosku netrafili Smrtelnych nehod je viac v intravilane obci ako v extravilane prave preto, ze jazda po meste je zlozitejsia a aj to prostredie je zlozitejsie a neprehladnejsie. A zdaleka, ale zdaleka nie kazdy ide v meste 50-60 km/h. Neviem ako v BA, ale v Prahe skoro nikto.
Trtko je ten, co argumentuje ako prednostou MHD, ze si tam v klude sadne a pohodlne si precita noviny a popocuva MP3, zatialco si neuvedomi, ze vacsina ludi, kedze nenastupuje na konecnej, sa v tom buse tlaci a stoji! A prestupuje, nesedi celu dobu!
Keby ten odchádzajúci bus "vyhodil smerovku" už keď začne zatvárať dvere, tak by som ho aj pustil. Lenže niektorí majú tú smerovku na to, aby sa potom v prípade nehody mohli vyhovoriť, že ju dali (že ju dali až keď bol priebežný pruh spolovice nimi už blokovaný, je už asi jedno)..
Suhlas. Nechcem zase prudit s mojim rodnym mestom, ale v Presove fakt su tie vozy ciste a po stenach a stropoch ani tagy nie su. Tagy su len na operadlach sedadiel v 15 Tr zo zadnej strany, lebo z tej cervenej kozenky sa skoro nedaju dat dolu a obcas vo vozoch so skrupinovymi sedackami, lebo z toho siveho plastu sa tiez skoro nedaju dat dolu. Ale inde nie. Podlahy su ciste, sedadla su ciste, nie su rozrezane a pokial su textilne, tak su pravidelne cistene...
Trtkovia su tý čo sa tlačia do vozu a nadavajú na plnú, nekupujú si cest. lístky smrdia obťažujú tých slušných poctivákov. A ďaľší trkov vidíš za autobusom ktorý nedaju prednosť odch. autobusu ty múdry... ?
Takže nehoda kvôli nefunkčným brzdám Ikarusu by bola vlastne vinou toho, že pred ním nebol kilometer voľného miesta na to, aby zastal účinkami odporu vzduchu a trenia?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr