Pamataj si zakladny axiom: poradie trakcii od menejcennym k viaccennym: autobus - trolejbus - elektricka nesegregovana - elektricka segregovana - vlak/metro.
Pojem menejcenny v tomto pripade neznamena, ze sa niekde nehodi viac. Pojem menejcenny si mas vylozit tak, ze menejcenne trakcie sa nasadzuju tam, kde jazdi menej ludi. Cize napriklad: ak mame niekde 10 000 miestokm za den v jednom smere, je to na trolejbus URCITE, na autobus to UZ nie je a na elektricku ESTE nie.
To, že je autobus menejcenný dopravný prostriedok je jasné snáď všetkým, ktorí sa o dopravu čo i len trochu zaujímajú. Mám na mysli MHD, samozrejme že na zájazdových linkách asi trolejbus moc jazdiť nebude.
Píšeš ako keby Ťa odniekiaľ vykydlo. Ja som jasne napísal pre aké miesta je vhodný autobus v systémovej MHD. Neviem o čo Ti ide, ale rád diskusiu rozvediem...
To je jedno, ide len o to, že píšeš, že autobus je menejcenný dorpavný prostriedok. Je to proste kravina. Autobus je jednoducho na niektoré miesta vhodnejší než trolejbus a tých miest napríklad aj v Bratislave nie je málo.
No ja by som hneď na Siemens nenadával, ako vieš, či to ešte náhodou nie je len v procese stavby? A keby aj nie, tak je to problém magistrátu, že im ich riešenie plne vyhovuje. Nadával by som až keby sa magistrát sťažoval na nesplnenie zakázky a následne by to Siemens nevyriešil. Však ako by napríklad bolo možné, že na západ od nás preferencie a podobné veci fungujú aj keď sú od Siemensu?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Spectre