Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
proste chýbajú kĺbové busy.. aj keby sa všetky nahradili novými.. aj tak by chýbali bo treba ešte naviac.. na niektoré linky, ktoré nestačia... 96, 61, 21, 68,...
Reakcia na: inTony #50257:
tak by sme z 10 minutoveho intervalu spravili 12, kapacitne by to určite vystačilo, keď sólo 82 (počas trasy Matador - HLST) ráno vystačil na sólo vozy interval 10 minút. 12 by bolo len pre ranné spoje Matador a potom už 10 pre Aupark.
Reakcia na: milannco #50254:
neviem či by stačili busy...
Reakcia na: hoppusmark #50253:
ráno by nemusela ísť až k Auparku... Ani 63 nejde ráno k Avionu a k Tescu..
Reakcia na: Red-Hawko #50252:
"ktore si len tak stoja na mieste, pricom bi sa uplatnili aj inde"

a vieš ty aj také, že ten vodič má zákonný nárok napr. na bezpečnostnú prestávku? Takisto existujú isté nevyhnutné technologické časy, ktoré je nutné dodržať. ?
Reakcia na: hoppusmark #50253:
alebo čo takto ju predĺžiť (aspoň ráno do 8. 30) po trase prahistorickej linky 38 po Kúpalisko Matador. Bola by to dokonalá náhrada 82ky pre sídlisko Dvory VI. ? Zo zastávok Záporožská, Kremnická by určite prázdna do centra (narozdiel od Auparku) nechodila.
InTony, Marko, RedHawko: To ste teda vymysleli...A keď je L50 ráno vyťažená na iných úsekoch svojej trasy???To sa má pri prechode cez Starý most k Auparku zmenšiť a potom opačným smerom zase zväčšiť??? ?

Akože šetriť sa dá ale preháňať to tiež netreba...
Reakcia na: marko #50249:

Pravda pravda, na mnohych konecnych zastavkach (napr aj konecna pri slimaku) zadrziava vzdy minimalne 2busy ktore si len tak stoja na mieste, pricom bi sa uplatnili aj inde
Reakcia na: marko #50249:
ináč existuje aj 94, ktorá ide smerom ako 59..
Reakcia na: marko #50249:
hmm.. to by nebolo odveci.. ?
Reakcia na: Tomi #50231:
Tak vysvetli Petrzalcanom, preco rano na Dvoroch nenastupia do 59 a 93 - su extremne plne (59 - isiel som vcera druhym spojom po siestej a 93 v pondelok okolo 7.20) a dve dlhe 50 cakaju pri Auparku - a samozrejme, ze z Auparku pojdu prazdne. Chcem sa opytat ci ma vyznam aby rano chodili k Auparku dlhe busy?? A ci nie je lepsie ich dat na inu nosnu linku z Petrzalky
Reakcia na: AAA #50246:
alebo radšej nepostaví nové na Patrónke...
Reakcia na: AAA #50246:
niekedy sa mi zdá že DPB robí všetko naopak...
Škoda, že DPB namiesto výmeny retiazkového vedenia nevymení trolejbusové trolejové vedenia na niektorých úsekoch, kde tieto vedenia vyzerajú skoro ako vedenia v Gruzínsku and comp.
Spectre:
Záleží jakou výbavu a kolik si těch sedadel objednáš. V Praze je v nízkopodlažní části 10 sedadel bez podesty, což je zhruba 30% u standartní verze a 25% u kloubové.
Reakcia na: inTony #50217:
Však Nový čas, to hovorí za všetko.
Reakcia na: inTony #50242:
napr. citybus alebo citaro 15M, sa uz na linkach 32 a 33 testovali...
Reakcia na: Papyr #50241:
aj na električkovom priecestí Molecova-Karloveská je také stúpanie, či to zvládne?
Reakcia na: Tomi #50231:
Mozne to je. V Presove je jeden usek, kade nizkopodlazny autobus (Citybus ani Solaris) neprejde, pretoze to je blbo postaveny zeleznicny prejazd (cesta k nemu z oboch stran stupa, kolajnice su vrcholom stupania). Mozno iste male percento vysokopodlaznych vozidiel bude potrebovat do buducna aj Bratislava. Ale male mnozstvo, nie 99% ako dnes 🙂
Reakcia na: hoppusmark #50238:
Pokiaľ mi je známe tak na kĺbových CityBusoch je schodík v celej zadnej časti. Pokiaľ by som rátal sedadlá, na ktoré sa ide bez schodíku, tak tých by bolo žalostne málo, podobne ako v iných NP vozidlách.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.