? Ja som pár krát spravil aj návrh na novú zastávkovú sieť pre eliny.
RUŽINOV:
"Herlianska" a "Pri jazere" zlúčiť do jednej medzi nimi "Nemocnica Ružinov".
"Chlumeckého" zrušiť.
CENTRUM:
"Vysoká" zrušiť a nahradiť ju zastávkou "Kollárovo nám." (medzi križovatkami) pre uľahčenie prestupu na T-busy. Zároveň umožní úplné zrušenie "Technická univerzita".
"Vazovova", "tech.univerzita", "Floriánske nám.", "Americké nám." nahradiť zastávkou "Vazovova" na Radlinského pri Blumentáli.
Zrušiť "Odborárske nám.", "Mariánska", "Lazaretská", nahradiť ich súčasnou zast. "Americké nám." na Krížnej a novou zastávkou "Americké nám." (smer Tranvské mýto) pri Medickej záhrade.
RAČA:
"Záhumenice" zrušiť.
"Mladá garda", "Riazanská" zlúčiť do jednej medzi nimi "Varšavská".
DÚBRAVKA:
"Drobného", "Alexho" zlúčiť do jednej medzi nimi "Trhová" (pripravuje sa tam nová zástavba, takže má opodstatnenie).
Vybudovanie podjazdu pre eliny na križovatke Alexyho/Sch.Trnavského, kde to umožňuje terén.
KARLOVA VES:
"Jurigovo nám." zrušiť
Vzdialenosti medzi zast. by nemali byť menšie ako 400m, až na pár výnimiek. V Petržke bude vzd. zast. 450-800m.
Niektoré zastávky pre eliny by mali mať štatút na znamenie:
Horné krčace
Dolné krčace
Vozovňa Krasňany
Nový záhon
s jedným prestupom je to:
6 na trnavske mýto a odtial 74
alebo 2 prestupy
6 na novu dobu odtial 98 k prístavnemu mostu a odtial 70/74
a ked len busy tak
50 k slimáku 98 most 70/74
no ale ak budeš mať jednu linku cca 3-4 minutový interval a stane sa že bude jedna električka mať v meste menšie zdržania tak sa bude stávať že ti prídu 2 - 3 električky tej istej linky za sebou čiže budu jazdiť zbytočne prázdne ( viď dnešnu situaciu v Ružove ked ti prídu za sebou z mesta 8 a 9 a o 2 minuty 14 hoci by mali prísť každé v priebehu 12 minut )
Prosim,,prosim...napiste mi,,ako sa po novom..teda,ak su tam vobec nejake zmeny,,dostanem zo stanice Nove Mesto na Bajkalsku..moja konecna je Vlcie hrdlo...Linka by mala premavat v nedelu....Moc dakujem...a este cosi...najlepsie by bolo,,keby to boli busy...dik ?
Ste sa všetci zbláznili s linkou z Rače (Vinohradov) do Ružinova? Do Ružinova treba jednu poriadnu linku, napr. tak, ako sa plánuje 9 - DUB-Šaf/Jes-Ružinov so zodpovedajúcim intervalom. A nič viac.
a o to ide dostať čo najviac ludí na nosný systém čo by mali byť v BA električky ale aby ich ludia používali treba spraviť 2 veci 1.aby sa rýchlo dostali ludia k svojmu cielu ( prednosť na križovatkách a podla mňa prerobiť sieť zastávok na radialach (v Ružinove je ich napríklad zbytočne vela)) a aby mali čo najmenej prestupov s čo najkratšími intervalmi
Potom už hej. Aj teraz by som tak chodil, len mne vadia tie tlačenice na Molecke, preto teraz chodim cez HS. Keď budú trolejbusy na DD, učite pojdem častejšie tou kombináciou 67+9+?33
Ano je to rýchlejšie ale ak budu ( v čo dufam) mať električky prednosť na križovatkách a budu mať dobre intervaly tak ti nebude lepšie cesovať 67 + 9 + 32/33 ??
môj návrch:
1 HLAVNA STANICA - obchodná - šafko - Petržalka
2 HLAVNA STANICA - vazovova - ŽST NOVE MESTO
3 RAČA - račianska - vazovova - ASTRONOMICKÁ
5 RAČA - račianska - obchodná - tunel - DUBRAVKA
4 ZLATE PIESKY - americké nám - šafko - Petržalka
7 KARLOVA VES - nábrežie - Americké nám - račianska -VINOHRADY
9 KARLOVA VES - tunel - obchodná - vazovova - ASTRONOMICKÁ
12 DUBRAVKA - nabrežie - ŠAFARIKOVO NÁM
vychádza to 2 linky na radialy v RAČI (+ vinohady 1linka) , Ružinove, Petržalke , DUbravke (+ 2 linky Karlova) , a 1 linka Zlate piesky (+ od žst 1 ) s intervalmi 8 minut je to električka každe 4 minuty ( karlovka každe 2 ) a ešte lepšie by bolo ak by intervali na linkách boli 6 minut čiže električka každe 3 minuty no neviem či bude tolko vozidiel
!! A dostanete sa odvšadial všade s max 1 prestupom !!
vsak jasne, nemusi to byt zrovna vyhodne niekde po trase ako menovane, ale na tom ze to je prestupny uzol kde sa kopec liniek zbieha to nic nemeni, tak nech tu podaktori netvrdia ze nie je
to ze tam linky zacinaju/koncia cesty neznamena ze tak robia aj cestujuci a nemozu tam ist za ucelom prestupu
Ja to využívam na prestup keď idem z Tranávky na Dlháče 61+32. Ak mi pasuje 32 tak je to zhruba tak ako kombinácia nie cez HS napr. 67+9+32/33 alebo 61,4/9,32/33, niekedy aj rýchlejšie. Každý ma poceste niečo iné..
pretože je to z hladiska času od ruky ! ved ak chcem ísť z petržalky do ružinova nebudem sa trepať na Stanicu a odtial do ružinova napr ale radšej prestup niekde v meste napr Nám SNP a mám to po ceste
No inak neviem o čo menší prestupný uzol je Hlavná stanica ako napríklad Nový most? Však to je to isté... Len na stanici sa dá ísť aj na vlak a pod mostom do centra..
Mohol by mi niekto vysvetlit preco nemoze byt hl. stanica prestupny uzol ked tam zacina/konci kopec liniek kvoli ktorym sa tam oplati odviezt a prestupit z jednej na druhu a nie len pouzit tieto linky na prepravu na/z vlaku? Nejako mi unika logika toho preco by nemohla byt prestupnym uzlom konecne stanica, ked sa vam tak prieci oznacit tak hl. stanicu ked nim prirodzene je v kazdom meste vr. BA. Kto chce prestupovat na istotu odvezie sa tam a vie ze tam bude mat x liniek na vyber oproti inym prestupnym uzlom kde si uz tak isty linkami nemoze byt.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
NN
to ze tam linky zacinaju/koncia cesty neznamena ze tak robia aj cestujuci a nemozu tam ist za ucelom prestupu