ja dnes vystupim na stanici a pozeram ze daky plynak tam stoji...idem blizsie a vidim 3607...ja som myslel ze zle vidim, lebo sak ze take cislo ani neexistuje, tak som ho obehol dookola ci sa niekto nesekol v lepeni cisla...ale nesekol, aj divne nove nalepky tam mal :)) isiel som pozret do krasnan a tam uz boli tiez len plynaky s 36xx...
majkl> hey, ta kyvadlova aupark linka jazdi uz az na hl. stanicu, ale pod mostom este nove CP neboli (iba podla "tabule" na buse viem)...no hlavne ze dali vyrobit kopec reklam ze jazdi len po zochovu
majkl> hey, ta kyvadlova aupark linka jazdi uz az na hl. stanicu, ale pod mostom este nove CP neboli (iba podla "tabule" na buse viem)...no hlavne ze dali vyrobit kopec reklam ze jazdi len po zochovu
Kami
Inak pozeral som si stranku karosy a zaujal ma motor Iveco. Variant D pre solo mestske vozy ma 180 kW/2050 ot a 1100 Nm/1080-1500 ot, ale takmer 180 kW ma v rozsahu 1600 - 2050 a viac ako 800 Nm v 800-2050 otackach. Variant C pre klbaky ma takmer 213kW pri 1800 - 2050 (je to strmsie) a skoro 1100 Nm pri 900 - 1800 otackach. Najsilnejsi 8 liter G (medzimestske a dialkove) ma oficialne 228 kW/2050 a 1250 Nm/1080-1700 ot, ale viac ako 220 kW/1700-2100 a viac ako 1100 Nm/950-2000. Tu je krivka zas plocha.
Udavaju aj svetlu vysku 951 - vnutro 2.1 m (Citybus 2.3 m) a vyska podlahy 790/890 mm, prvy schod na 355 mm (Citybus 320 mm). Takze ziadna zasadna zmena co sa tyka podlahy, ale motor je fakt super. Pri rozbehu z miesta ho trocha pocut, potom uz je tichy (nie ako MAN v I400).