Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ešte by ma zujímalo ako má vypadať preferencia električovej dopravy cez svetelne riadené križovatky?! Lebo to čo je v Dúbravke už dlho mi preferenciu vôbec nepripomína... ? Električka musela zastaviť na každej semaforovej križovatke v Dúbravke aj keď som šiel tam aj späť.. Nechápem dosť dobre tým semaforom pri električkových zastávkach. Mne to pripadá tak, že električka tam má stáť a čakať na signál voľno (čo však málokto dodržiava), a potom nemusí na križovatke zastaviť.. Vypadá to tak, že to má vytvoriť akúsi ilúziu, že električka má prednosť v jazde.
Ja som si preferenciu predstavoval na radiálach tak, že kaď sa električka bude blížiť k priecestiu, vyšle signál, pre autá nskočí červená a elina bude mosť bez zastavenia pokračovať v jazde, proste že na radiálach bude mať 100% prefernciu. Niečo podobné čo je v Dúbravke vyrastá aj pri PKO a pri tuneli, neviem či sa mám obávať alebo...
Neviem, ale vôbec sa mi to nepáči... ?
Reakcia na: S499.1023 #49335:
noo, ja moc železnicu a električku nerozlišujem... Kedysi sa aj bratislavská električka nazývala Bratislavská elektrická mestská železnica BMEŽ.. Inak také výhybky sú na brnenskej trati napr. na Líšeň, v Budapešti sú tiež na niektorých tratiach použité nežliabkové výhybky. Vysvetli mi rozdiel medzi električkovou traťou, železnicou a regulárnou železnicou.
Reakcia na: S499.1023 #49338:
Igor, ty si tiez nezaparkujes 5min od baraku. Platim, tak pindam. Kedze som to mal bez prestupu, tak sa mi zhorsila kvalita dopravy, tak pindam.

Re #49340 tr3mp: A co tak vratit 83 na svoju povodnu konecnu a obmedzit 84, tak ako bola. D3ko nam urcite povie ako je to s vozkm.

Re #49358 Andy: Nie kazdemu sa to paci, nie kazdy ma mlade nohy na pobehovanie na vzdialenejsiu zastavku a este za chvilu tu bude skarede pocasie, iste ocenime krasne a kapacitne pristresky pri prestupovani.
Reakcia na: si #49365:
Máš pravdu.
Reakcia na: Andy #49362:
neviem preco ale mam taky blby dojem ze vacsina tych havariek kamionov je v obluku na zjazde smerom do petrzalky, kde sa ma situacia v dohladnom case zmenit (obluk pre tranzit bude miernejsi), takze z toho by som si tazku hlavu velmi nerobil... okrem toho, take havarky kamionov na moste su vyrazne zriedkavejsie ako napriklad auticka v kolajisku elektriciek, budeme preto presmerovavat aj elektricky, ci nebodaj ich nahradime smradobusmi ?
Reakcia na: ufo #49349:
Ja si myslím, že primátor nie je slepý a občas nejaký ten Ikarus 280 počas státia v zápche z auta vidí. Myslím, že je jedno, aký autobus mu poslali..
Reakcia na: baltazar #49351:
V druhom pásme je možné zo zvyšku 30-minútového lístku kúsok odtrhnúť a potom ho použiť na inú cestu. Je tam totiž minimálne riziko stretnutia revízora. ? ?
Reakcia na: si #49353:
No len Prístavný Most je povestný havárkami kamiónov, ktoré cez Most Apollo nejazdia..
Reakcia na: si #49359:
Samozrejme, všetko dobré je na niečo zlé, proste osud(resp. boh, vyššia moc atď.) zariadil, že tebe sa spojenie zhorší... ? ?
Reakcia na: untrop #49356:
Ja osobne by som asi ten kúsok chodil pešo, ale proti Gustovi žiaden dišputát... ? ?
Reakcia na: Andy #49358:
zalezi od toho ako pre koho...
Reakcia na: Rosaria #49357:
Nápad možno blbý, ale nakoniec zmena ako celok je super.. ? ?
Stručne: tato zmena MHD liniek bol dosť blbý napad
Reakcia na: Technopol #49350:
ako obyvatel mamateyky som s takymto navrhom nespokojny... akoze z bulikovej budem mat na lachovu exkluzivnu 87?
Reakcia na: baltazar #49351:
toto konkretne by sa mohlo v dohladnej dobe vyriesit. Bud trpezlivy a vyckaj. ? ?
Reakcia na: CeCo #49352:
1. Ano popresuval lebo cielom nového systemu bolo napriamiť linky čo sa v prípade 88 nestalo a dalo by sa to riešiť lebo napr zo zastávky Halova na ASMN je to 16 minut a pri tom je trasa linkou 84/99 + 78 rýchlejšia. Na 82 by bol možný prestup na Moste Apollo kam sa dá dobre dostať z celej Petržalky
2. 87 som nechcel presmerovať na pristavny most ( musí plniť aj nahradu za 71) som chcel iba aby bola náhradou za linku 88 ekonomická univerzita - okolie námestia hraničiarov. (trasa sa predlži minimálne takže tam by nemal byť problem s počtom vozidiel a km )Čo sa týka spojenia medzi "tratou Jungmannova - Nam. Hraniciarov a tratou Farska - Sustekova" tak na to su tu 84,99 z časti 83 s prestupom takže tam problém nieje a ak by sa chceli zachovať všetky predchadzajuce spojenia k narovnaniam by 1. neprišlo 2. sa linka 83 nemusela skracovať.
3.Skrátená linka 88 by mala interval nie 6 ale 10 minut + linka 80 s 10 minutovým intervalom + 10 minutový interval 82 s prekladom 3 liniek je to cca bus každe 3 minuty ako doteraz a navyše skratením 88 a jej dlhšie intervaly umožnia klbovu linku 80 a solo vozidlá z 80 by prešli na 82. takže žiadny problem či hej? ?
Reakcia na: CeCo #49352:
a myslis ze v pripade havarky na kosickom moste to bude ine ? a taka linka 87 by veru na pristavny most patrila, kedze jej trasa je prave prec od mosta kosicka, takze tym ze ide cez tento most sa jej trasa miesto napriamenia a skratenia sklukatila a predlzila...
Reakcia na: Technopol #49350:


1, V podstate si popresuval autobusy a usekol aj spojenie casti Petrzalky na ASMN (ktore do 4.9. zabezpecovala linka 89 a teraz ma 88). A 88 icka nebyva vobec prazdna.

2, 87 podla tvojho navrhu je dost divny napad - osobne by som sa snazil z Pristavneho mosta autobusy poslat prec a nie ich este predlzovat. Vsak staci jedna havarka a doprava v polovici mesta je v pr.... Okrem toho by sa usetrilo len par km, ale pridali starosti, kedze treba aj priame spojenie medzi tratou Jungmannova - Nam. Hraniciarov a tratou Farska - Sustekova. A to po 83ke prevzala 88icka.

3, 82/80 - Ak by 80ka mala rovnaky interval, tak 82ka by ju musela krizovat. 80 by potom bol luxusny spoj pre Dvory V do centra mesta a na 82ku by sa museli najst dalsie autobusy (rep. zobrat tie, ktore su urcene ako nahrada za "rozpadnute v najblizsich mesiacoch").

C.
najviac ma fascinuje navaznost spojov. naco su nam casove listky ked po vystupeni z autobusu nemam sancu vyuzit druhu polovicu zostavajuceho casu? napr. ked cestujem z devinskej do lamaca tak 20 pride na konecnu v dubravke PRESNE vtedy ked odchadza 35. ked sa o minutu omesta (co sa stava velmi pravidelne) tak je to vsetci vieme kde... alebo predposledna 83 pride do dubravky 4 minuty PRED odchodom 20 a na poslednu moze cakat clovek 20 minut... viva polhodinovy listok... niekto by sa mohol konecne zamysliet nad tym odkial kam vlastne ludia cestuju a nieco pre nich spravit...
Tak že po pripomienkach čo som tu čítal by som navrhol male zmeny ,na linke 88 (kvôli jej "narovnanej" trase) a namiesto nej spravil tieto zmeny:
linka č.88 skrátená Nový most - Dostihová dráha
linka č.87 predlžena Astronimická - Dostihová dráha ( ako náhrada za 88 v useku Ekonomická univerzita námestie hraničiarov)
linka 82 Kopčany - Kopčianska - Záporožská - Kremnická - Einsteinova - (možno nová zastávka pri vozovni v petržalke) - Most Apollo - Landererova - AS Mlynske nivy
linka 80 - by nezachádzala na Kopčany

p.s 1. linkám by zostali nezmenené intervaly a L82 by mala interval 10 - 15 minut
2. Linky by končili pri Dostihovej dráhe nie kvôli koňom , ale kvôli nedostatku vhodných obratisk

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.