Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: marko #49220:
Udivuje ma ze nedokazes pochopit naco bola linka 99 vymyslena. Skus sa pozret do hociktoreho vyspeleho mesta v EU, kludne aj do Prahy, a pochopis co su to linky na zvazanie ludi k nosnemu systemu(v pripade Prahy k metru)
Reakcia na: Cosita #49218:
Mila moja, uprimne povedane ziadne zmena nemoze byt vzdy pozitivna pre vsetkych. Zial cestovala si dvomi spojmi, ktore casto krat vozili len vzduch a par ludi este. Preto je pochopitelne ze tieto linky sa zrusili.

Viem ze to chce trpezlivost a mozno lepsie nacasovane spoje(obcas je dobre si priratat k CP aj meskanie ? ).

Co sa tyka linky 50, netusim ako by si ju chcela predlzit, konkretne Viedenska, Einsteinova, Aupark???? to by ma zaujimalo kade by si ju chcela konkretne viest, lebo ja tam taku lahku cestu nevidim. Alebo sa mylim? 🙂
Reakcia na: El Sergio #49232:
úplne... ?
Reakcia na: AAA #49229:
Mali ju zrušiť úlne a bol by pokoj! ?
Reakcia na: marko #49228:
Ale predsa aj v iných mestách nechodia linky doplnkových trakcií súbežne s nosným systémom, ktorým je električka.
Reakcia na: marko #49228:
Presne tak! ?
Reakcia na: marko #49225:
A prečo Petržalčania musia priamo cestovať odvšadiľ všade? Ja bývam na Patrónke a 105 mi zrušili už veľmi dávno a predstav si my všetci z Patrónky, Lamača a DNV prestupujeme smerom do Rače.
Myslím si už aj ja, že pre takých ako ty mali tú linku previesť medzi školského spoje a bol by svätý pokoj.
Reakcia na: El Sergio #49223:
Dobre, takze par poznamok: ZST Vinohrady - velmi dobra prestupna zastavka (SAD, ZSR). Ja MHD dalej ako je zast.ZST Vinohrady cestujem tak raz za rok. Ale pokial viem tak tam chodi hodne studentov (deti) do skol.
A naco by fungovala priama linka, ked sa moze aj niekolko krat - cim viac tym lepsie - prestupovat, ze? Skvela politika DPB.
Reakcia na: zizi #49222:
Práveže nie je. A ani doteraz spojenie z Jungmanovej k Tescu nebolo nič moc. Vzdialenosť Lúky II (93) - Carrefour, nie je oveľa väčšia ako Nákupná zóna Lúky (91/191) - Tesco.

Na spojenie Carrefour - Jungmanova z minimom presunov kvôli taškám môže byť riešením 91/191 + 88 (aj keď trochu okolo), no v stále to môže byť rýchlejšie ako pôvodná 91/191 + 89, keď vynechala 89 (ktorá chodila zriedka).
Reakcia na: zizi #49222:
neviem preco by mal DPB zabezpecovat dopravu do ÚR k nejakemu hypermarketu (a tym mu zvysovat trzby) ked si za to neplati....a ked uz tak tuzite po hypermarkete, tak mozte vyuzit z jungmannovej bezplatnu linku do avion shopping parku...
Reakcia na: AAA #49221:
Cestoval si niekedy 59? (Myslim este ked chodila normalne ?). Aj napriek tomu, ze tento spoj nestal v strede mesta bol vytazeny. Vacsina ludi sa nim potrebuje dostat z Petrzalky na asi prve 3-4 zastavky v meste. Preto som navrhoval polovicu spojov tejto linky (keby sa zlucila s 94) skratit po ZST Vinohrady.
zizi: podla mna je to na skok my tam chodievame obcas nakupovat ale my nejdeme ani busom ale ideme este dalej od panelaku tam pesi.a to by sme mohli ist aj busom nejaku jednu zastavku. Ved carreffour tam este postavil aj semafory cez tu cestu kvoli ludom.

Inac tu 50 by ste fakt mohli predlzit az k inchebe ved by to nebola az taka hrozna zmena:)
Reakcia na: AAA #49221:
Lebo mu to vyhovuje, preto! ?
Tak pre Vás je to od zastávky 93 pri Tescu do Carrefuru iba na skok ? Aj pre mňa, keď idem na ľahko. Horšie je to už v opačnom smere, obťažkaná niekoľkokilovými nákupmi. To sa mi ten skok zdá nekonečne dlhý.
Bývalá 89 chodila síce zriedka, ale chodila rýchlo a dalo sa na ňu spoľahnúť. Spoj k 91 a 191 bol výhodný.
Reakcia na: marko #49203:
Môžeš mi vysvetliť prečo chceš zlepšovať spojenie v úseku Račianske mýto - Mäsokombinát, keď Rača - Mäsokombinát je aj 55 a 65 a Rača - mesto e 3, 5, 11, zo ŽST Vin. aj 7 a17?
Reakcia na: El Sergio #49219:
Snad uz naposledy 98 by som posilnil od Antolskej 93-kou. To by urcite stacilo. A zrusil by som 99.
Reakcia na: marko #49216:
Zruš 99 a uvidíš, ako dlho sa bude dať do 98 nastúpiť. Ja skôr vravím, zrušiť 59! ?
Cestujem denne z Vrakune do zamestnania v Petrzalke. Doteraz boli mnou vyuzivane spoje taketo:
linka 71 Dudvazska - Mala Scena 6:59 - 7:16 (17 minut) pripadne meskanie 4-5 minut
linka 82 Mala Scena – Vystavisko 7:19 (pripadne 7:31) - 7:24 (pripadne 7:36) (5 minut)
pesi presun 1 minuta
Cesta do prace mi trvala maximalne 38 minut.

Obe tieto linky su zrusene. Linka 71 je ciastocne nahradena linkou 87. Viedensku cestu vsak obsluhovala jedina linka 82, ktora je uplne zrusena bez primeranej nahrady.
Na moju otazku akym sposobom sa po novom dostanem do prace mi odpovedal Ing. Bronislav Weigl:
Vase spojenie (Dudvazska - Incheba) bude zabezpecene s jednym prestupom (ako doposial) s linkami c. 87+88 cez most APOLLO na zastavky Einsteinova.
Tuto trasu spolu s dalsou moznou som vyskusala a dopadla som nasledovne:

Kombinacia 87 + 88
linka 87 Dudvazska - Most Apollo 7:00 - 7:19 (19 minut) spoj meskal 9 minut, na Most Apollo prisiel o 7:28, takze som nestihla spoj 88 o 7:23
linka 88 Most Apollo - Einsteinova 7:29 - 7:43 (14 minut) spoj meskal 2 minuty
pesi presun 15 minut

Celkovo mi cesta do prace trvala 60 minut.
Meskanie spoja 87 sposobil prejazd vlaku a zapcha na krizovatke Kosicka.

Kombinacia 79 + 70 + 88
linka 79 Dudvazska - ZST P.Biskupice 7:00 - 7:02 (2 minuty) spoj meskal 2 minuty uz na zastavke Dudvazska, na ZST P.Biskupice prisiel 7:04
linka 70 ZST P.Biskupice - Novy most 7:06 - 7:31 (25 minut) spoj meskal 9 minut, pod Novy most prisiel 7:40, takze som nestihla spoj 88 o 7:35
linka 88 Novy most - Einsteinova 7:41 - 7:43 (2 minuty)
pesi presun 10 minut

Celkovo mi cesta do prace trvala 53 minut.
Casove odhady pre linku 70 su zrejme nespravne, pretoze meskanie nebolo sposobene ziadnou zapchou, na jej trase zapchy neboli, len bezna ranna premavka.

Takze cesta do prace mi po novom trva 53 alebo 60 minut ! Predtym mi trvala maximalne 38 minut. Myslim ze tento rozdiel je dost vyrazny. Cestovat hodinu z Vrakune do Petrzalky je skutocne privela, vzhladom na to ze neboli ziadne velke zapchy, prakticky ziadne pesie presuny medzi zastavkami (len zo zastavky do prace) ani cakania na dalsi spoj a bolo pekne pocasie.
Cesta z prace domov mi samozrejme tiez trva o 20 minut dlhsie ako predtym.

Neviem ako sa mala zmenit situacia zhustenim intervalov a zmenou kratkych vozidiel za dlhe, ale 70, 87 aj 88 boli v pondelok a utorok plne na prasknutie uz asi v tretine svojej trasy. Zvysok tyzdna to bolo o nieco unosnejsie.

Vedela som, ze sa moja situacia co sa tyka cestovanie po novom zhorsi, ale netusila som ze az tak.
Bolo skutocne nutne zrusit linku 82 ktora jedina obsluhovala Viedensku cestu ?
Alternativou k nej by mohla byt linka 50, ktorej by sa upravila trasa zo Stareho mosta cez Viedensku cestu na Einsteinovu a do Auparku. Toto by nebola prevratna zmena v linke 50 a zamestnancom Incheby a ostatnych firiem sidliacich v areali Incheba by to vyrazne pomohlo.
Samozrejme by sa potesili aj restauracie Au Cafe, Leberfinger, UFO a novo otvoreny bufet v areali Incheby.

Napriek mojej mierne znizenej pohyblivosti sa nestazujem na tri prestupy a ani na casove intervaly ktore pri linke 87 nie su nijak zavratne. Ale cestovat 50-60 minut miesto 38 je velky rozdiel.
Reakcia na: marko #49215:
59 som už písal keď sa ti pošťastí. Ja mám tak 92. Keď príde idem, keď nie tak nejdem. Určite na tých pár zastávok čo mi tam ide aj 95 (v tvojom prípade 98 a 99), nebudem čakať 20 minút na 92. Ber to ako možnosť na spestrenie. Vlastne, ak chytíš 59, je celá táto debata bezpredmetná! ?
Reakcia na: El Sergio #49212:
A sme pri tom - prestupny bus zo zadnej casti Petrzalky do mesta cez Novy most je 98, tak naco je 99???? Zrusit ju!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.