Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #48984:
Hm, tak to je iná vec, to som nevedel. Ale aj tak mi je divné, ked je ten betonový afalt či čo to je taký dobrý, prečo napríklad pri stavbe zastávok v blízkosti mosta Apollo, napr. Marianum dali ten super nevýhodný a hrkotajúci Kreténprint...prečo tam nedali tiež takýto asfalt?a vlastne po celom meste?Nie je ten kreténprint predsa len odolnejší?
Spectre:
To je dovod preco sa snazim nediskutovat s bezmozgovymi kretenmi a idiotmi. Nic nepochopia, pricom je jedno ci su naozaj natolko sprosty alebo fakt nechapu.... ?
Reakcia na: donats #48988:
Ja som tiež z Petržalky a môj názor: potiahnuť 93 na Antolskú - tým by sa odľahčila 98 (výrazne) a bol by to prvý predpoklad k zrušeniu linky 99.
Druhým predpokladom na zrušenie 99: predĺžiť 96 cez Terno, na Kúpalisko Matador.
A po týchto dvoch zmenách by už podľa mňa linka 99 mohla zaniknúť.
A 95 už po tejto zmene by som nemenil.
to je sila tieto niektore staznosti. ked som byval v NY, musel som na svoju zastavku metra (broadway) slapat asi 8min. a v metre som este 2x prestupoval a vsetkym to prislo normalne. v atlante som musel najprv busom, potom martou (rychlodrahou) a potom zasa busom a tiez pohoda. jak v NY, tak aj v atlante sa jednalo o cestu do dolezitych casti mesta z nie prave zapadakova. v prahe ked chcem ist z bytu do centra bud musim slapat par minut na tram alebo si pockat na bus (135) s intervalom, ktory by sa asi mnohym nepacil a potom z toho busu este prestupit na metro (namesti miru, prip. florenc). a v karlovke na elinu tiez musim slapat cca 7min. a do prace musim prestupovat.
proste vyplakavat nad tym, ze nemam od dveri spoj priamo kde potrebujem je hlupost. a presne ako tu pisal elsergio, aj moje kolegyne patraju po doprave po starych, “dobrych” cestach a neunuvaju sa si najst inu cestu. akoze aj moznost maju. to sme im tu museli s kolegom ukazat.
Reakcia na: Spectre #49000:
Trubiroch je ten kto ta rano obuva!!! ?
Reakcia na: Spectre #49001:
MHD BA je medzi jednookými predsedom, či ako sa to hovorí... Ako hlboko sme klesli. ? ?
Reakcia na: S499.1023 #48985:
Áno, logicky by mal byť menejcenný systém dopravy pomalší. V BA je ale viac vecí postavených trochu na hlavu.

A čo sa týka dynamických pocitov z jazdy, za tým účelom tu predsa máme vozovňu Krasňany ? ... opravte mne jestli se mýlím.
Reakcia na: tomas1 #48979:
To znie celkom dobre, asi sa tam niekedy vyberiem na vizitu ?
Reakcia na: tomas1 #48976:
Snáď áno, avšak Bratislavskú MHD by som nedával ako štandart kvality. Môžeme snáď závidieť Viedni, niektorým českým mestám a pod., ale našu MHD do tejto pozície? 🙂
Reakcia na: Corgon #48975:
Ty si trubiroh nechápavý! Dúfam, že Ťa S499 pošle niekam do teplých krajín. ❗
Reakcia na: tr3mp #48997:
? nieje zač.
Reakcia na: tr3mp #48997:
Ja už som úplne domotaný. Výluka na nábreží to asi nebola, ale nejaká iná ... každopádne je to jedno, oprava bude ...
Reakcia na: tomas1 #48992:
Lebo je to chyba - pozostatok zo schémy platnej počas výluky nábrežia. Ďakujem za upozornenie, opravím.
Reakcia na: piol #48991:
Nuž, to je veľmi jednoduchá otázka. Pôvodné Kollárovo nám. bolo o dosť užšie ako dnešné - prakticky to boli dva dvojpruhy s deliacim pásom v strede. Najlepšie to vidno podľa prízemnej stavby, na fotke za 14Tr - je tam aj dnes v spodnej časti námestia pri vyústení Obchodnej. Podľa tej stavby a spomínanej fotky si môžeš aj dnes predstaviť bývalú podobu. Po zbúraní bloku domov (časť z nich na fotke vzadu) v smere k STU sa cesta presunula až k STU a v uvoľnenom stredovom priestore spravil park a parkovisko. Medzi spomínaním blokom a STU bola ulica paralelná s Kollárovým nám. - Jánska, na nej bol jeden čas aj modelársky obchod. Celá táto prestavba sa udiala niekedy v polovici 80. rokov (alebo v prvej polovici?).
Reakcia na: donats #48993:

Hej len tá cesta (cestička) v pozadí sa mi nezdá ... ináč tomu by zodpovedala aj tá konštrukcia vľavo (v nej asi je ten Satur)
Reakcia na: piol #48991:

Máš pravdu je to fotené dolu na Kollárovom námesti. Za trolejbusom stojaca budova bola chemická čistiareň a domy na druhej strane stoja vlastne v priestore dnešného parku, po jednej strane išli trolejbusy hore a po druhej strane dolu.
Reakcia na: piol #48991:


podľa mňa to je fotené na križovatke s Obchodnou, tie domy stáli tam, kde je teraz vlastne ten parčík v strede (a je tam CK Satur, myslím)
Technická otázka:
Prečo je na hlavnej schéme zastávka Kapucínska zobrazená ako "one direction stop"? Pokiaľ viem tak sa tam zastavuje v oboch smeroch. ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=f230212d372f2833ef3930212dea&m=272e30eef5f0f9f0f5f0f0f2ef34252933
Trošku na inú tému (nie Apollo & Petržalka):

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&u=f8f0f0edf5f0f0f2&no=13&id=27302aeef1f022f1f634

Kde na Kollárovom to bolo fotené? prípadne čo je teraz miesto tých domov? Ja som myslel že to je dole na križovatke s Obchodnou ale to by tie domy museli stáť na mieste dnešnej ChFPT STU a tá je určite staršia ako najstaršia Škoda 14Tr ?
Reakcia na: Tomi #48989:


naozaj...
išla na úrad práce a hneď naspäť domov... to sa zmestila do polhodiny...

ak však chcela na úrade práce aj niečo vybaviť, musela si tak či tak kúpiť polhodinový lístok...

nuž, kto chce psa biť, palicu si nájde

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.