Snáď áno, avšak Bratislavskú MHD by som nedával ako štandart kvality. Môžeme snáď závidieť Viedni, niektorým českým mestám a pod., ale našu MHD do tejto pozície?
Nuž, to je veľmi jednoduchá otázka. Pôvodné Kollárovo nám. bolo o dosť užšie ako dnešné - prakticky to boli dva dvojpruhy s deliacim pásom v strede. Najlepšie to vidno podľa prízemnej stavby, na fotke za 14Tr - je tam aj dnes v spodnej časti námestia pri vyústení Obchodnej. Podľa tej stavby a spomínanej fotky si môžeš aj dnes predstaviť bývalú podobu. Po zbúraní bloku domov (časť z nich na fotke vzadu) v smere k STU sa cesta presunula až k STU a v uvoľnenom stredovom priestore spravil park a parkovisko. Medzi spomínaním blokom a STU bola ulica paralelná s Kollárovým nám. - Jánska, na nej bol jeden čas aj modelársky obchod. Celá táto prestavba sa udiala niekedy v polovici 80. rokov (alebo v prvej polovici?).
Máš pravdu je to fotené dolu na Kollárovom námesti. Za trolejbusom stojaca budova bola chemická čistiareň a domy na druhej strane stoja vlastne v priestore dnešného parku, po jednej strane išli trolejbusy hore a po druhej strane dolu.
Kde na Kollárovom to bolo fotené? prípadne čo je teraz miesto tých domov? Ja som myslel že to je dole na križovatke s Obchodnou ale to by tie domy museli stáť na mieste dnešnej ChFPT STU a tá je určite staršia ako najstaršia Škoda 14Tr ?
Inak nechápem tie názory ľudí, ktorí sa v článkoch sťažujú, že musia ísť dlhší kus pešo k linke, ktorou predtým jazdili. Veď predsa žiadne zastávky nezrušili. To ich nenapadne ísť zo svojej zastávky a o dve, tri ďalej prestúpiť, resp. vyskúšať aj inú kombináciu?
Mimochodom, túto kritiku v článku zo SME som vôbec nepochopil: ...Viacerí si kvôli predĺženiu trasy musia kupovať aj lístky s dlhšou platnosťou. "Bývame pri Tescu. Na úrad práce trvala cesta takých 14 minút, teraz to dcére trvalo asi 25 minút. Hotová vyhliadková jazda! Tam a späť - namiesto polhodinového lístka kupovala hodinový," tvrdila Jaroslava. "Výsledný efekt? Predraženie cestovného, ktoré vlastne ani nestúplo," myslí si.
Najviac ma pobavilo, ako sa jeden starší kolega sťažoval, že zrušili 97 a jeho syn sa teraz dostane do Slovnaftu na dva prestupy. A to prosím pekne bývajú na Ovsišti... ?
Som z Petržalky a zmeny v MHD takisto schvaľujem. Starý systém nebol úplne o tom, že "odvšadiaľ všade", išlo skôr o to, že každá linka sa silou mocou pokúšala stáť takmer na polovici územia Petržalky... možno hra o slovíčkach... ?
Hovorí sa o návrhoch na zmeny konečných zastávok niektorých liniek, sťažujú sa obyvatelia z okolia Jasovskej, neviem, ja bývam v okolí Holíčskej.
Návrh:
99: konečná Jasovská (namiesto Antolskej)
ľudia sa vraj tlačia v 98 a myslím, že skôr 99 má "zvážaciu" funkciu a preto by mohla poslúžiť obyvateľom Lúk VIII (Jasovská) smerom k zastávke Lúčanka (95,98) alebo Budatínska (93)
98: konečná Antolská (namiesto Jasovskej)
alebo
95: Antolská (niekto načrtol problém, že by v špičke z lesa každé tri minúty vychádzal autobus, je to v podstate pravda)
98: Vyšehradská...
Počúvaj, ty buzna, už som ti na NR fóre napísal, že máš dať SAD MAD NR toľko peňazí na obyvateľa NR, koľko pripadá v BA a potom budeš mať aj trojminútové intervaly do Suchej nad Parnou cez Bujakovo zastávku.
Tak to uz vazne nechapem, preco DPB nasadil na prvu jazdu s pomazanou spolocnostou pod velenim magistratu vcelku nablyskanu 4849 ?
Vsak sa do Petrzalky presunulo dost 280. Naozaj nechapem.
A keby sme mali vybrat nejaky zdravy stred, rozbita Karosa, pripadne TAM by tiez nebol na skodu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Baracudasw
Máš pravdu je to fotené dolu na Kollárovom námesti. Za trolejbusom stojaca budova bola chemická čistiareň a domy na druhej strane stoja vlastne v priestore dnešného parku, po jednej strane išli trolejbusy hore a po druhej strane dolu.