Reakcia na: bibi #48948:
"Nech nikto netvrdi, ze je mozne dostat sa systemom viacerych prestupov do prace skor" - ja to skúsim tvrdiť ![😉](/data/img/emoji/1f609.png)
S jedným prestupom:
30+88, prestup Nový most, odchod 6.49, príchod 7.22, čas 33 min. (pôvodné spojenie 30+99 bolo ešte dlhšie, keďže 90-ka mala 15 min. intervaly oproti 6 min. na 88)
S dvoma prestupmi:
30+84+80, prestupy Hroboňova, Zochova, odchod 6.45, príchod 7.17, čas 32 min., naviac všetky prestupy na hrane.
Dokonca aj pôvodnú kombináciu 63+81 s prestupom Kooperatíva - SAV som nahrádzal, 63+83/84+81/180, keďže pri pešom presune mi 81 vždy ušla.
Celkovo sa je možné v Bratislavskej MHD dostať z ľubovoľného bodu A do ľubovoľného bodu B vo väčšine prípadov bez prestupu alebo s 1 prestupom, menšia skupina je na dva prestupy a zopár zvrhlých spojení je na tri prestupy (spojenia typu Lieskovec - SOŠ PZ, Čierna Voda - Morava a pod.)
Peon
Ale 99-ka je na Antolskú dobrá akurát tak pre Petržalčanov. Ten návrh som myslel ako zlepšenie cestujúcim zo zastávky "Ľubovnianska", ako aj mimopetržalských zamestnancov a pacientov Antolskej.
Neviem, furt mi zastávka Vyšehradská pripadá byť nespravodlivo zvýhodnená oproti oblasti v okolí Antolskej a Jasovskej, aj keď chápem, že je to teda najbližšie obratisko k Lúčanke (Braníku)...