Reakcia na: marko #48769:
Môžem poprosiť aj o výstupnú zástavku? Len z nástupnej zastávky akosi nie je zrejmé, čo konkrétne sa vo Vašom cestovaní tak markantne zhoršilo.Ďalej si dovolím zopár komentárov k Vami navrhovaným riešeniam:
Zrušením spoju a-99 absolútne znemožníte lokálnu obsluhu vo viacerých častiach Petržalky (napriek vášmu tvrdeniu, že "sa ním nikam nedostanete"). Bol by to mimoriadne krátkozraký krok, navyše je táto linka obsluhovaná sólo autobusmi, takže na vypravenosť nosných liniek v tomto smere nemá vplyv.
To s identickosťou trás liniek a-92 a a-95 a návrhom na zrušenie a-95 považujem buď za preklep alebo za absolútne nepochopenie funkcie a-95. Rovnako na predĺženie a-78 by ste niekde potrebovali nabrať vozokilometre. Netuším, kde by ste chceli otáčať autobus na Dvoroch, navyše a-95 verne kopíruje trasu uvažovanej električky (a predtým metra). Tí, pre ktorých sa stala nosnou linkou, by Vám za podobnú zmenu určite nepoďakovali.
Linka a-59 by mala v porovnaní s a-94 dlhšiu trasu, pričom nárast vozokilometrov by ste museli niekde ubrať. Súhlasím, že a-92 je v sedle mierne prebytočná, ale zrušenie jej skrátených spojov by na vykrytie tejto potreby nestačilo.
Osobne súčasnému linkovému vedeniu vytýkam ukončenie a-99 na Antolskej. Miestnu obslužnosť juhovýchodnej časti Lúk tak namiesto a-99 vykonáva a-98, čo spôsobuje jej značné preplnenie v úseku Jasovská - Lúky II, respektíve Jasovská - Smolenická.
NN
samozrejme ze 2/3 busu 84 sa vytrepali na Zochovej a dalej siel prakticky prazdny (v spicke!), vazne mi unika existencia takej linky ked z Petrzky od Zochovej chodi dalej uz pravidelne prazdna a aj opacnym smerom do nej nastupuju ludia prakticky az na Zochovej a z velkej casti cesty ju vie nahradit 83+99
cestou z prace to bolo uz lepsie, nez sa racila dotrepat na zastavku 84ka (83 dosla klasicky napchata na prasknutie, tak som ani nenastupil), tentokrat uz prijemne prazdna bez problemov so sedenim, tak som stihol vidiet asi min. pat 93ojok, chapem ze 93ka je hlavna linka ale pri tych slavnych intervaloch som cakal ze na 83/84 nebudem musiet moc cakat a ze ked uz maju chodit castejsie tak budu aj prazdnejsie, co v pripade 83ky absolutne neplatilo, v pripade 84ky sa jednalo o standard ako predtym
takze zo slubovanych vyssich intervalov mam prd a vyssie intervaly vidim akurat tak u 93ky kde je to naozaj viditelne kde dobre ze jeden spoj neupchava druhy, ale u 83/84 si o nich mozem nechat zdat napriek tomu ze mi zrusili alternativnu 81ku zaco som cakal aj nejake zlepsenie intervalov 83/84, ale zmena co sa tyka zlepsenia intervalov ziadna, akurat rano z Petrzky 84 plnsia este nez predtym, tak tomu vravim ozaj zlepsenie
no uvidime zajtra, asi si privstanem a som zvedvay v akom stave budu chodit 83/84 ci to bol len dnesny jav v spicke a ci po novom nechodi 83ka uz prazdnejsia ako zvykla predtym 84ka
u linky 99 s okruznou jazdou po petrzke by som cakal ze bude chodit dlha, ale ako vidim je kratka (aspon co som zazil rano), tak neviem ci to staci, ale vsak uvidime, behnem si nou do tesca (terno), som zvedavy