Nechapem ako si moze niekto mysliet ze 81 nahradi 95+83 ked sa s tym aj tak priamo na hlavnu stanicu nedostanete... musite tam este pridat nieco ine... nepaci sa mi to s tymto prestupovanim.. na nivy sa dostanem s 2 prestupmi... musim ist zo Smolenickej 68 potom na 95 a potom na 78... to je mile... Tak isto na Hrobakovej su predsa dve stredne obchodne akademie vedla seba. Vela ziakov tam dochadza cize musia tam ist bud z hlavnej stanice alebo z autobusovej stanice... naozaj mile tymto ziakom vysvetlit ze musia cestovat vlakom a este budu aj v Bratislave musiet prestupovat aby sa dostali do skoly...To je naozaj HLUPE!! Neviem kto toto vymyslel ale urcite v Petrzalke nebyva a je mu to uplne jedno ze ludom to nevyhovuje!! ?
Mno v principe sa da suhlasit, avsak toto nie je ako u linky 80, kde do Kopcian a Kupaliska Matador jazdi minimum ludi. Neviem ako by prijali ludia, keby 83ka odbocila z Hrobonovej dolava na Prokopa Velkeho - predpokladam, ze by tam bolo dost vela konfliktov. Okrem toho by nebolo treba len dvojicky, ale minimalne trojicky po kazdej hodine + kvoli kapacite na Dvoroch, Halovej a Jungmannovej urobit polovicny interval na 83. Ale polovicny az do Ovsista, nielen k Dostihovej drahe = +120000 km rocne... Vedel by som si vsak predstavit 84 po trase 83 z Ovsista po Hrobonovu. Treba si vsal polozit otazku, ci potom nie je na linkach 88 a 99 prilis husty interval, ked netreba prestupovat... Uz teraz 84 dost konkuruje 99, co sa mi nevelmi pozdava...
Re #48697 kuvik: Ludia su zbrkli, radsej hned zacnu nadavat ako by porozmyslali...
Určite býva tam kde ja, to jest oblasť zastávky Bradáčova...
Pretože ak už tým zásadným zhoršením nemyslí prestup z 95 na 83 alebo 1, tak to musí byť potom riadny kuvik! Že to vyjde 95 + 1 na stanicu zhruba rovnako ako 81, to je mu už jedno. Hlavne že spojenie sa zásadne zhorší. Aj keď uznávam, že spojenie linkou 1 môže byť dosť labilné, ale zavedením linky 13 sa to určite zlepší...
Re #48697 kuvik: Mamička určite vidí len doterajšie spojenie 83 cez Lachovu a Nám. hraničiarov a 84 jej uniká, lebo doterazsatotaknerobilo. Starého psa novým trikom nenaučíš... ?
Pridam nejake to dobre slovo (v zaplave staznosti ):
Ja som naopak rad, ze 92ka premava aj v sedle a aj len z Patronky. Je to super spojenie z Patronky (a teda aj pre ludi z Dubravky - zvezu sa 34, 83) a z Lamaca (zvezu sa 30, 37, 63), ktori chcu ist do Petrzalky. Za 12 minut z Patronky na Dvoroch a odtial mozu ist do Celej Petrzky (84 smerom k EU, 92 pokracovat do stredu a 93/94 na juh Petrzky).
Okrem toho nie je blokovana havarkami a zapchami okolo Tesca, takze bude chodit nacas a svizne.
Akurat jej mohli v sedle dat konecnu Vojenska Nemocnica a nie Patronka; vsak ajtak budu parkovat pri Vojenskej. Alebo sa mylim?
Tak sa nám to už blíži ľudkovia, čo???
Plánujete večer nejaké nostalgické jazdy?
Ja si zrejme hodím nejakú kombináciu - možno 90 97 81 82. Už nad nimi supy krúžia. ?
kedze odzajtra rusia L81 aspon mohli dat za tuto linku adekvatnu nahradu a vo forme kratsich intervalov L83. V mojej oblasti dojde k zasadnemu zhorseniu cestovania na hlavnu stanicu. A vsetci vieme ake intervaly maju najma cez vikendy elektricky.. Cestovanie na stanicu/hodzovo namestie sa predlzi v priemere minimalne o 10-15 minut.
tak je to vadny grafikon, lebo urcite este od 9/1993 som nou jazdil do skoly do dubravky..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
CeCo
Ja som naopak rad, ze 92ka premava aj v sedle a aj len z Patronky. Je to super spojenie z Patronky (a teda aj pre ludi z Dubravky - zvezu sa 34, 83) a z Lamaca (zvezu sa 30, 37, 63), ktori chcu ist do Petrzalky. Za 12 minut z Patronky na Dvoroch a odtial mozu ist do Celej Petrzky (84 smerom k EU, 92 pokracovat do stredu a 93/94 na juh Petrzky).
Okrem toho nie je blokovana havarkami a zapchami okolo Tesca, takze bude chodit nacas a svizne.
Akurat jej mohli v sedle dat konecnu Vojenska Nemocnica a nie Patronka; vsak ajtak budu parkovat pri Vojenskej. Alebo sa mylim?
C.