Čo je to za haluz v tých CP l. 83? Konkrétne zastávky Lipského a Mokrohájska v smere do Petržalky sú obe v tej istej minúte (10 min. od začiatočnej zastávky). Bude sa sice obchádzať STK, ale bude to naozaj také rýchle? V súčasnosti sú to 4 minúty ...
Mozno to tu uz niekto spominal, neviem, mozno to nie je to spravne diskusne forum, a mozno to uz nikoho nezaujima:
V oblasti Bzovicka, Antolska, Lucanka, Znievska celkom urcite skolabuje spojenie na nosnu linku 93 (ktorej zmenena trasa nahradi skratenie linky 94, povodne isla az na Vysehradsku ). Interval linky 98 v rannej spicke 8 minut, interval linky 99 v rannej spicke 7,5 minut. Linka 95 ide uplne mimo, linka 92 s intervalmi 20 minut taktiez uplne mimo. Nie je mozne, aby dva spoje zabezpecili to mnozstvo ludi. Linka 59 je zatial s otaznikom.
Uplne jednoduche a elegantne riesenie:
Zmenit trasu linky 93 na: Vysehradska, Lucanka, Znievska, Budatinska ...
Zmenit trasu linky 99 na: Budatinska, Luky V, Vysehradska, Lubovnianska, Antolska
Smer Lucanka, Znievska, Budatinska je urcite vytazenejsi a teda dolezitejsi ako obluk Budatinska, Luky V, Vysehradska, a v podstate ide len o jedinu zastavku Luky V.
Snad si to precita niekto kompetentny a pouvazuje.
Nechám to tak, šak 59 aj tak nejazdím... Takže ďalšia linka v Petržke, ktorá ostala v pôvodnom rozsahu, lan sa zredukovali spoje, neviem aký ma význam aby šla až do lesa na Antolskú...
nie, otazka predsa stoji aka je nevyhoda 15m SU15 oproti 18m klbakom s nizsim poctom miest? tak aka "kapacita vozidiel"? mna naozaj napada jedine to odbocovanie do zakruty (ak je toto problem chapem nasadenie klbakov na trasach s mensimi zakrutami), inak ma bezklbove vozidlo vyhodu kratsej dlzky a vacsej/rovnakej kapacity a pravdepodobne nizsej ceny tak co je na SU15 zle oproti 18m klbakom?
Jak to že sa nemenila? ?
Ten CP musí byť hovadina...
na www.dpb.sk je linka 59 na napísená v trase:
Rača - NA PANTOCH, Rybničná, Púchovská, Račianska, ŽST Vinohrady, Račianske mýto, Mýtna, Staromestská, Nový most, Panónska cesta, ŽST Petržalka, Smoleniecká, Budatínska, Petržalka - HOLÍČSKA a späť
a napravo je napísané, že pracovné dni: školské spoje.
tak som si prezeral zase po case stranky vozidiel busov a zaujal ma tam solaris urbino 15 na ktory su tam same chvalospevy (vyzera naozaj fajn a ta cena 11mil. znie tiez dobre, 30 busov za 330mil. nie je zase tak vela penazi a pomohlo by zaiste), akurat som nepochopil v zavere:
"Jedným z veľkých plusov Solarisu je aj 10-ročná záruka, ale je otázne, či by z hľadiska kapacity ako náhrada klasických kĺbových 18-metrových vozidiel vyhovoval."
ved ma vacsiu kapacitu nez vsetky klbaky - 205 miest a este je kratsi o 3m, mne sa skor nepozdaval ten razvor, nema to problemy s vyberanim zakrut? aha, este ma napadlo pri pohlade na tie fotky, nema tie horiz. tyce pre stojacich umiestnene nevhodne daleko od ulicky?
ked sa budu kupovat 18m busy nebude sa uvazovat s 15m SU15?
pardon, nie odpravovat, ale dopravovat :o) a sorac za ostatne preklepy
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kohut
V oblasti Bzovicka, Antolska, Lucanka, Znievska celkom urcite skolabuje spojenie na nosnu linku 93 (ktorej zmenena trasa nahradi skratenie linky 94, povodne isla az na Vysehradsku ). Interval linky 98 v rannej spicke 8 minut, interval linky 99 v rannej spicke 7,5 minut. Linka 95 ide uplne mimo, linka 92 s intervalmi 20 minut taktiez uplne mimo. Nie je mozne, aby dva spoje zabezpecili to mnozstvo ludi. Linka 59 je zatial s otaznikom.
Uplne jednoduche a elegantne riesenie:
Zmenit trasu linky 93 na: Vysehradska, Lucanka, Znievska, Budatinska ...
Zmenit trasu linky 99 na: Budatinska, Luky V, Vysehradska, Lubovnianska, Antolska
Smer Lucanka, Znievska, Budatinska je urcite vytazenejsi a teda dolezitejsi ako obluk Budatinska, Luky V, Vysehradska, a v podstate ide len o jedinu zastavku Luky V.
Snad si to precita niekto kompetentny a pouvazuje.