Ake predlzenie? Ja som navrhoval vymenit useky. Pozri si mapku. Hmm, ak myslis predlzenie trasy 99 z Vysehradskej ku krizovatke pri Lidli, tak to je max 300 metrov. Ak myslis predlzenie casu, tak je to max 1 min pre 93, ale priblizne o rovnaky cas sa skrati 99 ak este zoberiem do uvahy, ze sa usetri cas pri prestupovani, kedze sa to bude dotykat menej ludi (iba zastavka Luky V); tak je to este vyhodnejsie. ?
Čo je to za haluz v tých CP l. 83? Konkrétne zastávky Lipského a Mokrohájska v smere do Petržalky sú obe v tej istej minúte (10 min. od začiatočnej zastávky). Bude sa sice obchádzať STK, ale bude to naozaj také rýchle? V súčasnosti sú to 4 minúty ...
Mozno to tu uz niekto spominal, neviem, mozno to nie je to spravne diskusne forum, a mozno to uz nikoho nezaujima:
V oblasti Bzovicka, Antolska, Lucanka, Znievska celkom urcite skolabuje spojenie na nosnu linku 93 (ktorej zmenena trasa nahradi skratenie linky 94, povodne isla az na Vysehradsku ). Interval linky 98 v rannej spicke 8 minut, interval linky 99 v rannej spicke 7,5 minut. Linka 95 ide uplne mimo, linka 92 s intervalmi 20 minut taktiez uplne mimo. Nie je mozne, aby dva spoje zabezpecili to mnozstvo ludi. Linka 59 je zatial s otaznikom.
Uplne jednoduche a elegantne riesenie:
Zmenit trasu linky 93 na: Vysehradska, Lucanka, Znievska, Budatinska ...
Zmenit trasu linky 99 na: Budatinska, Luky V, Vysehradska, Lubovnianska, Antolska
Smer Lucanka, Znievska, Budatinska je urcite vytazenejsi a teda dolezitejsi ako obluk Budatinska, Luky V, Vysehradska, a v podstate ide len o jedinu zastavku Luky V.
Snad si to precita niekto kompetentny a pouvazuje.
Nechám to tak, šak 59 aj tak nejazdím... Takže ďalšia linka v Petržke, ktorá ostala v pôvodnom rozsahu, lan sa zredukovali spoje, neviem aký ma význam aby šla až do lesa na Antolskú...
nie, otazka predsa stoji aka je nevyhoda 15m SU15 oproti 18m klbakom s nizsim poctom miest? tak aka "kapacita vozidiel"? mna naozaj napada jedine to odbocovanie do zakruty (ak je toto problem chapem nasadenie klbakov na trasach s mensimi zakrutami), inak ma bezklbove vozidlo vyhodu kratsej dlzky a vacsej/rovnakej kapacity a pravdepodobne nizsej ceny tak co je na SU15 zle oproti 18m klbakom?
Jak to že sa nemenila? ?
Ten CP musí byť hovadina...
na www.dpb.sk je linka 59 na napísená v trase:
Rača - NA PANTOCH, Rybničná, Púchovská, Račianska, ŽST Vinohrady, Račianske mýto, Mýtna, Staromestská, Nový most, Panónska cesta, ŽST Petržalka, Smoleniecká, Budatínska, Petržalka - HOLÍČSKA a späť
a napravo je napísané, že pracovné dni: školské spoje.
Ale zas napríklad na linku 93 by v pohode stačili aj SU15..(takmer "rovná" trasa)
ďalším faktorom je ale cena..Vie niekto koľko stojí SU18? Pre porovnanie..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tomi
http://infobus.com.pl/text.php?id=3921
Zaujímavý článok je aj tento:
http://infobus.com.pl/text.php?id=335
Zistil som cenu len Solarisu Urbino 10 - 625 000 zlotych (cca. 150 000 EUR).