Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
hoppusmark: Celá veda o rušení 32 spočíva v tom, že vidíme ako neefektívne zachádzanie autobusov na Dlhé Diely, kde bude trolejové vedenie. Preto som ja vlastne navrhol dve možnosti. Buď ju nechať tak ako je a nasadiť tam duobusy, alebo teda upraviť nejak trasu tak, aby tá linka nemusela chodiť zbytočne na Dlhé Diely. (teda zmena 29, avšak neskôr sa ukázala ako nevhodná).
Reakcia na: hoppusmark #48138:
Tak to potom mohla kludne ostat aj bývalá L54...
Ad označovanie liniek typu 92+192:

Cieľom nového linkovania(aspoň dúfam) bolo zjednodušiť a sprehľadniť trasy liniek.
Ja osobne považujem označovanie 92+192 za príliš zložité, vznikli by vlastne ďalšie linky navyše. Nehovoriac o tom že ak by bola napr. 277, tak to už má číslovanie ako trolejbus.

Podľa mňa najlepšie je označenie písmenami A, B (príp.C), vo Viedni asi vedia prečo to tak majú ?
Skúsim príklad: linka 80...Písmeno A by označovalo vždy DLHŠIU trasu, písmenko B vždy tú KRATŠIU.
Takže:
80a Kollárovo Nám.- Kopčany
80b Kollárovo nám.- Kúp. Matador.

Alebo:

92a: Dolnozemská- Volkswagen
92b: Nám. Hraničiarov- Patrónka

A stačí dať len poznámku do CP tejto linky, že "a" je tá dlhšia, "b" tá kratšia.
Nemusí sa vyrábať a vylepovať ďalší CP pre tú druhú linku.


Ani mýliť verejnosť(čiže napr. ja:-), ktorá už vie že 80 bude chodiť striedavo do Kopčian a ku Kúp. Matador. A neobjaví sa naraz niekoľko nových liniek ako 180, 192, 2... )

Vopred ďakujem za prečítanie mojich príspevkov, dúfam že som nikoho neurazil len som sa snažil vysvetliť moje zmýšľanie čo sa týka MHD.. ?
Pokračovanie ?:

Bol tu spomenutý príklad linky 78 ako linky odvšadiaľ všade...
Táto linka síce ide cez celé mesto..Lenže netreba zabúdať, že túto linku nevyužívajú iba ľudia, ktorí cestujú z Petržalky do Vrakune(resp. Dolné Hony), ale aj takí, ktorí cestujú napr. z Malej Scény na Trnavské Mýto...Alebo z Vrakune na Trnavské mýto...
Pýtam sa, ako by sa ľudia z Vrakune dostali na Trnavské mýto, keby išla 78 priamo, napr. cez Apollo alebo Prístavný most???
Aká linka by tvorila priečne spojenie cez Karadžičovu???

Podľa mňa by sme sa nemali držať iba toho, porušiť všetky linky odvšadiaľ všade, mali by tu byť linky všetkých druhov: nosné, pozdížne, priečne!!!, priame, doplnkové atď.

K linke 29: Prečo by sme mali obyvateľom Devína znepríjemňovať cestu do centra zachádzkou na Riviéru???
Totálne nelogické..
A prečo nemôžu ísť po nábreží popri električkách aj 2 autobusy? Napr. 29 z Devína alebo 214 z Dlhých Dielov? A hlavne keď vieme, že električky to nezvládajú kapacitne(v špičke) a ledva sa tam narvú ľudia z Dúbravky+ Karlovky???

Podľa mňa dať 214 v špičke až pod Nový Most je super nápad, v sedle sa kľudne môže prestupovať kedže nie je v elinách taký nátresk.

Alebo Lamač, 30 by som nerušil, ako tu už bolo spomenuté, je tu aj zachádzanie na Segnáre a nestačila by kapacita.

Ja si myslím, že po spustení nového linkovania 5.9. už budú trasy autobusov v celej BA viacmenej vyriešené(max. s malými zmenami v budúcnosti).. Tak si prosím vás nerušme aj to čo je dobré.
Reakcia na: Beus #48135:
SU 15 CNG sa mi nezda nejako lenivsi. Je o dost tichsi ako diesel a usporiadanie sedadiel je trosku ine aj medzi prednymi a strednymi dverami. Navyse, ma vacsiu cast nizkej podlahy.
Andy, InTony, 81-71: Nedá mi nezareagovať na vašu diskusiu ohľadne rozkúskovania linky 32. Prečo by sa mala 32 zmeniť len na základe tvrdenia, že nechceme mať linky odvšadiaľ všade??? Linka 32 nie je krátka linka, to je pravda, lenže je to linka, ktorá spája určité dôležité body v meste, prestupné uzly...
Kramáre, Hl.st., Patrónka..
Jasné že linka odvšiadiaľ všade nie je dobré riešenie, ale dobrým riešením nie je ani linka ODNIKADIAĽ NIKAM!
Aj v Petržalke sa linky skrátili, ale KAŽDÁ LINKA SPÁJA NEJAKÉ DôLEŽITÉ BODY! Dokonca aj linka 99, ktorá je iba lokálna.
V Petržalke bude možnosť dostať sa napr. do centra alebo do petržalskej nemocnice Antolská max. s jedným prestupom...
Obyvatelia Petržalky patria do nemocnice Antolská, obyvatelia DD zas na Kramáre... Preto by tam mali mať obyvatelia DD na Kramáre dobrý prístup, takisto ako Petržalčania na Antoslkú...To bol príklad.
A za to, že niektorí obyvatelia Petržalky nemajú na Antolskú priame spojenie, nemôžu mať ani Dlhé Diely priame spojenie na Kramáre??? TO JE OBYČAJNÁ ZÁVISŤ...
?
Reakcia na: fobust #48076:
A ten strasny prejazdovy profil v oblukoch... na tu sirku sa ani KT8 nechyta 🙂 Ved su to v podstate len dvojnapravaky s ultra kratkym rozvorom, dlhymi neskosenymi prevismi, pospajane zavesenymi priechodzimi medzikusmi 🙂 A co sa tyka interieru...tiez mi prislo z tej fotky troska divne, ako si tam sadnu dvaja oproti sebe nad podvozkom (este budu natoceni voci sedadlu) 🙂

Re #48014 Tomi: Solaris Urbino 15 CNG sa naozaj nachadza (a jazdi) v KE, viezol som sa nim 🙂 Normalny Solaris U15, len s trochu inak riesenym interierom (kvoli zastavbe CNG motora) a na prvy dojem mozno trocha lenivsi, s divnym spravanim prevodovky, ale to mohlo byt aj technikou jazdy vodica.
Inak, motivaciou vyrobcu pre ich vyvoj bolo prave ich potencialne umiestnenie v BA, kedze je siroko-daleko zname, ze BA bude chciet nove vozidla, a ze bude chciet len CNG vozidla. Bohuzial, BA sa zatial tvari, akoby tento vyrobca ani neexistoval...uvidime... ja osobne by som Solarisy v BA velmi privital, otazne je, ako sa k tomu postavia kompetentni...
Reakcia na: KLF #48132:
Ber to ako druh argumentačných a štylistických cvičení. ?
Reakcia na: 81-71 #48127:
Čo je na uvedenom spojení hubu? V súčasnosti je najrýchlejšie spojenie Malý Draždiak - Hlavná stanica:
198 + 93 (22 min., vrátane 2 min. prestup)
198 + 74 (23 min., vrátane 1 min. prestup)
až potom je:
198 + 81 (25 min., vrátane 1 min. prestup)

Cesta Kuklovská - Nemocnica Kramáre trvá teraz 17 min, s prestupmi cez mesto je to od 38 minút vyššie.
Reakcia na: 81-71 #48127:
Alebo v úplne najhoršom prípade keby sa ti to málilo tak pešo na zastávku Dostihová dráha (83) a na Dvoroch na 93. To je pešo tak do 5 minút. ?
Reakcia na: 81-71 #48127:
To vôbec nie je o hubu! Veď nastúpim na 98, zveziem sa na Prístavný most a tam priamo na zastávke prestúpim na 74. Alebo na Bajkalskú, prejdem asi 10 metrov a na 61, ani cez cestu nemusíš ísť. A nebude to ani trvať dlhšie ako teraz 198 + 81. Ak sa ti nechce cez Prístavný most, choď 98 na Smolenickú, prejdi cez prechod a na 93. Ak bývaš niekde tam na Kutlíkovej tak pešou chôdzou spravíš dokopy maximálne 50 metrov (a z toho 35 kým prejdeš z baraku na 98...). ?
Reakcia na: 81-71 #48127:
ale čoo, ale hovoríš aby šli až do centra a z centra zas na Kramáre alebo na HS, obklukou tak ako 98+74 alebo 98+61
Reakcia na: 81-71 #48124:
z trolíkov z Dlháčov bude prestup cez cestu ako je to s 33. Tak potom nieje problém nastúpiť na zast. Malý draždiak na 98 na vystúpiť na z. Smolenická, prejsť cez cestu na za. Smolenická a tam ti ide hneď 93.
Reakcia na: El Sergio #48126:
To je ale dost o hubu, ani ja som nepísal, aby obyvatelia DD chodili elinou do Dubravky a odtial 83 do Ovsišta
Reakcia na: 81-71 #48121:
98 + 74 napríklad, alebo aj 98 + 61 na Bajkalskej.
Re #48122 Andy, Re #48123 inTony: Vôbec v lese bývať nemusí, sú tam asi tri alebo štyri paneláky, ulica Kutlíkova, dva sú dokonca priamo pri zastávke Malý Draždiak. ?
Reakcia na: inTony #48123:
To možem potom povedat, že načo trolíky na DD ked možeš ist pešo ku eline a hned maš o jeden prestup menej ?
Reakcia na: inTony #48123:
Si OK ? To sa mam taký kus trieskat pešo ? Stačí, že musím prestupit 2 x !
Reakcia na: 81-71 #48121:
Andy má pravdu, musel by si bývať v lese ? ? ? A aj tak nie ? 98+93 s prestupom cez cestu na zast. Smolenická, je spojenie na Hlavnú stanicu takže zas nemáš pravdu
Reakcia na: 81-71 #48121:
Ty bývaš v lese? Alebo som si tam nevšimol nejakú budovu? 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.