Petert, S499..: Podľa mňa vodič by sa mal starať hlavne o bezpečnú jazdu, nemal by byť zaťažovaný ešte tým aby sa staral o autobus, teda napr. ho upratoval, mydlil okna a pod..Toto všetko by mal zabezpečiť DPB!!!!A nie že MAL BY, ale MUSÍ!!!! Je to jeho povinnosť...A voziť ľudí v takom buse je už životu nebezpečné(napr. bezpečná jazda sa s tým dá už spraviť asi len ťažko, potom to neexistujúce vetranie atď..)
Takže hádať sa o tom či mal vodič spraviť to alebo tamto je podľa mňa zbytočné..V prvom rade to mal spraviť DPB....
A HLAVNE, NAMIESTO TOHO IK280 UŽ MAL JAZDIŤ DÁVNO KLIMATIZOVANÝ AUTOBUS!!!! A nielen na miesto tohto jedného Ikarusu, ale namiesto všetkých Ikarusov 28.., všetkých karos a ostatných šrotov v BA....
Takže hádať sa o tom či mal vodič spraviť to alebo tamto je podľa mňa zbytočné..V prvom rade to mal spraviť DPB....
A HLAVNE, NAMIESTO TOHO IK280 UŽ MAL JAZDIŤ DÁVNO KLIMATIZOVANÝ AUTOBUS!!!! A nielen na miesto tohto jedného Ikarusu, ale namiesto všetkých Ikarusov 28.., všetkých karos a ostatných šrotov v BA....
fobust
Ja, ako vodic by som minimalne napisal zavadu do knihy vozidla, kde by som popsal nefunkcne posuvne vetraky na oknach, ktore su zaseknute. Samozrejme ze by som mal o tom kopec reci a dlhu prednasku na vypravni a tak. ? Je mi jasne ze s pravedpodobnostou bliziacou sa k sto percentam by s tym nic nespravili, tak by som, pokial by to bol moj prideleny voz, tie okna (tie listy) sam aspon osetril mydlom a vodou a pokusil sa aby sa dali otvorit. Vhodne mydielko budem mat zadarmo od WGS. ? Kolko chcem. ? Pokial vsak budem vodic typu "kaslem na substrat" ? , tak mi to bude sumafuk, ze sa tam niekto vzadu dusi a odpadava, ja si dam dopredu ventilatorcek a nech tam pre mna za mna aj pokapu. ☠ Uz chapes, preco by som nemohol ist robit vodica do DPB. ?