Zakladom je vlastne zaviest nosne linky, ktore budu premavat pomerne casto (podla toho v akej oblasti). Malo by sa odstranit sucasne prepletanie liniek v spicke napriklad na zastavke Hrobakova. Toto spomaluje cestovanie v Petrzalke. Pre napriklad invalidov alebo mamicky s kocikom bude k dispozicii linka 99 ktora ich dovezie na najvyznamnejsie a najdolezitejsie miesta v Petrzalke. Ludia sa za viac-menej rovnaky cas dostanu s prestupom do svojho ciela a ty co cestuju na male vzdialenosti tak im pojde castejsie bus ako teraz. Vsetky zastavky v Petrzalke zostanu obsluhovane (rusi sa obratisko na Prokofievovej a zastavky L82 na Viedenskej). Napriklad popularna a vytazena L50 bude obsluhovana klbovymi autobusmi. Treba spomenut ze tento system je vysledkom dlhodobych skusok a analyz vytazenosti na linkach. Vsak kvoli tomu bolo v busoch (1802,1803 a este daky kratky Ikarus) nainstalovane vaziace zariadenie vytazenosti. Prihliadalo sa aj na diplomove prace vysokoskolskych studentov(nie som celkom isty).
Peťo
zvyčajne autobus SOR B9.5 #3507.Raz keď som sa s ňou vracal z konečnej Lesopark,za zástavkou Bukva /tam kde sa autobus otáča smerom naspäť /si veľmi ,,inteligentný,, vodič
zaparkoval svoju Škodu Favorit na cestu v smere do centra/po teraz rozkopanej ceste/na skoro stred cesty.Asi si mysľel že sa tam žiadné auto nemá čo robiť ,,veď ako by sa tam napokon
dostalo keď cesta z centra je rozkopaná a neprejazdná,na Kolibe je rampa.Keď sa autobus chcel otočiť, jednoducho nemal
ako.Vodič autobusu vypol motor a otvoril predné dvere sadol si na obruvník.Po chvíľi premýšlania sa zobral a podišiel k tomu autu pri ktorom sa len rozčuloval a nadával.Po chvíľi státia /asi 20 minút vodiča niečo napadlo.Vošiel do autobusu,zapol motor a cúval smerom naspäť ku zástavke Bukva.Nacúval s autobusom smerom na Kačín.Potom už len išiel do protismeru cez zástavku
Bukva a napojil sa na svoju trasu.Na kolibu prišiel namiesto CCA 18:40-18:45 o 19:04. ?