Deti, deti Len sa tu objavi niekto s dievcenskym menom, a uz ju hned vsetci poznaju (pripadne by chceli)
Tina: Neboj, ja Ta nepoznam (hoci som Ta uz mozno niekedy viezol)
presne tak prestupna tarifa. Tu si mozes vydychnut, ze ked ta jeden spoj nedoveze tam kam chces tak ta tam doveze iny na ktory zas az tak dlho necakas. Lenze v mnohych inych mestach prestupnu tarifu nemaju a linka chodi v 30 az 60 minutovych intervaloch. A cakaj potom na dalsi spoj. Ale ludia su zvyknuti a toto je naozaj iba rozmazlanost blavakov. Mam svoje skusenosti z Trencin city, kde to stoji fuckt za prd. Na niektorych linkach nieje vobec vinimocne 10 az 30 minutove meskanie. Ale na druhu stranu musim ich tam pochvalit bo uz tam jazdi prvy autobus s digitalnymy transparentami. ?
Hm, keď som ja chodieval do oblasti Prievozu z Petržalky do Prievozu, tiež tam ešte žiadna 86 nechodila, len 34 ... a ľudia to dokázali prežiť ... a muselo sa prestupovať.
Ako už SWTC písal, nie je dôvod, aby cez tunel chodila aj nákladná doprava, pre tú naďalej zostane trať cez Prístavný most. Čiže toto riešenie by skôr dávala priestor pre rast nákladnej dopravy pri súčasnom zvyšovaní výkonov v osobnej doprave.
Re #46414 Sommelier: Nie, do areálu letiska (ale len do technologických priestorov, nie do priestorov pre cestujúcich) vedie len jedna vlečka od trate 131. Vlečka z vajnorskej stanice bola zrušená tesne po dostavbe južnej vlečky, predpokladám, že najmä kvôli úrovňovému križovaniu s Cestou na Senec.
Re #46414 yale: A chceme mať ako definitívne riešenie také riešenie, ktoré bude frekvenciou zastávok a trasovaním dimenzované na prímestskú a diaľkovú dopravu? Nebude potom treba ešte vybudovať ďalší systém na uspokojenie vnútromestských dopravných požiadaviek? Toto sú zatiaľ len rečnícke otázky bez odpovedí, pretože som nevidel žiadne konkrétne údaje, podľa ktorých by som mohol posudzovať, len PR článok v Trende ... Medzi nami, ak by projekt obsahoval štvorkoľajný (alebo aspoň trojkoľajný) tunel pod Dunajom (2 + 2 resp 2 + 1 - mestská + diaľková doprava), hneď by som ten projekt bral. Najmä ak by naozaj EÚ pokryla 85% nákladov - to by sme museli doplatiť pri mestskom variante len 2,55 mld Sk ...
Re #46425 Andy: A to ešte pri prestupovaní z autobusu na autobus odpadá oproti metru fáranie minimálne v CMO
tak, tak, pravdu mas. Ide len a len o to, ze ludia si budu musiet zvyknut na nove sposoby cestovania ci uz do skoly, alebo do zamestnania, ako doteraz. Mame predsa prestupnu tarifu. ?
Zaujímavé, že pri laickej predstave metra nikomu nevadí, že by musel prestupovať ešte viac, ale keď sa ide zmeniť sieť autobusov na nosný spôsob, tak už každý kričí..
No toto bude velmi dlho trvat, kym spohodlneli blavaci naucia, ze uz im bus nejde priamo od domu az k robote/skole /samozrejme raz za cas/... V kazdom inom meste sa prestupuje uplne bezne a nikto nic nenamieta. Siet nosnych liniek s hustymi intervalmi je ovela vyhodnejsia! Ovela menej casu stravite vyckavanim na zastavke a hlavne si netreba pamatat cestovny poriadok!!!
Tina pocuj. Tusim ta aj poznam. Pojdes 208 na zastavku Marianum (pri krizovatke s Kosickou) a tam prejdes cez cestu a z tade pojde 68 cez most Apollo do Petrzalky. Bude stat aj na Hrobakovej. Ak byvas hlbsie v Prievoze tak na 66 a na Mierovej prestupis na 208. Ale dokopy Ti cesta potrva asi tak ako 86.
Moze mi niekto poradit ako budem chodit do skoly?? Pretoze ako som sa dozvedela tak 86 uz nebude chodit! Tak chapete, chodi tu uz niekolko rokov a ja bez problemov, a bez prestupovania som cestovala z Prievozu do Petrzalky (Hrobakova) a teraz? Ked sa to zmeni? Ako mam zistit ako presne budu premavat linky? Pretoze ani v jednej nieje zastavka Hrobakova a ani moja zastavka tak ja neviem!!! ?
1. Kde si nabral, že 94 bude stáť iba na niektorých zastávkach? Čo to majú všetci za vidiny? Minule sa tu diskutovalo o tom, že expresné linky sa práve snažia rušiť, lebo sú ekonomicky neefektívne.
2. Čo je na tom, že sa budú stretávať dve vozidlá za sebou? Prečo to niekomu vadí? Prečo chce každý mať za každú cenu za sebou vozidlá iného čísla linky?
ved sa pozri ako bude chodit 94...bude stat pri carrefoure na panonskej a potom az pod mostomtakze ja do nej mozem akurat tak naskocit za jazdy ..93 pojde tak isto. Este by som mohla ist na zosku z halovej 83 lenze ani ta uz tadial nepojde .zrusia aj 81 a zostane mi akurat 84...fajn a dajme tomu ze niektore autobusy budu chodit s trojminutovym interavalom..ako slubuju, lenze naco ? jeden sa zdrzi na semafore a dalsi ho dobehne.dopadne to tak ze na jednej zastavke budu v rovnakom case dve rovnake linky v rovnakom case a dalsie tri budu musiet pockat kym sa pohnu dalej zaujimavo to bude vyzerat aj na krizovatkach...hm uz sa tesiiim ...ako sa da spisat nejaka peticia ? za kym treba ist ?
Sa mi moc nezdá dávať to dokopy... Veď v projekte električky ide o to, aby každé dve minúty chodilo niečo, čo bude stáť každých 500 metrov a bude to zvážať ľudí po sídlisku každú chvíľu, nie? A ten vlak, to ide skôr o to, aby sa vlak z Predmestia do Petržalky nemusel trepať cez celé mesto.. Neviem si celkom predstaviť súžitie električky idúcej max. 59 km/h v intervale 2 minúty s nejakými ICčkami, CATmi a podobnými vecami rýchlosťou 140 km/h Viem si tam predstaviť nejaký S-bahn v intervale 10 minút, ale to je predsa niečo úplne iné ako to, čo má robiť električka...
presne tak, Teme raf.
Napriek tomu si myslim, ze schopnost spolupracovat je na nulovej urovni, lebo ide o korytka. A potom model MHD a ZSSK je daleko ako dolet slovenskeho kozmonauta na Mars. Ved sa nevedia dohodnut zo SADkami.... ? Manana
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tr3mp