voxo: presne tak, nové linkovanie v Petržalke treba, nevidím však dôvod na obmedzovanie liniek vo zvyšku mesta..
Všeobecne, v BA absolutne nie je priestor na akékoľvek zníženie výkonov, lebo cestujúcich je dosť ?
k Petržalke...Zlepšiť sa to príliš bezlepší pokiaľ nebudú nové busy ?
Všeobecne, v BA absolutne nie je priestor na akékoľvek zníženie výkonov, lebo cestujúcich je dosť ?
k Petržalke...Zlepšiť sa to príliš bezlepší pokiaľ nebudú nové busy ?
Beus
milannco: s malymi zmenami: MC velkymi, a cielova zastavka malymi, a medzi MC a sidliskom pomlcka, kedze lomitko sa pouziva na oddelenie MC od cielovej zastavky. Cize na prednych transparentoch asi nejak takto:
Vrchny riadok: PETRZALKA - Stary Haj
Spodny riadok: Dudova
Otazne je, ci sa taky (vrchny riadok) dlhy napis vojde na transparent, ale na siroke autobusacke sa snad zmesti. Bocne transparenty tak, ako je to uz teraz u elektriciek - MC / ciel, napr.: PETRZALKA / Dudova.
V pripade Ovsista vpredu len PETRZALKA, dole Ovsiste, a na boku PETRZALKA / Ovsiste, kedze tam nie je ziadna vyznamnejsia ulica, ktora je cielovou zastavkou.
Samozrejme ze nazov sidliska by sa pouzil len tam, kde je dostatocne zauzivany a znamy, inde len MC a cielova zastavka. Problemy by mohli nastat v MC Nove Mesto, ktora je obrovska, tam by som (podla uvazenia) vo vela pripadoch nazov Nove Mesto vypustil, a dal tam len napr. KOLIBA a pod. A zasa napr. na 50-ku by som dal NOVE MESTO / OD Slimak, prip. NOVE MESTO - Kukucinova / OD Slimak.
Pri cieloch v centre by sa Stare Mesto vypustalo standardne, bol by len ciel (SAFARIKOVO NAM.), tak ako dnes.
Spodny riadok na bocnych transparentoch by som vyuzil tak, ako kedysi uz vyuzity bol - na listovanie vyznamnejsich nacestnych zastavok/bodov, samozrejme len tych, ktore este len budu nasledovat, nie tych, ktore uz voz presiel. Slovicko "cez" by sa mohlo vypustit, len by sa tam postupne dookola listovali ciele, ktorych zoznam by sa pocas trasy menil.
Nebrat ako dogmu, len ako RFC (Request for Comments)