Ja som sa zamyslel nad tým ospevovaným električkovým linkovaním a zistil som, že na všetkých radiálach sa zmenšuje počet vlakov za hodinu nasledovne
Údaje v poradí zastávka: sedlo - súčasnosť/budúcnosť//víkend - súčasnosť / budúcnosť
Karloveská radiála:
Pri kríži: 15/15//15/12
Karlova Ves: 25/22,5//15/12
Račianska radiála:
Komisárky: 15/15//9/8
ŽST Vinohrady: 15/15 // 9/8
Vajnorská radiála:
Zlaté Piesky: 10/ 7, 5 // 6/4
Zátišie: 15/15 // 9/8
Ružinovská radiála:
Astronomická: 15/15 // 9/8
Hlavná stanica : 20/15 // 12/8
Čo tým chcem povedať? To, že audit konštatuje citujem ,,K týmto pripomienkam sa naviac pripojili pripomienky na nedostatočnú kapacitu na Vajnorskej radiále - POLUS CITY CENTER (najmä v sedle a dňoch pracovného voľna a pracovného pokoja) znásobené otvorením ďalších obchodných aktivít v tejto oblasti (HYPERMAKETU TESCO a rozšírenie nákupného strediska SHOPPING PARK SORAVIA v oblasti Zlaté piesky). Predmetom ďalších pripomienok sú dlhé linkové intervaly v sedle a dňoch pracovného voľna a pracovného pokoja - sú to požiadavky smerované nie na prepravnú kapacitu, ale na kvalitu dopravy."
Pritom ako je vidno sa de facto počet vlakov na všetkých radiálach sa za hodinu oproti súčasnosti znížil. Pýtam sa teda, prečo je riešenie vlastne proti výsledkom auditu. Pričom keby som bral na porovnanie počet vlakov za hodinu do užšieho centra dopadlo by porovnanie ešte horšie.
Údaje v poradí zastávka: sedlo - súčasnosť/budúcnosť//víkend - súčasnosť / budúcnosť
Karloveská radiála:
Pri kríži: 15/15//15/12
Karlova Ves: 25/22,5//15/12
Račianska radiála:
Komisárky: 15/15//9/8
ŽST Vinohrady: 15/15 // 9/8
Vajnorská radiála:
Zlaté Piesky: 10/ 7, 5 // 6/4
Zátišie: 15/15 // 9/8
Ružinovská radiála:
Astronomická: 15/15 // 9/8
Hlavná stanica : 20/15 // 12/8
Čo tým chcem povedať? To, že audit konštatuje citujem ,,K týmto pripomienkam sa naviac pripojili pripomienky na nedostatočnú kapacitu na Vajnorskej radiále - POLUS CITY CENTER (najmä v sedle a dňoch pracovného voľna a pracovného pokoja) znásobené otvorením ďalších obchodných aktivít v tejto oblasti (HYPERMAKETU TESCO a rozšírenie nákupného strediska SHOPPING PARK SORAVIA v oblasti Zlaté piesky). Predmetom ďalších pripomienok sú dlhé linkové intervaly v sedle a dňoch pracovného voľna a pracovného pokoja - sú to požiadavky smerované nie na prepravnú kapacitu, ale na kvalitu dopravy."
Pritom ako je vidno sa de facto počet vlakov na všetkých radiálach sa za hodinu oproti súčasnosti znížil. Pýtam sa teda, prečo je riešenie vlastne proti výsledkom auditu. Pričom keby som bral na porovnanie počet vlakov za hodinu do užšieho centra dopadlo by porovnanie ešte horšie.
Kami
Na nemenovanej zastavke zastal solo bus na druhej pozicii. Klbak za nim vypustil ludi a cast sa presunula do sola. Vodic sola, s rukou pod bradou, pockal prebiehajucich, potom otvoril dvere dobiehajucim a nakoniec odchadzal pomaly s pohladom do spatneho ci niekto este nedobieha.
A vodic klbaku nasledne potiahol z tretej pozicie na zastavke na zaciatok a zobral este par ludi.