Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #45489:
Jaaj, tak to uz je ina vec - nuz uvidime, ci neprejde aj takato 66 🙂

Pokial viem, Viedensku chcu vsetci utlmit a navyse od konecnej 50ky (mozno sa vybuduje nova zastavka tesne na hrane Sadu) je to tam pekne blizko 🙂 No a pocas opravy Stareho mosta? Zatial tazko povedat 🙂
Reakcia na: d3k0 #45488:
Ad L66: Myslel som že by šla Záhradnícka - Bajkalská - Drieňová - Tomášikova - Prievoz. Nevšimol som si, že ide v súbehu s električkami aj po Ružinovskej.
A čo bude chodiť k Auparku (Sadu J. Kráľa), keď uzavrú Starý most. A som strašne zvedavý, kedy sa k návrhu vyjadrí aj Ľubo Roman, však k jeho krčmám nebude chodiť žiadny spoj!!! Čo si potom počne aj so svojou zastávkou Café Berlitz?!?! ? Aha, však on si priplatí pár drobných za jazdný pruh pre gumokoly na Starom moste.
Reakcia na: Valec #45487:
Mozno budu nejake linky na telefon a nejake drobne zmeny, ale hlavna bola prave Petrzalka.

66 az na Zahradnicku - nebol by to prilis dlhy subeh s elektrickami? A mal by vobec zmysel, ked tam bude jazdit aj klbova 50? 🙂
A ešte k tomu návrhu ma napadlo, či by nebolo vhodné v čase miletičkových ošialov, aby L66 premávala až na zastávku Záhradnícka? Berte to len ako otázku, vôbec tadiaľ necestujem, takže to tam nepoznám.

Inak bude meniť aj niečo ďaľšie, alebo optimalizácia liniek bola len petržalským problémom?
Reakcia na: Andy #45483:
Z DH na Ružovú dolinu by bola L201 a z hlavnej na Rajskú (predpokladám že po Karadžičovej) by bola predĺžená 210. L202 by nepremávala, príp. pre spokojnosť vlkov by premávala ako L201. ?
Ale počas krátkodobej výluky (víkendovej) by som také niečo nezavádzal, len v prípade dlhšej (mesačnej - Radlinského alebo až ročnej -Košická).
Reakcia na: enge2 #45484:
Ak budu schvalene, tak k terminu otvorenia mosta. A elektricky? Mozno uz k letnej vyluke Obchodnej a Kapucinskej 🙂
mna by skor zaujimalo, kedy asi prebehnu zmeny, hned po otvoreni mosta alebo je to este v dalekej buducnosti?? ?
Reakcia na: Valec #45481:
A ako by si potom odlíšil dve linky "201/202" ak by počas výluky jedna premávala z DH na Ružovú dolinu a druhá z Rajskej na Hlavnú stanicu? To by potom mohli značiť ako "201 AND 202" pre linku z DH na Miletičku a tá z Hlavnej stanice na Rajskú by bola "201 XOR 202". 🙂
Už to mám. Linku 13 by som zlúčil s L12 a preznačil na L1 s tým, že v úseku Nám. Ľ Štúra - Karlova Ves by premávala len v špičke.
Reakcia na: d3k0 #45475:
Pravdupoveidac nad víkendom som sa v rýchlosti nezamýšlal. Ale osobne si mylslím, že dve linky s 15-minútovým intevalom by neboli zlé. Mimochom v súčasnom návrhu by po zavedení električiek (a zrušení L95) nezostala na Romanovej žiadna linka, čo sa však dá vyriešit predĺžením napr. L83.
U električiek by som z historického hľadiska dal linke 13 číslo 1, linke 17 číslo 7. Trojka by mohla byť 3/8 ?, len pre dvanástku nič nemám.

Tak ma už dávnejšie napadlo, prečo sa pri výlukách nepoužíva označenie liniek ako 2/7, 3/8, 205/207...? Prípadne skrátenie oboch po určitú zastávku (napr. 8 Ružinov - Vazovova; 3 Vazovova - Rača) s tým, že v CP by sa uviedlo, že spoj pokračuje ďalej po trase linky x. Ľuďom by sa to tak neplietlo a DP by nemusel vymieňať tabuľky na označníkoch. ?
Reakcia na: galiyosha #45478:
Poznám tr3mpov návrh, páči sa mi, ale skús si v tomto návrhu očíslovať linky po rade a veľký rozdiel tam nebude.
Mne osobne sa to linkove vedenie autobusov paci viac ako ten navrh co prezentoval myslim, ze magistrat.
Reakcia na: S499.1023 #45477:
Azda máš pravdu a tomu návrhu nespravodlivo krivdím, určite je to nejaký krok vpred, ale v porovnaní napríklad s tr3mpovým návrhom (http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf) sa stále neviem zbaviť akéhosi "bordeloidného" pocitu. (Fakt je však aj to, že tr3mpov predpokladá vybudovanie prestupného uzla na Kamennom námestí, čo je bez vylúčenia IAD zo Štúrovej asi len ťažko realizovateľné.)
Reakcia na: galiyosha #45474:
Prečo? Však to je redukcia počtu liniek o polovicu.
Reakcia na: tomas1 #45472:
Ten pohľad nie je ekonomický ani minimálne, ten pohľad nie je veľmi veľmi hrubý ale úplne odcestný, ale zato sa odvážim tvrdiť, že preukazuje absenciu tých najzákladnejších predstáv o ekonomike, chýbajúce čo len patné predstavy o obsahu slov ako investície, odpisy, prevádzkový kapitál a podobne.
Predpokladáš, že ten iný dopravca tie "nové superúsporné vozidlá" bude mať zadarmo? Prečo si neobjednáte MHD v TT od iného dopravcu ako SAD TT? Možnop vám tam aj dve električkové linky vybuduje.
Môžeš doporučiť nejakého iného dopravcu, ktorý teraz vypradie odniekiaľ 100 autobusov, 250 električiek, 120 trolejbusov, nových, superúsporných a začne s nimi pravádzkovať v MHD lacnejšie ako DPB???
Reakcia na: Valec #45465:
Problem je v tom, ze pri viacerych linkach nezdvojnasobujes len spickovy interval, ale aj vikendovy interval... A ten uz potom taky pekny nemusi byt... Navyse tieto linky maju byt priprava na elektricku, ktora pojde na Safko. Cize teraz sice mozes z Romanovej zaviest jednu linku na Safko a druhu napr. na ASMN, ale v konecnom dosledku aj tak vyhladovo zostane len linka na Safko...
Reakcia na: S499.1023 #45468:
Autobusová časť sa páči aj mne, hoci ako obyvateľovi Lietavskej sa mi dopravná dostupnosť asi paradoxne mierne zhorší, ale tá električková, to mi na prvý pohľad pripadá len ako pokračovanie toho súčasného marazmu v bledomodrom, to nepotrebuje komentár... ? tr3mp, nevytiahneš svoju dogmu?
Reakcia na: tomas1 #45470:
A ako vystúpim z čohokoľvek iného ako z predmestského pantografu na žst. Modřice?
V KrPoli Dve linky z troch končia, jedna pokračuje do Břečkovíc. Takže je to to isté, ako je "dopravný terminál" napríklad Karlova Ves. Nikto samozrejme nebude brániť obyvateľom z okolia, aby pri príjazde od Vysočiny (trať 250 je jediná, z ktorej sa dá prísť na žst. KrPole) vystúpili na Nádraží KrPole ale nikto nezačne kvôli tomu zavádzať linku napríklad Nádraží KrPole-Břečkovice a všetci si na Jindřicha Dostála budú musieť počkať u Semilassa.
Este sa chcem blavakov opytat ci by nebolo lepsie si objednavat MHD aj od niekoho ineho ako DPB. Velmi velmi hrubym ekonomickym pohladom: mohlo by byt aj vyhodnejsie objednat si prepravu od firmy z novymi superuspornymi vozidlami ako liat diesel do starych vrakos. Urcite s tym uz niekto prisiel predomnou, chcem skor byt pouceny. ?
Reakcia na: tr3mp #45466:
?
Celkom zaujímavé. Čo som si to tak zbežne pozrel, tak trasy ktoré využívam najviac budú posilnené a pri troche zmeny návikov cestovania mi ani žiadny prestup nepribudne.
Som však zvedavý ako cestujúci pochopia takú linku 99 a ako dlho jej vydrží ten 6 min. interval. A čo bude premávať po Romanovej po zavedení električiek do Petržalky. Trošku ma tiež prekvapila L3, ktorá nebude zrejme zastavovať na Vazovovej, tým pádom sa zhorší prestup z autobusov pri cestovaní do/z Rače. Elektirčkové linky tiež nepripadajú byť pripravené na predĺženie do Petržalky. Celkovo však návrh vyzerá celkom sľubne. Ja osobne som spokojný. Detaily si ešte podrobnešie preštudujem.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.