Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fobust #44874:
A kedy to brúsili? Som tam včera išiel električkou a bol cítiť každý zvar.. 🙂
Reakcia na: Mikimaus #44872:

Ano, bursili miesta stykov jednotlivych kolajnic, kde po zvareni ostali nerovnosti. Ked robili prvu etapu od Racismyta po Vazovova Strasse, tak to nespravili. Este dnes to tam duni...
S499.1023: mas na mysli tu pokrokovu (polo)automatiku, ktora vdaka svojej -nazvime to spolahlivosti- zapricinila vznik typu 8Tr? Mozne to samozrejme je, ale moc tomu neverim. To by snad potom sudruhovia zakupili trombelus Made in Suise, alebo nie?
Dnes som si vsimol ,ze vnutorny BUSE ,ten co sa mu nadava teplomer, ukazoval niektore nazvy zastavok aj v anglictine a nemcine ? P.S. Ten prerobeny usek na Radlinskeho aj brusili? ?
Reakcia na: BigMac #44869:
? ☺ ? a teraz prosím pekne po slovensky... aby sme aj my homo substráti rozumeli... ?
S499.1023: nic som netestoval, ale tesne predtym ako to prdlo sa baron Cicik von Nosyslawitz vracal smerom opacnym z Probefartu 🙂
Damy a pani, dobry den! Pre vasu informaciu: Elektrickova doprava do Karolovej Dediny je z dovodu poprostitutkovaneho napajania trakcnej siete silno vaginalizovana, co prave riesia penisy paroidne. Ze by dosledky pravidelnych revizii a preventivnej udrzby, pre ktore nemoze fungovat plnohodnotna nocna doprava v elektrickej trakcii.
Reakcia na: BigMac #44866:
Na plechovkáreň zabudnime. A čo takto tá rozjazdová poloautomatika? Mám taký nejaký pocit, že čosi veľa podobného potom v 7Tr bouo...
Lebo otázku si môžeme aj opačne položiť - ak sme boli po všetkých stránkach lepší, načo by sme takú makarónsku škatuľu kupovaui?
Reakcia na: BigMac #44865:
Priznaj sa, že si zase testoval, čo arovodný dispečing znesie:-P?
S499.1023: dajme tomu, ze Alfa bola nova. Len komu by to tu naco bolo? Co v rovnakom obdobi ponukali domaci producenti? Tatra Tatru 400/I s vyzbrojou CKD, namiesto pragoviek sa dodavali francuzske Vetry taktiez z elektrikou CKD a Skodovka mala bohvie kolku seriu 3Tr a malovala na vykresy 6Tr. Kde by sa dali vyuzit vysledky spätneho inzinierstva 3napravoveho tuheho vozidla 11 ci 12 metrov dlheho? Rozmyslaj, si na tahu, mozno sa k comusi aj dopracujeme 🙂
Tak a hned z rana stojime s elektrickami. Vypadok napajani v Karlovej Vsi, pri tuneli odklon veliky, v Karlsdorfe ani koleso, v Dubravke 7783+84 zakuklena do 1/5 caka na obnovenie dodavky 22kV do meniarne. Zhanaju sa autobusy, zatial mame 4.
Amos: fiha, aj odbornikom na mestsky mobiliar sa stavas? A to hned po jedinom prispevku na toto DF... Alebo to si sa zas len pytal opytovacou vetou s bodkou na konci?
Reakcia na: BigMac #44860:
To sa ale týka tých OMS a Fiatov. Alfa bola snáď nová.
Reakcia na: fobust #44859:
Ak bolo spätné inžinierstvo, tak treba ísť do oblastného archívu a rýpať sa. Ono v tých archívoch toho je hodne.
Reakcia na: BigMac #44854:
Nie, sú od firmy JCDecaux ale iného typu. Majú polvalcoú strechu a nemajú osvetlenie okrem toho čo dá reklamná vitrína.
Fobust: blbost! Ved to boli koristne vozy, vyrobene 1940, dovlecene nikto nevie kedy a v Skode Plzen obnovovane tak, aby sa dalo zacat jazdit skor, ako dostavaju rychlodrahu. Ziadne spätne inzinierstvo, koniec koncov naco aj, ked (dr.) Franta J. vsetko, co potreboval, kopiroval na drzovku uz leta pane 193x tak, aby v 1936 pavuky v Prahe jazdili. Dalsi dovod preco NIE: firmy ako Skoda, CKD a Sousedik mali vlastny vyvoj a dovolim si tvrdit, ze na vyssej urovni ako cesnakozruti a kecupopojedaci.
Reakcia na: BigMac #44847:

Zeby ten trolejbus ihned po dodani zacali studovat spominanou metodou spatneho inzinierstva? ? A papierovo ho vypravili par krat, aby to nebolo prilis okate. Navyse, vyradili ho iba 4 roky po dodani, to samo o sebe nesvedci nic dobre. Vsak nejaku tu nehodicku mozeme vymysliet... Netusim. Ale to uz vtedy boli take praktiky a najma s talianskom? Hmmm... ? A fotky sa urcite porobili, len zrejme budu nedostupne tak ako ti, ktory ich fotili. Ale lezia niekde v sufliku a nikto o nich nevie. Ono minuly rezim nebol taky a ked bolo nieco predmetom statneho tajomstva, tak si o tom ani nevedel, nie to este videl fotky. Vtedy boli ine veci. Nas sused vyfotil vykolajeny vlak a potom zavolal policiu. Doma si dal druhy film a policajt mu ho vytiahol, ze to sa nema fotit. Ale on netusil ze jeden vyfoteny ma uz doma.... ? Aj mi sused vravel ake to bolo... Som rad ze tie casy su nenavratne prec. Teda dufam.... ❗
Reakcia na: Andy #44853:

To si vsimnu asi az po tom, ked im MGcko vyskoci zo skrine von. Alebo zacne dymit ako na tej suprave, kde to operativne pri Poluse hasili. ? Alebo sa nestane nic a bude to takto premavat do dalsej VP, co moze byt dost dlho na to, aby tato elektricka zneprijemnovala cestoavnie substratu a pravidelne ich privadzala do sialenstva, az sa jej to podari a niekto, kto do nej nastupil este celkom OK vystupi uplne KO. (knocked out) ❗
Reakcia na: S499.1023 #44840:

Tiez si to myslim, vsak okukat nezaskodi, aj ked nie som presvedceny ze taliani boli v tej dobe nejako prevratne pred nami, aj v konstrukcii trolejbusov. Ale jeden nikdy nevie a opatrnost je ctnost, tak reku objedname si jeden kus a ak tam nebude nic prevratne, tak ho zosrotujeme. Zeby? ?
V Košiciach rachoty buchoty. Električky vykoľajene.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.