Reakcia na: tr3mp #44684:
OK, rozumieme si, ale prosím, spomen aj druhú stanu mince. My sa tu bavíme o trase B v Bratislave, ktorá mala ísť z Janíkovho Dvora cez Petržalku (Bratislava 5) cez centrum (Bratislava 1) až po Trnavské Mýto a vo výhľade až na letisko M.R. Štefánika (Bratislava 2).Ak sa to zráta, je to cca 290 000 a to etš nerátam centrum a Trnvské Mýto ako dôležité body na prestup z iných časti BA. Takže prosím, nerátaj len Petržalku, nie je to seriózne, takéto zavádzanie ?
AAA
Metro do Petržalky je strašne neefektívne. Ľudia by museli prísť autobusom k stanici, zísť eskalátorom, čakať (predpokladám, že víkendový interval by bol aj 10 min), 10 minuty by sa viezli, vystúpili by zase cez eskalátory na Šafárikovom nám. A vzhľadom k tomu čo som vyššie napísal si myslím, že minimálne obyvatelia Hájov by na metro zvysoka ... .
Trasa B Praha:Provnanie Černý most-Petržalka: Treba si uvedomiť, že je lacnejšie postaviť iba trať, ktorá je predĺžením systému, bez zázemia, zaškolenia, kúpy súprav teda toho, čo by bolo pre Petržalské metro nevyhnutné. Stanica Kolbenova mimochodom pôvodne mala slúžiť, hlavne zamestnancom ČKD, ktoré medzitým skrachovalo.