Reakcia na: milannco #44259:
Keby si na Zochovej čakal ďalej, uvedomil si si, že tá "o šesť minút skôr" idúca a-507 bola v skutočnosti len predsunutým spojom idúcim zo SAV, ako ostatne vždy v piatok a sobotu, a po nej by šla ešte ďalšia a-507 idúca na čas. Je prakticky nemožné, aby riadne nočáky šli zo stanice s predstihom, keďže výjazd riadi dispečer. So zvyškom príspevku súhlas.Ak už nie som úplne slepý, včera sa mi marilo, že palubák tradične meškajúcej a-90 ukazoval +3! Žeby konečne ľudia v DPB dostali rozum a začali meškania a náskoky označovať tak, ako to robí zvyšok sveta?
A ešte jedna otázka: Pred nejakými dvomi dňami som šiel zo školy d-5 (myslím, že to bola ex-Martini súprava) a zrazu sme len pred rozraďovacou výhybkou do tunela zastali. Pôvodne som si myslel, že čakáme na svetlá, zastali sme ale nejako skoro. Potom sa chvíľu nič nedialo, následne sa pokúsila vodička so súpravou pohnúť, pohli sme sa o kúsok a asi tresli magnetky, lebo súprava sa nalepila na koľajnice. Keď sa pokúsila pohnúť znova, stalo sa to isté. Tak potom ešte pár krát bezradne zapla/vypla reverz a následne začala čosi drmoliť do vysielačky, že je uväznená v električke ?, potom si asi uvedomila, že to je blbosť, tak vyhodila ľudí von a o pár minút na to odišla cez tunel ako služobná jazda do vozovne... Čo sa jej mohlo stať?
Inak kto drží rekord v počte nášľapov hore tunelom a aká je jeho hodnota? Ja som minule narátal 12...
fobust
Zaujimave. Takze si to mozem vzdialene predstavit ako 15 metrovy trojnapravovy bus, ktory ma za 3. napravou ihned klb a za nim vlecka s jednou (zrejme natacatelnou) napravou. Zaujimave riesenie, treba vidiet vykres. Ale co sa vkusu tyka, tak taky BN12 je vyslovene odporny autobus - teraz z estetickeho hladiska.