Niekto na vedeni DPB je asi presvedceny, ze ked neprsi tak nech aspon kvapka. To ,ze SOR bude narvany (pokial bude nahradzat vyradovane busy) a bude sa takto rapidne skracovat jeho zivotnost ich asi nezaujima. Bola by to sranda keby to kindervajco poslali ako nahradu hore k intrakom v mlynskej ? Buducnost je jasna buducnost je SOR ?
určite áno, aj keď iba 3x za noc - a z Hlavnej stanice ?
skôr by ma zaujímalo /keď už to bude prevádzkovať DPXY/ či bude celé zariadenie v rámci plynovej lobby poháňané CNG, či budú sedačky drevené, laminátové alebo čalúnené, či budú na každej sedačke dopytové tlačítka a či budú sedačky vybavené digitálnym transparentom zobrazujúcim linku a cieľ, tiež by ma zaujímalo, či bude vychádzať prípoj z linky 43 na sedačku; prípadne naopak. ?
no čo, tak dojde nehodovka (...a pohrebák). Na zem zaznačia sprejom miesto nehody, napíšu výkričník a číslo 10, nahodia lano a pôjde sa. Dovtedy bude samozrejme zabezpečená ND...
Mňa by skôr zaujímala kontrola tarifného nevybavenia vlčákoidných cestujúcich - ako budú rejžovia preskakovať zo sedačky na sedačku, a keď niekoho chytia, zakričia do strojovne: "zastav to, ideme dole!" ? ? ?
To mam pochopit tak, ze lanovku bude prevadzkovat DPB ? Na kazdej sedacke bude emblem DPB, hore bude vypravna a niekde v lese v strede bude stat dispecerska felda ???
Fasa, takže docestujem do poslednej dediny pred krajskou hranicou a pešo prejdem do prvej dediny za hranicou... To už začína pripomínať znepriatelené ázijské krajiny.
Mám pre pána Romana návrh. Pán Roman dohodnite sa s TT krajom. Ak sa to nepodarí nechajte si určiť na každej ceste hranicu kraja a presne tam zriaďte konečnú zastávku všetkých BA liniek. Že je to v poli? Nevadí! Linka za hranicu kraja nepôjde a to je hlavné.
Apropo pán Roman, aspoň v SME písali, sa rozhodol veľkodušne zveriť jeho slávnu lanovku DPB. Síce cestujúci a možno aj pár turistov by sa viac potešilo pár nízkopodlažným autobusom, no chlapec Roman si zrejme musí splniť dlhoročný sen. ? ?
Nevie niekto ako bude X50 odbočovať zo Svätoplukovej na Mlynské nivy? Napadá ma jediné - že otvoria tú bránu, kde vychádzala X50 počas tej dlhej výluky a teda že bude jazdiť cez autobusovú stanicu..
Inak v JCDecaux vitrínach nejak hromadne miznú tie informácie o symboloch... Čo je však zvláštne, nič namiesto toho papiera ako náhradu nedávajú.
Tak tak... Akoby sme sa nechceli poucit chybami inych. Hlavne ze kompetentny maju plne usta toho, ako treba verejnu osobnu dopravu podporovat, ale ich kroky su pravym opakom. Samozrejme, pre nich je to racionalizacia, pre cestujuceho to ma od racionalizacie daleko... Vid DPB. Tento rok sa ide kupit az 9 autobusov SOR B9.5. Zaujima ma cim chcu nahradit tych 32 Ikarusov 280, kotre sa nam prisaham do dvoch rokov rozpadnu, pri sucasnej neudrzbe. A elektricka trakcia? Ziadne trolejbusy ani elektricky (mozno ta suprava prototypov T6A5 z Prahy) sa nekupia, to su teda ruzove vyhlady... A ak Ing. Kolada v tlaci spomina delbu IAD:MHD 30:70, (alebo 40:60) tak ake konkretne kroky podnikol, aby to dosiahol. Vsak uz dnes je pomer 50:50 ak nahodou uz nie je v prospech IAD. A to prosim iba na uzemi mesta!!!
Ach jo, už vám to taky začíná... My začli s likvidací ještě za federace, teď už ní skoro nic a kde nejezdí vlak, bývá dopravní obsluha 2-4 páry spojů v pracovní den a o víkendu vůbec nic. A zřejmě aby vám nepřišlo líto, že u vás už pár let nejezdí ani ty vlaky, tak je naše kraje rovněž odmítají platit a s největší pravděpodobností právě prožíváme poslední grafikon, kdy zas můžete v tomto ohledu závidět vy nám...
Prostě západní 60. léta se vším všudy!
nevie niekto ci je niekde v okoli molecovej meniaren?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mikimaus