Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tr3mp #43943:
Podľa mojej mienky povinnosť dať chodcovi prednosť vždy vyplýva z ods. 2 písm. f). Odsek 4 je zrejme výsledkom kvality práce našich zákodarcov, nakoľko aj týto situácia spadá pod ods. 2 písm. f).
Čiže, ak spomalí alebo zastaví auto, električka spomaliť alebo zastaviť nemusí, ale prednosť chodcovi dať musí:-).
Reakcia na: LUK #44005:
Neboj zvyknes si ? ... aj ked ja som bol tiez prekvapeny ked som tu take menu nasiel, bo ani mne tu moc nesedi ... ale - zvyknem si ?
d3k0: a to samorozbaľovacie menu je totálne nepraktické, vždy kliknem tam, kde nechcem... ?
Reakcia na: ma #44002:
a podla mna ani nenajdes...
Reakcia na: d3k0 #43976:
Ale v prípade, že nie je možné pridávať príspevky cez WAP, tak odstráň položku "Pridaj"!!! Lebo už sa mi ozvali dvaja rovnako odstavení a sklamaní čitatelia...
ahojte, sorry za OT, ale nahodou neviete, ci existuje niekde mapa liniek SAD - aspon pre zapadne Slovensko? Na webe som nikde nic nenasiel...
Reakcia na: KLF #43999:
Viem, preto som napisal navonok 🙂
Od 16. mája 2005 (pondelok) bude zmenený názov zastávky električiek a autobusov „Mraziarenská“ na Záhradníckej ulici na „SLOVANET".
Reakcia na: d3k0 #43998:
Heh... no navonok hej. Ale zvnutra nie celkom. Kabina vodica je 2- miestna. Vozidlo bude totiz sluzit aj pre vycvik vodicov v autoskole.
Reakcia na: bibi11 #43997:
Hmm a co ma byt na tej K2Ske take zvlastne? 🙂 Pokial viem, nikto sa za nou nehrnul, aby ju fotil... Ved oproti 7120 je navonok zmena len v ev. cisle 🙂
KEDY BUDU PRIDANE NOVE FOTKY K2s 7121 ?? ❓ ❓ ❓
Reakcia na: Johny D #43995:
Pardom, mam v tom ece maly zmatok, malo to ist vedla
gypista: Ten ZV 2817 tam je,hradil 34/5 voz 2822 ?

Piatok - 6. 5.:
- 2801 okolo 14.30 h. docasne vypadol na linke 34/5, bez ZV
- 2514 po 17. h. vypadol na linke 83/12, az do konca sluzby bez ZV
- 2614 o 17.20 h. docasne odisiel na plnnickü z linky 34/1, bez ZV
- 7946-45 pred 18. h. vypadol na linke 5/8, neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 7087
- 2618 o 18.09 h. docasne odisiel na plnicku z linky 34/4, bez ZV
- 2630 po 19.40 h. docasne odisiel na plnicku z linky 83/5, nahradil ho ZV 2814

Sobota - 7. 5.:
- 2829 okolo 12. h. docasne vypadol na linke 83/10, neskor ho nahradil ZV 2813
- 7739-40 pred 13. h. docasne vypadol na linke 12/9 pre poruchu, neskor ho nahradil ZV 7706
- 1511 po 13.30 h. docasne vypadol na dvojlinke 24 a 26/1, neskor ho nahradil ZV 1014

Pondelok - 9. 5.:
- 2940 v rannej spicke bol na linke 83/11, popoludni ho nahradil 2824
- 2813 po 11.30 h. docasne vypadol na linke 83/3, neskor ho nahradil ZV 2704
- 2630 po 13.30 h. docasne odisiel na plnicku z linky 34/1, nahradil ho ZV 2006, ktory pred 16. h. isiel hradit linku 59
- 2629 o 14.30 h. docasne odisiel na plnicku z linky 34/3, nahradil ho ZV 2810
- 2816 o 16.45 h. odisiel do vozovne z linky 83/8, neskor ho nahradil ZV 2810 a napokon 2822
- 7913-14 pred 18. h. vypadol na linke 5/8, neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 7079
- 2626 po 18. h. docasne odisiel na plnicku z linky 83/7, bez ZV
- 7739-40 pred 19. h. docasne vypadol na linke 12/1, mal ho hradit ZV 7715, ale nehradil, pretoze sa nestihol napojitna dane poradie vcas, ale az za linku 12/2

Popoludnajsia vyprava (okrem liniek 83 a 380):
1: 7793-94, 7751-52, 7833-34, 7785-86, 7797-98, 7817-18, 7803-04, 7823-24, 7807-08, 7815-16
5: 7939-40, 7911-12, 7905-06, 7937-38, 7943-44, 7845-46, 7929-30, 7913-14, 7904-03, 7915-16, 7927-28, 7947-48
? M: ZV 7079/8
12: 7739-40, 7759-60, 7812-11, 7783-84, 7795-96, 7301-02
? M: ZV 7715/1
20: 1004, 1014, 1032, 1022, 1010, 1702, 1829
22: 1031, 1128, 1704, 1062, 1018, 1702
26: 1829
27: 1016, S 1024
34: 2630, 2826, 2629, 2830, 2829, S 2612, 2514, 2404
? M ZV 2006/1; ZV 2810/3
35: 3525, S 3508
83: 2809, 2819, 2813, 2814, 2827, 2811, 2626, 2816, S N 2823, 2822, 2940, 2408, 2820
? M: ZV 2704/3; ZV 2810 a 2822/oba 8; 2824/11
380: 1408
382: 1111
504: 1322

Prispel frenky ?

2606 od utorka 3. maja oapt odstaveny
2800 odstaveny cca 2 tyzdne
Reakcia na: AAA #43964:
Ano, a je sucastou pozemnej komunikacie zvlast oddelene drazne teleso? Pokial sa nemylim na draznom telese nachadzajucom sa mimo cestnej komunikacie platie zakony 315 alebo predpis D1/1 o prevadzkovani elektriciek? Pokial viem tak plati D1/1. Cize to co tu tramp odcitoval, sa tyka elektriciek len ak je drazne teleso sucastou pozemnej komunikacie. Co s toho vyplyva? Ze prednost chodcom elektricka nie je povinna udelit
PS: Ako tak citam paragraf 11, neako sa tam nikto nezmienuje o prechodoch versus elektricka
Beus: Dúfam, že aj trolejbusy sa dočkajú niečoho takého. Je to super vec.
Mal by som otázku k novému vzhľadu. Prečo nie je stránka dostupná v off line. Otvoril som si nové fotečky, odpojil sa a všetko zmizlo. Dosť ma to naštvalo.

Beus: Tiež si myslím, že je to krok vpred. Inak celé to vyzerá akoby na tom spolupracoval aj tr3mp. Respektíve sú tam použité detaily známe z jeho schém.
Reakcia na: Ámos Keynes #43989:
Dobre ze spominas, skoro by som bol zabudol - tiez som si to vsimol v krasnanskych vozoch nalepene zvnutra na bocnych transparentoch.
Je to prehladna schema vsetkych elektrickovych liniek, robena na styl mapy metra v inych mestach, a vysoko to chvalim - naozaj velky krok vpred vo vztahu k zakaznikovi 🙂 Pravdepodobne to ma na svedomi OIaKD, cim mu udelujem pochvalu 🙂
(Heh, a na tej scheme krasne vidno, aku strasnu linkovu redundanciu tu mame) 🙂
T6tky a iné s el. transparentmi dostali niečo takéto http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=30212d372f2833ef3930212dea&mapfile=nove&id=2 na vnútornú strane bočných transparentov, len samozrejme je to schéma električiek. Ale je takisto plne farebná. Neviem či to tu už bolo, ale v každom prípade si myslím, že je to hodné novinky. Je to výrazný krok vpred.
Reakcia na: d3k0 #43987:
Heh, absolutna fikcia (len sa prosim Ta toho nechyt a nezacni to robit) - customizovatelny design - kazdy by si nastavil, aky sa mu paci (z niekolkych moznosti), a bol by pokoj 😉 ? ?
Inac, rezolutne chvalim sprehladnenie menu, a co sa tyka oblosti/hranatosti - oboje je pekne, ked sa robi s citom, a design iMHD vzdy s citom robeny bol 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.