Pripada mi divne, ze sa tu X-krat pise o nepodstatnych, malych reklamach na vozoch a teraz ked mame prvu CELOVOZOVU reklamu na K2S, nie je tu ani slovo o tom.
Tomu, ze vytrhali tie betonove panely ktore kryli tu kolaj, a miesto nich tam vyliali novy asfalt, nehovorim vymenena kolaj, ale slendrianstvo Minule som tu kolaj zblizka pozeral - je tam stale ta ista, rokmi zjazdena kolaj, co bola doteraz
Si si na 100% isty, ze bola vymenena? Ja som na nej videl nalepene kusy betonu, takze nepredpokladam, ze by na nove lozko osadzali takyto humus. Skor to vyzeralo na povodnu kolaj s odstranenym povrchom okolo nej. Natrepu tam novy asfalt a bude to vyzerat ako funglovka ?
V sobotu som išiel okolo STU a odbočovacia koľaj na Radlinského ul. v smere na Hl.st. bola od jej začiatku na výhybke kúsok za Blumentálom až po križovanie s pruhom pre autá vymenená.
Nezávisle od hodnotenia potrebnosti podzemnej dopravy mám dve otázky k tomuto konktrétnemu príspevku:
- aká preferencia MHD je na trase linky 204 v úseku Trnavské mýto - Nemocnica Kramáre? Podľa mňa žiadna (okrem krátkeho bus pruhu v stúpaní na Kramáre). Ako teda možno odvodiť z toho, že nepreferovaná povrchová doprava trčí v zápchach to, že preferovaná povrchová doprava bude mať problémy tiež?
- Keď sú niekde zápchy, je to jediná nutná podmienka, ktorá podmieňuje stavbu podzemného systému? Nehrá rolu aj finančná náročnosť? Napr. v takej BB bývajú tiež riadne zápchy - majú kvôli tomu začať budovať podzemný systém MHD?
Dnes som sa opäť presvedčil aká je povrchová doprava zraniteňá a že jej nemôže pomôcť ani žiadna preferencia. Ked je dačo upchaté, tak už tam nepomôže vôbec nič ! Jednoznačne podzemná varianta MHD by mala v centre určite byt. Z Trnavského Mýta som dnes išiel trolejbusom č. 204 na Kramáre (zastávka Nemocnica Kramáre) 40 minút !!!!!!!!!! Nie je to výnimočná vec, skôr pravidelný stav.
Tie dvere rozdelene klbom u 22Tr - mne sa to subjektivne paci (distribucia vlkov na obe strany klbu, nie ako u beznych klbakov, ze v preplnenom voze je nad 2. napravou vzdy prazdno), a najma sa mi pacia vdaka nim zaiste vyborne prejazdove vlastnosti vozu oblukmi (vdaka takmer rovnakym vzdialenostiam 2. a 3. napravy od klbu), ale zaujimalo by ma, v com su objektivne vyhodne take rozdelene dvere?
1) Sloup odstraněn
2) Záleží jen na zadání objednatele
3) Design zadního čela je zrovna proti takovému Solarisu vysloveně luxusní
Dveře rozdělené kloubem jsou vyslovewně výhodné, ale na přání objednatele bylo možno je mít i nedělené (nikdo nechtěl).
Hehe, zajímavé, skutečně obdivuješ totální shity (odporová 9Tr v době tyristorových trolejbusů na západě, PCC stokrát jinak, T5 byla čímpak vynikající? Návrat od ZR ke stykačům?, v roce 1980 v sériové výrobě autobus, který získal cenu na výstavě 1969, T3 nahranato s tyristorovou výzbrojí, co žere víc než odporová) a nenávidíš všechno rozumné.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr